windows8 ලංකා ඊ නිවුස් ගැන දාපු ත්‍රෙඩ් එක හොයල දී&#

mahasonaa

Banned
Oct 30, 2010
49
30
0
windows8 ලංකා ඊ නිවුස් ගැන දාපු ත්‍රෙඩ් එක හොයල දී&#

මම දැක්ක windows8 ඌ කියල තියෙනව කොපු පැකටුයි නිල් චිත්‍රපටියි ඒකේ තිබ්බ කියල.කෝ ඒවගේ පොටෝ මම දක්කේ නෑනේ.

ඈ බොල windows8 ගෙරියෝ තොපේ තාත්තටයි තොපේ අම්මටයි විතරද හු**ඩ අයිතිය තියෙන්නේ?

තොපේ තාත්තට විතරද කොපුවක් ගෙනත් තියන් උඹලගේ අම්මට **** නිදහස තියෙන්නේ?

උඹලගේ අම්මට විතරද යට ඇඳුමක් අඳින්ඩ නිදහස තියෙන්නේ?

ඔය කියන සේරම උපකරණ තොපෙ ගෙදර ලාච්චුවේ තියාගන්ඩ විතරද අයිතිය තියෙන්නේ?

ඕව තිබ්බයි කියමු ?පුද්ගලික ගෙදරක් කාර්යාලයක් විදිහට තියන්යන ගෙදරක ඕව තියාගන්ඩ තහනම්ද?


මට ඔය කියන ත්‍රෙඩ් එක හොයල දීපල්ල මේ ටික යටින් පෝස්ට් කරන්ඩ
 

windows8

Member
Feb 16, 2010
5,371
440
0
Kandy
lankaenewsofficefire71.jpg


oya wage place ekaka thibba eka thama meke problem eka. enews ballo tika karana pahath wada oppu wela dan. oke mona mona samaja wishamachara wada sidda welada danne naha.
office ekaka kohethma owa thiyenna baha. habayi oka anoma ehema nithara yana ena place ekaklu

thawa ewa ona nam policiyata gihin balapan.

katha karanakota ponsekage basawa pawichchi nokara mahathmayek widiyata katha karanna igena ganna
 
  • Like
Reactions: rohana1985

Jahoo

Banned
Feb 1, 2011
185
21
0
වින්ඩෝස් 8 ගේ අක්කලා දෙන්නට දුමින්ද රස්සා දුන්නේ නැති නිසා මේකේ වැඩ කරල තියෙන්නේ.ඒකලු කොන්ඩොම්ස් තියාගෙන ඉන්නේ.:lol::lol::lol::rofl::rofl::rofl::P:P
 

mahasonaa

Banned
Oct 30, 2010
49
30
0
lankaenewsofficefire71.jpg


oya wage place ekaka thibba eka thama meke problem eka. enews ballo tika karana pahath wada oppu wela dan. oke mona mona samaja wishamachara wada sidda welada danne naha.
office ekaka kohethma owa thiyenna baha. habayi oka anoma ehema nithara yana ena place ekaklu

thawa ewa ona nam policiyata gihin balapan.

katha karanakota ponsekage basawa pawichchi nokara mahathmayek widiyata katha karanna igena ganna


mama ponsekage basawa thama pawichchi karanne.aie thota panda?oya mokadda bola oya kalu pettiyak ne kalaweddo.thoge as deka pottada?


police gihin balanda issella thomeke photo dapiya.kiyanda issella pennala hitapiya
 

windows8

Member
Feb 16, 2010
5,371
440
0
Kandy
mama ponsekage basawa thama pawichchi karanne.aie thota panda?oya mokadda bola oya kalu pettiyak ne kalaweddo.thoge as deka pottada?


police gihin balanda issella thomeke photo dapiya.kiyanda issella pennala hitapiya


bothal aduranne nathi eka kopu dakkama kiyayi balun kiyala :lol:
ane yako meke loku talk denna kalin ewa monawada kiyala danan hitapan
thota balanna ona nam policiyata gihin balapaiya. meka policiyen kiyapuwa. thawa photo athi internet eke.
 

gudhaya

Banned
Dec 21, 2010
284
13
0
:lol::lol::lol:machan oya windows8 kiyana ekaa paw ban:lol::lol::lol::lol::lol:
mama dhakina dhakina thread hama ekema oo banum ahanawa:lol::lol::lol:
oo aththata hadennema nadhdha?:P
 

