Ado vitz walata kalin thibba tax eka adu wenne nadda.? Share una ne ehema ekak.?

Eekath mama haduwe. Ude adu kqrala hawasa aai wadi kala mangala![]()
Eekath mama haduwe. Ude adu kqrala hawasa aai wadi kala mangala![]()

Ane Gon Harako Hama ekatama Baila kiyawannna epa ...
Ubala wage unta mona hoda content haduwath wadak tiyenawada bun gossipma tamai hariyanne...
Yako youtube video hadana hama ekama ehenan uba kiyana eka karanna oana.
paw ban munEkenuth video hadala higaa kanna balanne. Thuuu nodakin. Ammawa vikunapan oita hodai.
Video hadala ganak hoya gatama ayi ban metaram sinhalunta ridenne...
Video balanna bari nam nobala hitapan ko ewarai ne..
Ane manda terenne na kiyala depan...



Ekenuth higakanwa