Machn Wise Debit Card ekak ganna payment eka karanna lankawe credit card walin karanna denne nedda?
AZee RoXx Well-known member May 23, 2011 1,200 383 83 Oct 15, 2022 #1 Machn Wise Debit Card ekak ganna payment eka karanna lankawe credit card walin karanna denne nedda? Reactions: kinkon
kinkon Well-known member Aug 5, 2007 115,982 2 116,122 113 Kandy ♕ පතිරූප දේස වාසෝ Oct 15, 2022 #2 බම්ප් Reactions: AZee RoXx
iworld Well-known member Sep 8, 2007 17,806 23,364 113 චී ලංකාව Oct 15, 2022 #3 AZee RoXx said: Machn Wise Debit Card ekak ganna payment eka karanna lankawe credit card walin karanna denne nedda? Click to expand... Debit card එක ලංකාවට available නෑ දන්න තරමින්. Malaysia Japan Singapore දෙනවා Reactions: AZee RoXx
AZee RoXx said: Machn Wise Debit Card ekak ganna payment eka karanna lankawe credit card walin karanna denne nedda? Click to expand... Debit card එක ලංකාවට available නෑ දන්න තරමින්. Malaysia Japan Singapore දෙනවා
I isuru_ Well-known member Apr 26, 2011 1,622 1,083 113 Oct 15, 2022 #4 Debit card lankawata naa Reactions: AZee RoXx
AZee RoXx Well-known member May 23, 2011 1,200 383 83 Oct 15, 2022 #5 iworld said: Debit card එක ලංකාවට available නෑ දන්න තරමින්. Malaysia Japan Singapore දෙනවා Click to expand... isuru_ said: Debit card lankawata naa Click to expand... Debit card eka Ausi yaluwekge gedarata yawanwa..
iworld said: Debit card එක ලංකාවට available නෑ දන්න තරමින්. Malaysia Japan Singapore දෙනවා Click to expand... isuru_ said: Debit card lankawata naa Click to expand... Debit card eka Ausi yaluwekge gedarata yawanwa..
iworld Well-known member Sep 8, 2007 17,806 23,364 113 චී ලංකාව Oct 16, 2022 #6 AZee RoXx said: Debit card eka Ausi yaluwekge gedarata yawanwa.. Click to expand... ඔස්ට්රේලියාවෙ account එකක් විදියට register කරන්න වෙයි. නම එඩ්රස් ඔක්කොම ඔස්ට්රේලියාවෙ වෙන්න ඕනි. Billing proof එකක් ඇහුවොත් තමයි කෙලවෙන්නෙ Reactions: AZee RoXx
AZee RoXx said: Debit card eka Ausi yaluwekge gedarata yawanwa.. Click to expand... ඔස්ට්රේලියාවෙ account එකක් විදියට register කරන්න වෙයි. නම එඩ්රස් ඔක්කොම ඔස්ට්රේලියාවෙ වෙන්න ඕනි. Billing proof එකක් ඇහුවොත් තමයි කෙලවෙන්නෙ