මේක ට්රයි කරලා බලන්න ....Wps Windows 8.1 walata dennahane bn.. ewage hoda office pakage ekak nedda 8.1 walataaa
Win 10 danna madi pc eka
Thanks sudu
Microsoft Excel වල තියෙන Pivot tables වගේ advanced functions Libre Office and WPS Office වලත් තියෙනවාද?Linux Mint![]()
@Voldemort Bro,
තියෙනවා,
Office pakage - WPS Office, Libre Office [supported for Microsoft Office]
PDF Foxit Reader, OKULAR PDF [ Universal support].........තව තියනවා.
ඔක්කොම Browsers වැඩ Linux වලත්
ඔව් මචන් එහෙන්මම Microsoft Office කාබන් කොපියක් කිව්වොත් හරි. ඔයා save as..... ගිහින් default MS office compatible [Default xlsx or xltx - office365] දුන්නම Microsoft Office එකම තමයි.Microsoft Excel වල තියෙන Pivot tables වගේ advanced functions Libre Office and WPS Office වලත් තියෙනවාද?
Thanks a lot machanඔව් මචන් එහෙන්මම Microsoft Office කාබන් කොපියක් කිව්වොත් හරි. ඔයා save as..... ගිහින් default MS office compatible [Default xlsx or xltx - office365] දුන්නම Microsoft Office එකම තමයි.
but WPS eke sinhala unicode fonts ehema full support karanne na neda?ඔව් මචන් එහෙන්මම Microsoft Office කාබන් කොපියක් කිව්වොත් හරි. ඔයා save as..... ගිහින් default MS office compatible [Default xlsx or xltx - office365] දුන්නම Microsoft Office එකම තමයි.
Meka sira kathawa Anika godak technical buwek nemenm Linux ekka ottu weddi epa wenawaumbage main eka nam windows typan linux ghnd epa updates off krn ekak dala registry walata write krl update off krpn , wenama device ekak aran gahapan linux gahanawa nam
samanya wdk krnn softwares nati unahama terei nttn
Windows awul hadaganna ba kiyanne Linux walata move wenna epaNaththan aayi thread 100k danna wei. Mac ekak wage ganna eka lesiy
සිරා කතාව. මේකෙ අනිත් උන්ට ඉන්න වෙන්නෙ නෑ මේ ටිකට මූ අඩපු තරමටඔව් මචන් කලින් එහෙම සීන් එකක් තිබුනා. "ඉස්කෝල පොත" ෆොන්ට් එක දාගත්තාම ගොඩ දාගන්න පුළුවන්. Libre Office වල නම් ඔය ප්රස්නේ එන්නෙත් නෑbut WPS eke sinhala unicode fonts ehema full support karanne na neda?
mama tika kaelkata kalin use kala sinhala letter ekak type karanna, paapili, kombu, yansha ehema thiyena words awul yanawa.
උට ඕන උනේ දුක කියන්නමේ වගේ thread එලකිරියෙ ඇති සිය ගානක්.. මොකද්ද හොදම os එක කියල අහපුවත් එක්කම![]()
Formatting awul yana seen eka tamai tiyenawada oya office software wala?ඔව් මචන් කලින් එහෙම සීන් එකක් තිබුනා. "ඉස්කෝල පොත" ෆොන්ට් එක දාගත්තාම ගොඩ දාගන්න පුළුවන්. Libre Office වල නම් ඔය ප්රස්නේ එන්නෙත් නෑ