ඔව් මම දන්න ගොඩක් දක්ෂ උන් බැංකුව කිව්වම ඒ කාලෙ තිබ්බ ගැම්මට ගියා. Experience අවුරුදු 10 වෙලත් පඩි 150000යි. හැමදාම කල දේ හැර වෙන Skill Develop වෙලා නෑ.
ඒවත් IT වලින් ටික ටික Replace වෙනව. මිනිස්සු දැන් Bank වලට යන්නෙත් අඩුවෙන්. Cashless Society එකක් ආව කාලෙක ඔය ජොබ් එක ගහලම යනව. ඒ නිසා IT related investment කරන එක අනාගතේට හොඳයි. හොඳ Government Sup එකකින් Job Market එකට ඕන Skill හදල, Investment එකට ඕන Infrastructure දෙන්න ඕනෙ.