gymsame here more than one year
did so many thing
Ayurvedha
physio theropy
ct scan
wearing a supportive belt
and so many treatments no cure yet
ඉන්ජෙක්ෂන් එකට එනව කියලත් කියනවා
හෙතුවක් හරියට දන්නෙ නෑ
සීසර් එකෙන් පස්සෙ සමහරුන්ට එනවා / සමහරුන්ට නෑ
ගියපු එක තැනක ඩොකෙක්වත් මේක නෝමල් කියල කීවෙත් නැහැ හරියන බේතක් දුන්නෙත් නැහැ
එකෙක් කීව කොදු ඇට පෙලේ ඇදයක් කියලත්
CT scan එකටත් 80000 ක් විතර ගියා වගේ මතක ඒකෙ රිපොර්ට් බලලත් උන් හොයාගත්තු මගුලක් නැහැ
සිද්ධාලෙප ගිහින් බෙත් කරන්නත් රු 75000+ වියදම් වුනා
physio therapy ත් කලා දවස් 10ක් විතර channel කොරගෙන ගිහින බර ගානක් කුඩු එතෙන්ටත්
හැම එකාම එක එක මගුල් කිය කිය වටේ යවලා සල්ලි හූරගෙන කෑවා
එක ඩොකෙක් සපොටිව් බෙල්ට් එකක් ලියල දුන්න ඒකට විතරක් රු 12000+ වැඩි ගානක් ගිය
ඒකෙනුත් කිසිම ප්රතිපලයක් නෑ
අන්තිමට දැන් ඉතින් හැමදාම ගෙදර ඉදන් තෙල් ගාල තව තවා ඉන්නවා
ඔය කොන්දෙ අමාරුවත් එක හෙතුවක් මාව හිගන්නෙක් ගානට වැටෙන්න
<<<THE TRUTH>>>You guys are first class idiots.
Caesarean is NOT necessary unless there's a problem. In other countries, they do Caesarean delivery only in rare cases. Most babies are delivered naturally by midwife (not a doctor). However, in SL, consultants want to make money and some idiot parents think that the baby should be delivered during "nakatha".
ALWAYS insist on natural delivery. Very few complications compared to Caesarean.
ඕක ඔය කොන්දට ගහන ඉන්ජෙක්ශන් එකකින් වෙන්න පුළුවන්. හොයලා බලන්න, ඒක වැඩි පුර වාරයක් හෝ දෙකක් ගහලද කියල ඩිලිවරි එකට කලින්.මචන් වයිෆ්ගේ සීසර් එකෙන් පස්සේ කොන්දේ අමාරුව (lower back) ආපු කව්රුත් ඉන්නවද?. Delivery එකෙන් සතියකට විතර පස්සේ කොන්දේ අමාරුවක් ඇවිත් ආපහු හොස්පිටල් ඇඩ්මිට් වුනා. VOG , orthopedic බැලුවා . අවුලක් නැහැ කියල discharge කරා. බොන්න බෙහෙත් දුන්නා. (pain killers). දැන් pain killers ඉවර වෙද්දී කොන්දේ අමාරුව එනවා.
මට දැනගන්න ඕනි මචන්. කාටද මේක ඊළගට පෙන්නන්න ඕනි. neurosurgeon කෙනෙක්ටද ? මෙහෙම වෙලා අත්දැකීම් තියෙන අය ඉන්නවද ?


