yaluwane mama web design gana research ekak karanawa ekata oyalage sahayogaya one mekay kerenna one oyala kamathi web design language eka mokadda kiyala methana danna.eka hodama wenna hethuwa th danna.puluwan kenek innawanam web design language keeyak thiyanawada e monawada kiyala methana danna.oba dakwana sahayogayata sthutiy.
