machanla mata web site ekak hadanna ona...
mata web gena loku denumak ne....
mata ona...
1 content digatama add karanna puluvan
2 facebook vage scroll karanakota load vena
http://designiskinky.com/
me vage ekak...
help ekak denna puluvanda...
mata web gena loku denumak ne....
mata ona...
1 content digatama add karanna puluvan
2 facebook vage scroll karanakota load vena
http://designiskinky.com/
me vage ekak...
help ekak denna puluvanda...
... live load wenna nam Ajax wenna one... ahchara loku danimak naha bn Ajax gana!.. basic web 1 nam HELP 1 denna puluwan!
