හි හි....උදේට ජජ් කෝර්ට් එකට එද්දි පොඩ්ඩක් අත දාලා නවත්තපන්කො...ලොකුද කියලා පෙන්නයි...අත්දැකීමෙන් කියන්නේ....
මොකක්
උඹ වාහනේට අත දැම්මද බන් 

උඹ වාහනේට අත දැම්මද බන් 

හි හි....උදේට ජජ් කෝර්ට් එකට එද්දි පොඩ්ඩක් අත දාලා නවත්තපන්කො...ලොකුද කියලා පෙන්නයි...අත්දැකීමෙන් කියන්නේ....
උඹ වාහනේට අත දැම්මද බන් 

හි හි....උදේට ජජ් කෝර්ට් එකට එද්දි පොඩ්ඩක් අත දාලා නවත්තපන්කො...ලොකුද කියලා පෙන්නයි...අත්දැකීමෙන් කියන්නේ....
නෑ නෑ පොඩී..පාට් එකක් දාලා බලනවකෝ අපිට එන්න බැරියැ බත් මුලක් එහෙම අරන්
![]()
හි හි....උදේට ජජ් කෝර්ට් එකට එද්දි පොඩ්ඩක් අත දාලා නවත්තපන්කො...ලොකුද කියලා පෙන්නයි...අත්දැකීමෙන් කියන්නේ....

ඊයෙත් මාළඹේදි එකෙක් එක්ක ගේම ඉල්ලගත්තා .... මේ පොඩි පාරේ මූ හෝන් ගහන් එක විකාරයයි.... අපි kaaNuwata දාගන්න ඕනද මේ අ.හි.වේ.පු. එනකොට......?? 

මම බෙනා;21852949 said:මොකක්උඹ වාහනේට අත දැම්මද බන්



ඈත්තනේ උබල කරල තියෙන්නේ වෑරෑද්දක්.අනේ...ඒක පිස්සු සීන් එකක්...මීට අවුරුදු 6කට 7කට කලින් උනේ..මල්ලී මායි ගියා ටවුන් එකට බඩු වගයක් ගන්න...බඩු ටික අරන් වහනේ නැගලා යන්න කියලා මල්ලිට කිව්වා රිවස් එකක් ගහන්න පාර පොඩ්ඩක් බලන්න කියලා...මල්ලී පාරට ගිහින් අත උස්සලා වහන වලට නතර වෙන්න කියලා කිව්වගමන් මන් ඉක්මනට පාරට රිවස් එකක් ගහලා මල්ලිවත් දාගෙන යන්න ගියා...වැඩි දුරක් යන්න උනේ නෑ පොලිස් බයික් එක ඇවිල්ලා අපේ වාහනේ ඉස්සරහින් නවත්තලා ලයිසන් එක අරන් දැන් යන් උසාවියට කිව්වා...ලයිසන් ගත්ත අලුත නිසා මාත් පන බයෙන් කිව්ව විදිහටම ගියා...මයි මල්ලිවයි අර ටෙම්පරී උසාවී කුඩුව ගාව ජේලර් ගාව උදේ උසාවී වාරය අන්තිම වෙනකන් තියාගෙන ඉවර වෙන්න ඔන්න මෙන්න තියලා ඇතුලට කථා කරා...තෝල්කයා ඇහුවා දන්නවද මොකක්ද කරපු වරද මෙහෙම කරන්න කියලා...අපි දෙන්න නෑ කියලා ඔළුව වැනුවා....පස්සේ කියපි පාරේ යන වාහන නතර කරන්න පුළුවන් පොලීසියට විතරයි...අනික තමුන්ලා නැවැත්තුවේ නඩුකාරතුමියක් ගේ වාහනයක්...ඒක තවත් ලොකු වැරද්දක්...එහෙම ගොඩක් ඒවා කියලා මල්ලි ඉස්කෝලේ යන වයස නිසා හිරේ නොගිහින් බේරිලා අවා...
![]()
ඇයි බං ජජ් කියලා ඌ ලොකු එකද....??
![]()
උගේ අප්පාගෙ එකෙක් නෙ යකො...ජජ්ගේ ස්කොට් එකට ගේම ඉල්ලන්නේ...මේකාව ඇරස්ට් කරනම් ඉතින් සොරිම තමයි....

පොලිස් කාරයෝ දෙන්න මැරෙනවා තව පොඩ්ඩෙන් බෙන්ස් එකේම වැදිලා



oka elakiri eke post 45,000+ dapu parana samagikayekge video ekakdanno danithi porawa. kalinuth ohoma athal video damma u
අතල් video කිව්වේ මේක fake ද?na na fake na, u ohoma kalin bus ekak block karan hitiya, 3wheel karayekta banna video ehemath dala tibbaකවුද බන්...අතල් video කිව්වේ මේක fake ද?

