Van Damme සිනමාවෙන් නොව සෑබෑ ජිවිතයෙන් ..

Pink panther

Well-known member
  • Nov 8, 2011
    23,234
    3,134
    113
    36
    ~ ση тнє ƒℓσω ~
    fsvT.jpeg
     

    dimuthmike

    Well-known member
  • Jan 26, 2010
    15,919
    9,735
    113
    minha ela buwa ban.habayi hodata bonawa.biwwata passe ithin pissu thama.mama wada karanne minihage cousin (Alex Van damm) gava.
     

    dimuthmike

    Well-known member
  • Jan 26, 2010
    15,919
    9,735
    113
    machan 2012 vala eyage real match ekak thiyenavada?

    ekanam danne naha ban.bosa gen ahala balanna ona.pora meheta enne awruddakata eka parak withara.dan nam godak wayasai..uta dan issara karapu dewal karanna baha..e unata aganam thama hodata thiyan innawa.:)
     

    Pinimuva

    Well-known member
  • Apr 10, 2011
    1,026
    375
    83
    Dan inna kadbord naluwo wage nemei...real wadakaraya....90'-2000' wala patta famous.....aluth film ekak enne kawadda kiyala bala bala inne.....kalin danaganna widiyakuth na ....e kale mona internet da....E dawas wla van damme ge film balala mara fun ekak gaththa...sweet memories