thilina chamara

Junior member
  • Aug 14, 2008
    116
    14
    18
    :angry::angry:

    yaluwane video ekaka apita oni part eka kapala ganna thiyena softwares monada??video eka convert wenna oni na.trim karala gannai oni..:yes::yes:
     

    K_ZONE

    Well-known member
  • May 28, 2009
    5,175
    4,085
    113
    invoke db "Injected Memory"
    අපේ කාලෙ අන්ම් ඉතින් VCD CUTTER තමයි :D

    900_056_300_300-vcd-cutter.jpg
     

    BLACKLIST_MEMBER

    Well-known member
  • Feb 9, 2008
    37,854
    14,819
    113
    127.0.0.1
    VLC Player eken puluwan.
    Tools-> Advance controlls yanna.
    Eetapasse Record key eka obala awashya kotasa wenama cut karaganna.
    My Videos walata yay. Documents wala folder ekakata cut wechcha kotasa.