What is your favorite kottu Kade ?

senewimala1988

Well-known member
  • Dec 5, 2007
    7,847
    2,680
    113
    Kadawatha, Sri Lanka
    joke bn, ubala ekka bane serious gannawane. :angry:
    mama aru digata harahata aye aye bedan kaawa kiwwa nisai kiwwe. :ROFLMAO:
    Why so serious batman............???? đŸĻ‡đŸ˜œ

    mala magulai, mama comment ekak dala wechchi de. thopila ekathuwela mawa silver ray mudalali kalane. :LOL:o_O
    aruta joke ekak yako damme. :p
    Yako đŸ¤Ŧ mama thava ekektath kivva mehema ekak welaa kiyala đŸ¤ŦđŸ¤ŦđŸ¤Ŧ
     

    MihiCherub

    Well-known member
  • Sep 14, 2009
    18,976
    1
    9,798
    113
    Gampaha
    2018 ⎀āļœāˇ™ āļ‘āļš āļšāˇœāļ­āˇŠāļ­āˇ” āˇƒāˇ”āļ´āˇ’āļģ⎒ (one of the best)
    āļ¯āˇāļąāˇŠ āļąāļ¸āˇŠ āļ…āˇ€āˇŠāļŊ⎊ ⎀āļœāˇ™ . āļ¯āˇ€āˇƒāļšāˇŠ āļœāˇ’⎄⎒āļąāˇŠ ⎄⎐āļģ⎒āļŊāˇ āļ…āˇ€āˇ
    ubge rating balapanko.. 2.9 fb thiyenne. ballonta wage customers lata salakanne. amu sakkili tikak cashier and waiter inne. kolla kale okata giya nam loweth waliyak dagena gahagena enne.. dan ithin wayasai ne. paduwe awa.
     
    • Like
    Reactions: ChoronaSottiya

    deanXX

    Well-known member
  • Oct 15, 2013
    21,573
    16,417
    113
    ado ado. ubath oken kaala thiyanawada. math podi kaale ghin thiyanawa okata.
    maru place eke thibbe.
    passe eka wehuwane.
    pannipitiye dapu pubudu eka nan wedak na chora

    😍😍āļ…āļŠāˇ™āˇāˇŠ āļ‹āļšāļ­āˇŠ āļ¸āˇ„āļģāļœāļ¸āļ¯?āļ¸āļ¸ āļ’ āļšāˇāļŊāˇ™āˇŠ āļēāļąāˇŠāļąāˇ™āļ¸ āļ’āļšāļ§ āļļāļ‚..āļ¸āˇƒāˇŠ āļœāˇ™āˇāļŠāļšāˇŠ āļ¯āˇāļŊ ⎄āļ¯āļąāˇ€ āˇƒāˇ”āļ´āˇ’āļģ⎒.āļ’ āļšāˇāļŊāˇ™āˇŠ āļģ⎔āļ´āˇ’āļēāļŊ⎊ 60āļē⎒..āļ‰āļŗāˇ’ āļ…āˇāļ´āˇŠāļ´ āļšāˇ™āˇāļ­āˇŠāļ­āˇ” āļ­āļ¸āˇ ⎀⎐āļŠāˇ’āļē⎙āļąāˇŠ āļœāļ­āˇŠāļ­āˇ™āˇŠ.āļ‹āļąāˇŠāļ§ āļ´āļ§āˇŠāļ§ āˇƒāˇ™āļąāļŸāļšāˇŠ āļļāļ‚ āˇ„āˇ’āļ§āˇ’āļēāˇ™āˇŠ.āļ¸āļ¸ āˇ„āˇ’āļ­āļąāˇŠāļąāˇ™āˇŠ āļ‹āļąāˇŠāļ§ āļĩāļ­āļąāˇ’āļąāˇŠ āļēāļąāˇŠāļą āˇ€āˇ”āļąāˇ™āˇŠ āļģ⎙āļąāˇŠāļ§āˇŠ āļĩāļš āˇ€āˇāļŠāˇ’ āļšāļģāļ´āˇ” āļąāˇ’āˇƒāˇ..āļ´āļąāˇŠāļąāˇ’āļ´āˇ’āļ§āˇ’āļēāˇ™āˇŠ āļĩāļšāļ§ āļąāļ¸āˇŠ āļœāˇ’āļēāˇ™āˇŠ āļąāˇ‘ āļ­āˇāļ¸..āļ¯āˇ€āˇƒāļšāˇŠ āļŠāˇŠâ€āļģāļēāˇ’āˇ€āˇŠ āļšāļģāļąāˇŠ āļēāļ¯āˇŠāļ¯āˇ’ āļ¯āˇāļšāˇŠāļš āļ´āˇŠāļŊāˇ™āˇŠāˇƒāˇŠ āļĩāļš āļąāļ¸āˇŠ..āļŊāļ‚āļšāˇāˇ€āˇ™āˇŠ āļąāˇāļ­āˇ’ āļąāˇ’āˇƒāˇ āļŊāˇ™āˇāļšāˇ”⎀āļ§ āļ¯āļąāˇŠāļąāˇ™āˇŠ āļąāˇ‘ āļ…āļąāˇ’āļ­āˇŠ āļ­āˇāļąāˇŠ āļœāˇāļą..āļ´āļąāˇŠāļąāˇ’āļ´āˇ’āļ§āˇ’āļēāˇ™āˇŠ āļ¸āļ āļ‚ āļĩāļšāļ§ āļąāļ¸āˇŠ āļœāˇ’āļēāˇ āļļāļē⎒āļ§āˇŠ ⎀āļœāļēāļšāˇ”āļē⎒ āļšāˇ™āˇāļ­āˇŠāļ­āˇ”āļē⎒ āļœāļąāˇŠāļą āļ¯āˇāļąāļ§ āļ…⎀⎔āļģ⎔āļ¯āˇ” 3āļšāļ§ āļšāļŊ⎒āļąāˇŠ āļŊāļ‚āļšāˇāˇ€āļ§ āļ…āˇāļ´āˇ” ⎀⎙āļŊāˇ™āˇŠ..āļ’āļšāˇ™āˇŠ āļ āˇ“āˇƒāˇŠ āļšāˇ™āˇāļ­āˇŠāļ­āˇ” āļąāļ¸āˇŠ āļģ⎄ āļąāˇ‘.āļļāļē⎒āļ§āˇŠ āļąāļ¸āˇŠ āļ¸āļģ⎔..
     