going on a same sort of journey.same here more than one year
did so many thing
Ayurvedha
physio theropy
ct scan
wearing a supportive belt
and so many treatments no cure yet
ඉන්ජෙක්ෂන් එකට එනව කියලත් කියනවා
හෙතුවක් හරියට දන්නෙ නෑ
සීසර් එකෙන් පස්සෙ සමහරුන්ට එනවා / සමහරුන්ට නෑ
ගියපු එක තැනක ඩොකෙක්වත් මේක නෝමල් කියල කීවෙත් නැහැ හරියන බේතක් දුන්නෙත් නැහැ
එකෙක් කීව කොදු ඇට පෙලේ ඇදයක් කියලත්
CT scan එකටත් 80000 ක් විතර ගියා වගේ මතක ඒකෙ රිපොර්ට් බලලත් උන් හොයාගත්තු මගුලක් නැහැ
සිද්ධාලෙප ගිහින් බෙත් කරන්නත් රු 75000+ වියදම් වුනා
physio therapy ත් කලා දවස් 10ක් විතර channel කොරගෙන ගිහින බර ගානක් කුඩු එතෙන්ටත්
හැම එකාම එක එක මගුල් කිය කිය වටේ යවලා සල්ලි හූරගෙන කෑවා
එක ඩොකෙක් සපොටිව් බෙල්ට් එකක් ලියල දුන්න ඒකට විතරක් රු 12000+ වැඩි ගානක් ගිය
ඒකෙනුත් කිසිම ප්රතිපලයක් නෑ
අන්තිමට දැන් ඉතින් හැමදාම ගෙදර ඉදන් තෙල් ගාල තව තවා ඉන්නවා
ඔය කොන්දෙ අමාරුවත් එක හෙතුවක් මාව හිගන්නෙක් ගානට වැටෙන්න
oya konde amaruwa nan common neda babala hambenna kalin? best thing is seeing a doc @emoji diaries
Our baby was breached mcn.. ekai ceasar kare.You guys are first class idiots.
Caesarean is NOT necessary unless there's a problem. In other countries, they do Caesarean delivery only in rare cases. Most babies are delivered naturally by midwife (not a doctor). However, in SL, consultants want to make money and some idiot parents think that the baby should be delivered during "nakatha".
ALWAYS insist on natural delivery. Very few complications compared to Caesarean.
Rest karala ehema try kara mcn. Harigiye nahaPrevention and Management:
- Physical Therapy: Engage in physiotherapy or exercises (after consulting with a healthcare provider) that strengthen the core and improve flexibility.
- Pain Management: Over-the-counter pain relievers (as advised by a physician), hot or cold compresses, and alternative therapies may help manage pain.
- Ergonomics: Adopt ergonomic practices while lifting, feeding, or carrying the baby to reduce stress on the lower back.
- Rest: Ensure adequate rest and sleep to allow the body to heal and recover.
When to Seek Medical Attention:
- If the pain is severe, persistent, or worsening.
- If the pain is accompanied by other symptoms like fever, numbness, tingling, or weakness in the legs.
Thanks for info mcnapey ammage thibuna mathaka widiyata oka nangi hambunata passe, tika tika hari giya mata mathaka widiyata, kohomath touch eke indapan amaruwa gana
Thanks for info mcn.kohenda ban operation eka kale..kawuda doc
Causes of back pain after caesarean section
Sudden body changes During pregnancy, the uterus expands, stretches, weakens the abdominal muscles, the weight shifts forward, causing the pregnant woman to change positions adversely with the spine. The muscles in the back also have to work harder.
Physiological ligament stretch The hormonal changes during pregnancy loosen the joints and ligaments connecting the pelvis and spine, making the structure less stable, causing pain when walking, standing, sitting for a long time, bending over upside down or lifting. These changes do not go away overnight. After giving birth, the pelvic ligaments are still loose, so back pain is inevitable. So, back pain continues until muscles regain strength, joints and ligaments more supple. The process of giving birth is hard, stressful for a long time, requires the muscles to work at full capacity, a Muscles go unused leading to back pain for a while.
Calcium deficiency During pregnancy, the mother needs adequate calcium, phosphorus and other nutrients such as: folic acid, vitamins A, D, B1.... However, if her diet you can't meet the calcium needs at this time, the body must get it from the mother to make up for the fetus and cause osteoporosis. After giving birth, the mother's health is still in a relatively weak state, has not recovered yet. . On the other hand, mothers have to breastfeed often, calcium is lost again, creating the opportunity for back pain to start.
Mcn mn PM ekak dannm.hambela 5 years, thama thiyenawa. gym yanna kiyanna
Thanks for info mcn.හර්නියා කියලා එකක් තියෙනවා. එකද දන්නේ නැහැ. අපේ අම්මට ආවා. නංගි හම්බුනාම. මං පොඩි එතකොට හැබැයි. මට ඇහිලා තියෙනවා කොන්ද රිදෙනවා ඒව මේව.
