දැන් ඉතින් අපේ code වල bugs ගගා උඹලට හැමිනෙන්න බෑ :rofl:
redux Well-known member Feb 19, 2017 10,968 18,101 113 Aug 28, 2025 #1 දැන් ඉතින් අපේ code වල bugs ගගා උඹලට හැමිනෙන්න බෑ Reactions: topkollek and Hankook
libero Well-known member Jun 22, 2017 2,577 1,649 113 Aug 28, 2025 #2 redux said: දැන් ඉතින් අපේ code වල bugs ගගා උඹලට හැමිනෙන්න බෑ Click to expand... Vibe code kiyanne mokadda bn? Man dakka fiver eke trending awith thiyenawa
redux said: දැන් ඉතින් අපේ code වල bugs ගගා උඹලට හැමිනෙන්න බෑ Click to expand... Vibe code kiyanne mokadda bn? Man dakka fiver eke trending awith thiyenawa
kandahar Well-known member Mar 19, 2011 13,430 17,410 113 Aug 28, 2025 #4 sure indian unge wadak oka.okun thamai oya nam danne