Visit any blocked site : block කරලා තියෙන ඕනිම වෙබ් site එකක් බලන්න.

Third_Eye

Junior member
  • Apr 21, 2011
    166
    9
    18
    Hidden
    Use Karaddee Me ganath Hithanna

    VPN ekak haraha Giyath Oyage MAC address eka detect wenawa.
    Proxy ekakin yamenuth adala kena kohenda giye kiyala hoya gana puluwan revers engineering walin e hinda oyage mac ekath change kara gena yanna one anivaryenma nathnam hoya ganna puluwan.........
     

    gunemalli

    Member
    Oct 13, 2009
    342
    53
    0
    Sheffield, United Kingdom
    Use Karaddee Me ganath Hithanna

    VPN ekak haraha Giyath Oyage MAC address eka detect wenawa.
    Proxy ekakin yamenuth adala kena kohenda giye kiyala hoya gana puluwan revers engineering walin e hinda oyage mac ekath change kara gena yanna one anivaryenma nathnam hoya ganna puluwan.........

    Machan who told you about this? IIRC MAC addresses get changed at each hop (router) so the destination only knows it's default-gateway's MAC address and not mine. That is the reason why we use IP addresses to communicated.

    Let me explain, this gonna get technical.

    When a data packet goes through the network it uses 4 main segments travel. The source and destination IP addresses and source and destination MAC addresses. Throughout the path the source and destination IP's stay the same. But at each hop, the source and destination MAC addresses get changed. The reason is MAC is used for sending data between devices in a local network.

    There are ways to track back but those tools are really expensive.
     

    Third_Eye

    Junior member
  • Apr 21, 2011
    166
    9
    18
    Hidden
    oya kiyana dee hari but mama kiyanne eka nemei next hop ta yanakota eya destination hope ek ip mac deka thamai paket ekata ganne. hari but machan man kiyane proxy gahagena giyath reverse engineering walin oyage orginala mac eka detect kara ganna puluwan . mokada oya giya path ekenma thamai apahu enna one e ethakota client machine eke mac aniwa hoya ganna puluwan tools avasya naha poison karala oya vidyata mac eka hoya ganna pulwan. oya kramayata thamia site ekak hack karath hoya ganne. mokada log entrys walata oya ip eka giyama reverse engineering walin apahu enna puluwan mac eka change karan hitiye nathnam ...................... :)
     

    gunemalli

    Member
    Oct 13, 2009
    342
    53
    0
    Sheffield, United Kingdom
    machan connct wenne ne mokada prashne?

    I can't get it to connect....anyone have any suggestions

    Machan, try re-installing this without uninstalling the existing. I had the same issue where some drivers were not properly installed. After reinstalling it on top of it, the problem was fixed.

    ගොඩක් වටිනවා.... :)
    try කරල බලමු

    Thanks Bro
     

    gunemalli

    Member
    Oct 13, 2009
    342
    53
    0
    Sheffield, United Kingdom
    oya kiyana dee hari but mama kiyanne eka nemei next hop ta yanakota eya destination hope ek ip mac deka thamai paket ekata ganne. hari but machan man kiyane proxy gahagena giyath reverse engineering walin oyage orginala mac eka detect kara ganna puluwan . mokada oya giya path ekenma thamai apahu enna one e ethakota client machine eke mac aniwa hoya ganna puluwan tools avasya naha poison karala oya vidyata mac eka hoya ganna pulwan. oya kramayata thamia site ekak hack karath hoya ganne. mokada log entrys walata oya ip eka giyama reverse engineering walin apahu enna puluwan mac eka change karan hitiye nathnam ...................... :)

    In a way what you say is true. But you have a misconception in your argument. Packets don't have to came back the same way they went to the destination. That is the truth about internet. Normal data goes through different paths. Only dedicated lines and VPN tunnels makes sure that data goes through the same way.

    Mama hacking igena gena nathi nisa mama mae gana mita wadiya deyak kiyanna danne nae. The other problem is how are you going to access the log entries of each hop? You have to have special tools to that if you want to get that info without the permission of that owner.

    I hope you get the picture i'm painting.There's a whole lot things that lab environments don't show you in real production environments.