Thanks for the info mcn. Me seethala kale nisa thawa amarui wage.සමහරවිට නෝමල් ඇති බන්. මොකද ඇගේ ගුරුත්ව කේන්ද්රය එක පාරම වෙනස් වෙනවනෙ. කලින් බඩත් එක්ක තිබ්බ විදිහට muscles අනුවර්තනය වෙලානෙ තියෙන්නෙ. ටික කාලයක් යනව ඇති අලුත් විදිහට හැඩගැහෙන්න.
ඩොක්ටර්ස්ලටම කියල බලපන්.
Mcn mn PM ekak dannm.same here more than one year
did so many thing
Ayurvedha
physio theropy
ct scan
wearing a supportive belt
and so many treatments no cure yet
ඉන්ජෙක්ෂන් එකට එනව කියලත් කියනවා
හෙතුවක් හරියට දන්නෙ නෑ
සීසර් එකෙන් පස්සෙ සමහරුන්ට එනවා / සමහරුන්ට නෑ
ගියපු එක තැනක ඩොකෙක්වත් මේක නෝමල් කියල කීවෙත් නැහැ හරියන බේතක් දුන්නෙත් නැහැ
එකෙක් කීව කොදු ඇට පෙලේ ඇදයක් කියලත්
CT scan එකටත් 80000 ක් විතර ගියා වගේ මතක ඒකෙ රිපොර්ට් බලලත් උන් හොයාගත්තු මගුලක් නැහැ
සිද්ධාලෙප ගිහින් බෙත් කරන්නත් රු 75000+ වියදම් වුනා
physio therapy ත් කලා දවස් 10ක් විතර channel කොරගෙන ගිහින බර ගානක් කුඩු එතෙන්ටත්
හැම එකාම එක එක මගුල් කිය කිය වටේ යවලා සල්ලි හූරගෙන කෑවා
එක ඩොකෙක් සපොටිව් බෙල්ට් එකක් ලියල දුන්න ඒකට විතරක් රු 12000+ වැඩි ගානක් ගිය
ඒකෙනුත් කිසිම ප්රතිපලයක් නෑ
අන්තිමට දැන් ඉතින් හැමදාම ගෙදර ඉදන් තෙල් ගාල තව තවා ඉන්නවා
ඔය කොන්දෙ අමාරුවත් එක හෙතුවක් මාව හිගන්නෙක් ගානට වැටෙන්න
Mcn mn PM ekak dannmඅවුරුදු හතක්. තාම එහෙමයි. සිසර් කරද්දි විදින වැක්සින් එකේ සයිඩ් ඉෆෙක්ට් එකක් ඕක.![]()
![]()
Thel galath try kara mcn. Ewata aduwak naha wageබෙහෙත් කඩෙන් තවන පොට්ටනි දෙකක් අරගන හුමාලයෙන් රත්කරලා තවන්නන ඊට පස්සෙ හන්දි තෙලක් ගාන්න, සති 2/3 කින් හරියයි. ලොකු වේදනාවක් තියනවානම් වෛද්යවරයෙකුට පෙන්නන්න. ස්වභාවික ක්රමයට ගත්තා නම් complications අඩුයි.
maternity panty adinna kiyapan.
<<<THE TRUTH>>>
Ow.Casearean karanakota gahanneth spinal anesthiada?general newedaammo spinal injection katuwa dakith chu yanawa eke diga
Eka parai gahuwe mcn.ඕක ඔය කොන්දට ගහන ඉන්ජෙක්ශන් එකකින් වෙන්න පුළුවන්. හොයලා බලන්න, ඒක වැඩි පුර වාරයක් හෝ දෙකක් ගහලද කියල ඩිලිවරි එකට කලින්.
එහෙම වෙලා නම් සමහරුන්ට ඕක ජීවිත කාලයටම තියෙනවා...
