මුන් හැබැයි ඇත්තටම ප්රශ්නයක් වෙලා තියන දේවල් ටිකක් ෆික්ස් කරලා තියනවානේ, මාකටින් හරියට කරොත් market share එකක් හදාගන්න පුලුවන් වෙයි. මේකෙ ගොඩක් ඩ්රයිවර්ස්ලා attract කරගන්න පුලුවන් දේවල් ටිකක් කරලාතියනවා
ගොඩක් අය Card payment වලට කැමති නැති එකට මෙයාල එවලෙම සල්ලි වැටෙන්න හදලා තියනවානේ. මුන්ගෙම payment gateway එක නිසා ඒව අනෙක් ඇප් වලට වඩා ලාබෙට කරන්න පුලුවන් ඇති
අනක හයර් එකේ කම්පැනිය ගන්නෙ 7%
ගාන තීරනේ කරන්නෙ ඩ්රයිවර්
මෙහෙ සීන් එක තියෙන්නෙ කොළඹ වගේ ඕනම වෙලාවක වගේ ඕන තරං පැසෙන්ජර්ලා ඉන්නවා වාහන තමයි අඩු. ඒක නිසා මෙහෙ ඩ්රයිවර්ලා වැඩි ඇප් එකට යූසර්ලත් move වෙනවා. කොහොම හරි ඩ්රයිවර්ලා ටික අල්ලගත්තා නං යම්කිසි ගොඩයෑමක් තියේවි
wheel එක re-invent කරනවා කියන එක හැමතිස්සෙම අදාල නැහැනේ. skype තිබ්බට අලුත් මැසෙන්ජර් ඇප් ඇවිත් skype එක නැති උනානේ.
සමහර රටවල මම දැකලා තියනවා ලෝකල් ටැක්සි ඇප්ම 3-4ක් තියන සහ ඒ හැම එකම යූස් කරනවා. Vietnam වල එහෙම Grab වලට අමතරව තව ev විතරක් තියන ටැක්සි ඇප්, පට්ටම බජට් oriented ඇප් එහෙම කියලා ඇප් දෙක තුනක්ම තියනවා.
කාඩ් හයර් යන්න අකමැති සල්ලි වැටෙන්න පරක්කු වෙන නිසා නෙවෙයි බං.
කෑෂ් හයර් දුවල සල්ලි අතට ගත්තම අරුන්ගේ commission එක මුන්ගේ ගාව නේ, එතකොට app එකෙන් පෙන්නන්නේ driver උන්ට නයයි කියල. එහෙම ඉඳල card හයර් එකක් දුවපු ගමන් අර මුළු නයම කපා ගන්නවා. මේ ගොන්නු හිතන්නේ නෑ ඉතින් මේ කොහොමත් යන්න තිබ්බ සල්ලි කියල.
ඔය driver ගාන සෙට් කරන වැඩේ නම් 100% අසාර්ථකයි. ලංකාවේ Uber PickMe එන්න කලින් මිනිස්සු මෙච්චර taxi පාවිච්චි කරේ නෑ. Market එක ලොකු උනේ ගණන් අඩු උන නිසා. ගාන වැඩි උනොත් ගොඩක් උන් යන්නේ නෑ. Driverට ඕනේ Nano කටු වලින් Kangaroo cabs ගානට යන්න, එහෙම උනොත් බල්ලෙක්වත් ඕවගේ යන්නේ නෑ.
Driverල ගියොත් customersල යනව කියන එක theoretically හරි උනාට කවදත් ඕක උනේ නෑ. ඔය driver group වල ඉන්න උන් කී පාරක් try කරාද එහෙම අලුත් apps වලට organize වෙලා මාරු වෙන්න? එකක් වත් හරි ගියේ නෑ මොකද කොච්චර කරත් driverලා ඉන්නවා ඕනේ තරම් customer ඉන්න app වල දුවන්න.