අනේ...ඒක පිස්සු සීන් එකක්...මීට අවුරුදු 6කට 7කට කලින් උනේ..මල්ලී මායි ගියා ටවුන් එකට බඩු වගයක් ගන්න...බඩු ටික අරන් වහනේ නැගලා යන්න කියලා මල්ලිට කිව්වා රිවස් එකක් ගහන්න පාර පොඩ්ඩක් බලන්න කියලා...මල්ලී පාරට ගිහින් අත උස්සලා වහන වලට නතර වෙන්න කියලා කිව්වගමන් මන් ඉක්මනට පාරට රිවස් එකක් ගහලා මල්ලිවත් දාගෙන යන්න ගියා...වැඩි දුරක් යන්න උනේ නෑ පොලිස් බයික් එක ඇවිල්ලා අපේ වාහනේ ඉස්සරහින් නවත්තලා ලයිසන් එක අරන් දැන් යන් උසාවියට කිව්වා...ලයිසන් ගත්ත අලුත නිසා මාත් පන බයෙන් කිව්ව විදිහටම ගියා...මයි මල්ලිවයි අර ටෙම්පරී උසාවී කුඩුව ගාව ජේලර් ගාව උදේ උසාවී වාරය අන්තිම වෙනකන් තියාගෙන ඉවර වෙන්න ඔන්න මෙන්න තියලා ඇතුලට කථා කරා...තෝල්කයා ඇහුවා දන්නවද මොකක්ද කරපු වරද මෙහෙම කරන්න කියලා...අපි දෙන්න නෑ කියලා ඔළුව වැනුවා....පස්සේ කියපි පාරේ යන වාහන නතර කරන්න පුළුවන් පොලීසියට විතරයි...අනික තමුන්ලා නැවැත්තුවේ නඩුකාරතුමියක් ගේ වාහනයක්...ඒක තවත් ලොකු වැරද්දක්...එහෙම ගොඩක් ඒවා කියලා මල්ලි ඉස්කෝලේ යන වයස නිසා හිරේ නොගිහින් බේරිලා අවා...
![]()


na na fake na, u ohoma kalin bus ekak block karan hitiya, 3wheel karayekta banna video ehemath dala tibba![]()
අනේ...ඒක පිස්සු සීන් එකක්...මීට අවුරුදු 6කට 7කට කලින් උනේ..මල්ලී මායි ගියා ටවුන් එකට බඩු වගයක් ගන්න...බඩු ටික අරන් වහනේ නැගලා යන්න කියලා මල්ලිට කිව්වා රිවස් එකක් ගහන්න පාර පොඩ්ඩක් බලන්න කියලා...මල්ලී පාරට ගිහින් අත උස්සලා වහන වලට නතර වෙන්න කියලා කිව්වගමන් මන් ඉක්මනට පාරට රිවස් එකක් ගහලා මල්ලිවත් දාගෙන යන්න ගියා...වැඩි දුරක් යන්න උනේ නෑ පොලිස් බයික් එක ඇවිල්ලා අපේ වාහනේ ඉස්සරහින් නවත්තලා ලයිසන් එක අරන් දැන් යන් උසාවියට කිව්වා...ලයිසන් ගත්ත අලුත නිසා මාත් පන බයෙන් කිව්ව විදිහටම ගියා...මයි මල්ලිවයි අර ටෙම්පරී උසාවී කුඩුව ගාව ජේලර් ගාව උදේ උසාවී වාරය අන්තිම වෙනකන් තියාගෙන ඉවර වෙන්න ඔන්න මෙන්න තියලා ඇතුලට කථා කරා...තෝල්කයා ඇහුවා දන්නවද මොකක්ද කරපු වරද මෙහෙම කරන්න කියලා...අපි දෙන්න නෑ කියලා ඔළුව වැනුවා....පස්සේ කියපි පාරේ යන වාහන නතර කරන්න පුළුවන් පොලීසියට විතරයි...අනික තමුන්ලා නැවැත්තුවේ නඩුකාරතුමියක් ගේ වාහනයක්...ඒක තවත් ලොකු වැරද්දක්...එහෙම ගොඩක් ඒවා කියලා මල්ලි ඉස්කෝලේ යන වයස නිසා හිරේ නොගිහින් බේරිලා අවා...
![]()


මම බෙනා;21855207 said:අඩේ...

)