    vj3660

    Well-known member
  • Sep 17, 2007
    2,055
    2,307
    113
    Umbala kottu kannat hilton yanawada. Matanan lunch gannat owata yanna bayai. Doorman hitan kadden katha karanne
    āļ‡āļ­āˇŠāļ­āļ¸ āļšāļ­āˇāˇ€ 5 star ⎀āļŊ āļœāˇāļąāļ§ āļœāˇœāļŠāļšāˇŠ ⎀⎙āļŊāˇāˇ€āļ§ āˇ„āˇœāļŗ āļģāˇ™āˇƒāˇŠāļ§āˇ”āļģāļąāˇŠāļ§āˇŠ ⎀āļŊ āļœāˇāļąāļ§ āļ´āˇœāļŠāˇŠāļŠāļē⎒ ⎀⎐āļŠāˇ’ .ingredients quality āļ‘āļš ,service āļ‘āļš āļ‘āļšāˇŠāļš āļļāļŊāļ¯āˇŠāļ¯āˇ“ āļŊāˇāļļāļē⎒.
    āļ¸āˇœāļšāļ¯ āļ¸āļ¸ āˇ„āˇ’āļ­āļąāˇŠāļąāˇš expired ⎀⎙āļą chicken, sauce āļģāˇ™āˇƒāˇŠāļ§āˇ”āļģāļąāˇŠāļ§āˇŠ ⎀āļŊ āļ‹āļąāˇŠ āļ…āļ´āˇ’āļ§āļ¸ āļ…āļē⎚ āļšāļąāˇŠāļą āļ¯āˇ™āļąāˇ€āˇ āļšāˇ’āļēāļŊ. Calorie counter story āļ‘āļš mathakada? āļ‘⎄⎙āļ¸ āļļāļŊāļ¯āˇŠāļ¯āˇ“ āļŊāˇāļļāļē⎒ āļ¸āļ¸ āˇ„āˇ’āļ­āļąāˇŠāļąāˇš.

    joke bn, ubala ekka bane serious gannawane. :angry:
    mama aru digata harahata aye aye bedan kaawa kiwwa nisai kiwwe. :ROFLMAO:
    Why so serious batman............???? đŸĻ‡đŸ˜œ
    haha
    ------ Post added on Feb 17, 2022 at 7:33 PM
     
    • Like
    Reactions: ChoronaSottiya

    SalmonSaman

    Well-known member
  • Feb 4, 2021
    149
    294
    63
    Ko' Roti By Great Wall, their Mutton Thai Chilli Cheese Koththu is super.
    Pricy, but worth for the money.
    Cimply yummy āļ‘āļš āļąāļ‚ āļ¯āˇāļąāˇŠ āļœāˇ– ⎄āļ­āļē⎒, āļ¸āˇ™āļŊāˇ āļģ⎄āļšāˇŠ āļąāˇ‘, āļšāˇ‘āˇ€āˇœāļ­āˇŠ āļļāļŠ āļ‰āˇ€āļģāļē⎒.