Web Developing Help -- urgent

ishara4me

Active member
  • Sep 25, 2006
    325
    51
    28
    Machanla mata oni youtube videos mage web page ekata embed karaganna.hebei youtube ban karapu country ekaka view wena widihata.Proxy bypass karala youtube load karagaththa.. but video stream eka load wenne nee..

    kauruhari meewage site ekak karala thiyanawanam help ekak denna ...please..