theekshana777

Member
Jul 20, 2007
274
87
0
colombo
තමුසෙනම් Windows8 මහ පොන්න හරකෙක්, තමුසෙට ලැජ්ජ නැද්ද මිනිස්සුන්ට අපහස කරන්නේ තො මෙ සයිට් එක කනවා. අම්මට තාත්තට මිනිස්සු බනිද්දි කඩේ යන්න උබට ලැජ්ජ නැද්ද.තමුසෙට ඔච්චර පුකේ අමරුවනම් ආණ්ඩුවගැන වෙනින් සයිට් එකක් අලුතින් හදාගෙන තොගේ පොන්න අදහස් එකේ දාපන්. මිනිස්සු කන්න නෙතුව ලෙව කනව 1 වේල විතරක් කාලා ජීවත් වෙනව. යකො තො කඩේයන එක ඇමතිකෙනෙක් තමන්ගෙ 1 වෙලක් දුප්පත් මිනිහෙකුට දීල තියෙද? වල් බල්ලා තොගේ මහ එකා ලෙඩ උනෙත් මිනිස්සු සාප කරල උබටත් හෙන 7ම ගහපන් මෙවගේ කුණුකතා කියනවට.

මිනිස්සුන්ට රටේ ඇත්ත දැනගන්න අයිතියක් තියෙනව. තො කවුද බල්ලො එව හොදද නරකද කියන්න. තො නිකන්ම නිකන් නිකමෙක්, තොගෙ අර 30 කිව්ව පොල් අන්න දැන් 60 -70 වරෙන් හොයල දීපන් බලන්න තොගේ 30 පොල්, පොල් බූරුව.
 
  • Like
Reactions: snoop_ug

dod

Member
Feb 24, 2010
1,281
76
0
Colombo
තමුසෙනම් Windows8 මහ පොන්න හරකෙක්, තමුසෙට ලැජ්ජ නැද්ද මිනිස්සුන්ට අපහස කරන්නේ තො මෙ සයිට් එක කනවා. අම්මට තාත්තට මිනිස්සු බනිද්දි කඩේ යන්න උබට ලැජ්ජ නැද්ද.තමුසෙට ඔච්චර පුකේ අමරුවනම් ආණ්ඩුවගැන වෙනින් සයිට් එකක් අලුතින් හදාගෙන තොගේ පොන්න අදහස් එකේ දාපන්. මිනිස්සු කන්න නෙතුව ලෙව කනව 1 වේල විතරක් කාලා ජීවත් වෙනව. යකො තො කඩේයන එක ඇමතිකෙනෙක් තමන්ගෙ 1 වෙලක් දුප්පත් මිනිහෙකුට දීල තියෙද? වල් බල්ලා තොගේ මහ එකා ලෙඩ උනෙත් මිනිස්සු සාප කරල උබටත් හෙන 7ම ගහපන් මෙවගේ කුණුකතා කියනවට.

මිනිස්සුන්ට රටේ ඇත්ත දැනගන්න අයිතියක් තියෙනව. තො කවුද බල්ලො එව හොදද නරකද කියන්න. තො නිකන්ම නිකන් නිකමෙක්, තොගෙ අර 30 කිව්ව පොල් අන්න දැන් 60 -70 වරෙන් හොයල දීපන් බලන්න තොගේ 30 පොල්, පොල් බූරුව.

windows8 ගේ පොල්ගෙඩි 2කම දුන්නේ 30ට. එකක් කුණුවෙලා මචං :lol:
 
  • Like
Reactions: anju.r

killershan

Well-known member
  • Dec 12, 2007
    5,758
    221
    63
    On my Dreamzz
    තමුසෙනම් Windows8 මහ පොන්න හරකෙක්, තමුසෙට ලැජ්ජ නැද්ද මිනිස්සුන්ට අපහස කරන්නේ තො මෙ සයිට් එක කනවා. අම්මට තාත්තට මිනිස්සු බනිද්දි කඩේ යන්න උබට ලැජ්ජ නැද්ද.තමුසෙට ඔච්චර පුකේ අමරුවනම් ආණ්ඩුවගැන වෙනින් සයිට් එකක් අලුතින් හදාගෙන තොගේ පොන්න අදහස් එකේ දාපන්. මිනිස්සු කන්න නෙතුව ලෙව කනව 1 වේල විතරක් කාලා ජීවත් වෙනව. යකො තො කඩේයන එක ඇමතිකෙනෙක් තමන්ගෙ 1 වෙලක් දුප්පත් මිනිහෙකුට දීල තියෙද? වල් බල්ලා තොගේ මහ එකා ලෙඩ උනෙත් මිනිස්සු සාප කරල උබටත් හෙන 7ම ගහපන් මෙවගේ කුණුකතා කියනවට.

    මිනිස්සුන්ට රටේ ඇත්ත දැනගන්න අයිතියක් තියෙනව. තො කවුද බල්ලො එව හොදද නරකද කියන්න. තො නිකන්ම නිකන් නිකමෙක්, තොගෙ අර 30 කිව්ව පොල් අන්න දැන් 60 -70 වරෙන් හොයල දීපන් බලන්න තොගේ 30 පොල්, පොල් බූරුව.

    aniwa machan minissu kanne nehtiwa gode denek duke widinewa..:(:(:(