Baba breach mcn. Harila hitiye naha eka nisa sathiyakata kalin casear kara.ඇයි බන් සිස කරේ. මම මේ උබට නෙමෙයි බනින්නෙ. ගොඩක් උන් සිස කරන්නෙ තමුන් ගැන හිතල. හරිම ආත්මාර්ථකාමී දෙමව්පියෝ. සීස කරන එකෙන් ළමයට ශාරිරිකව හා මානසික සංකූලතා එන්න පුළුවන්. සිස කරාම අම්මට අවුලක් නෑ. හැබැයි ළමයට අවුල්. නෝමල් හම්බෙන එක ළමයට ගොඩක් හොඳයි. අම්මටත් මොකුත් සයිඩ් ඉෆෙක්ට් එන්නෙ නෑ. හැබැයි හුත්ත ලොකු වෙනවා. ආය ඉතින් ළිඳකට පයිය දානව වගේ තමයි. ඒ නිසා තමයි හැම එකාම ආත්මාර්ථකාමී විදිහට සිස කරන්න බලන්නෙ.
Thanks for the infoRarely, the pain may persist for some weeks and becomes permanent because of nerve injury during spinal needle insertion [13, 14]. Studies showed the incidence of back pain ranges 10.7–12.3% after spinal anesthesia![]()
Mn PM ekak dannm mcn.going on a same sort of journey.
loku unama apahu podi venne nadda bn ethakotaඇයි බන් සිස කරේ. මම මේ උබට නෙමෙයි බනින්නෙ. ගොඩක් උන් සිස කරන්නෙ තමුන් ගැන හිතල. හරිම ආත්මාර්ථකාමී දෙමව්පියෝ. සීස කරන එකෙන් ළමයට ශාරිරිකව හා මානසික සංකූලතා එන්න පුළුවන්. සිස කරාම අම්මට අවුලක් නෑ. හැබැයි ළමයට අවුල්. නෝමල් හම්බෙන එක ළමයට ගොඩක් හොඳයි. අම්මටත් මොකුත් සයිඩ් ඉෆෙක්ට් එන්නෙ නෑ. හැබැයි හුත්ත ලොකු වෙනවා. ආය ඉතින් ළිඳකට පයිය දානව වගේ තමයි. ඒ නිසා තමයි හැම එකාම ආත්මාර්ථකාමී විදිහට සිස කරන්න බලන්නෙ.

ඔයාගෙන් වැඩක් නෑ බලපන් මේකේ ඉන්න vog ල සෙට් ඒක.මෙන්ෂන් කලාට
කොල්ලට මැසේජ් එකක් දැම්මා.
උබ ඔය එක පැත්තක් විතරක් දැනගෙන / හිතාගෙන ඔහොම කියන්නේ. සමහර ගැණු මිනිස්සු ඉන්නවා ඇති උබ කියන විදිහේ. හැබැයි අවස්ථා තියෙනවා මචං අම්මට හෝ දරුවට හෝ දෙන්නටම ජීවිත අවධානමක් තියෙන වෙලාවට සීසර් නිර්දේශ කරන. දැන් තියෙන ප්රශ්නේ තමයි නොර්මල් ගන්න පුළුවන්කම තිබ්බ උනත් සමහර දොස්තරලා පොඩ්ඩ් ඇත්නම් සීසර් කරන්න තමයි අනුබල දෙන්නේ. එකේ හේතුව දන්නවානේ.ඇයි බන් සිස කරේ. මම මේ උබට නෙමෙයි බනින්නෙ. ගොඩක් උන් සිස කරන්නෙ තමුන් ගැන හිතල. හරිම ආත්මාර්ථකාමී දෙමව්පියෝ. සීස කරන එකෙන් ළමයට ශාරිරිකව හා මානසික සංකූලතා එන්න පුළුවන්. සිස කරාම අම්මට අවුලක් නෑ. හැබැයි ළමයට අවුල්. නෝමල් හම්බෙන එක ළමයට ගොඩක් හොඳයි. අම්මටත් මොකුත් සයිඩ් ඉෆෙක්ට් එන්නෙ නෑ. හැබැයි හුත්ත ලොකු වෙනවා. ආය ඉතින් ළිඳකට පයිය දානව වගේ තමයි. ඒ නිසා තමයි හැම එකාම ආත්මාර්ථකාමී විදිහට සිස කරන්න බලන්නෙ.