machan 2012 vala eyage real match ekak thiyenavada?minha ela buwa ban.habayi hodata bonawa.biwwata passe ithin pissu thama.mama wada karanne minihage cousin (Alex Van damm) gava.
machan 2012 vala eyage real match ekak thiyenavada?

ow machan dan 50+ vage athi ,,ekanam danne naha ban.bosa gen ahala balanna ona.pora meheta enne awruddakata eka parak withara.dan nam godak wayasai..uta dan issara karapu dewal karanna baha..e unata aganam thama hodata thiyan innawa.![]()

