Web Design...

aliman

Well-known member
  • Dec 27, 2008
    1,506
    430
    83
    Nugegoda
    brother, elakiri ekeda mokeda kiyala ekak nane? oya elakiri ekkenata hadanneth, kaata hadanneth eka site ekane? ohoma price dammama machan industry eke value eka chater wenawa :( mama kiyanne me gana idea ekak nathi un oyage price dakkama hithanne website ekak gahanawa kiyanne nikan..mokakda...mata oya gaanata mukuth hithagannath ba :no: anna e wage mona hari simple deyak kiyala...

    hariyata site ekak gahanna kochara mahansi wenna oneda? oya hariyata pahadili karala dammanam oke awulak na..oya elakiri kollek nisa mama mehema karala dennam, menna mekai gaana, oita wada hosting walatath charge karanawa ban yearly :sorry:

    mage yaluwek innawa projects ganna miniha normally hoda site ekak hadanna 2k withara charge karanawa..godak companies 80-1k wage gaanak charge karanawa minimum,,,

    lagadi idan oya ganan sahenna adu una...reason eka thamai oya wage aduwata karana eka..minissu kiyanna gatta oya ona tharam aduwata thiyenne araka meka kiyala..mama kalin work karapu company eka web development section eka close kara oya case eka nisama..therumak na kiyala lankawe web development karala :(

    ela mcn mn aye adu ganan kiyan na
     
    • Like
    Reactions: kolavari