Wordpress

Protector78

Well-known member
  • Mar 10, 2012
    1,613
    299
    83
    youtube tama....balapan elementor kiyala builder ekakaain hadana widiha gena video tiyenawwa. eka patta


    +

    ubata igena gannama oni nam. builder passema duwannepa. thaniyama builders nathuwa site ekak hadana widiya plugin ekak hadana widiya. igena ganin eka thamayi kawada hari watinne.

    ubata nikan site ekak hada ganna oni nam builder ekak use krapan.:)

    udemy
    youtube balapan.

    wordpress gana ahana nisa. ubata html css javascript puluwan kiyala hithanawa.

    ewa danne nathnama issalle ewa igena ganin
     
    Last edited:
    • Like
    Reactions: OrangeHat

    OrangeHat

    Well-known member
  • Jun 8, 2017
    2,259
    4,712
    113
    +

    ubata igena gannama oni nam. builder passema duwannepa. thaniyama builders nathuwa site ekak hadana widiya plugin ekak hadana widiya. igena ganin eka thamayi kawada hari watinne.

    ubata nikan site ekak hada ganna oni nam builder ekak use krapan.:)

    udemy
    youtube balapan.

    wordpress gana ahana nisa. ubata html css javascript puluwan kiyala hithanawa.

    ewa danne nathnama issalle ewa igena ganin


    html css javascript puluwan..tnx
     

    lakziro

    Well-known member
  • Mar 19, 2018
    394
    581
    93
    Wordpress igena gaththa kiyala ubata wadakut na ratata wadakuth na. Php walin run wenne. Lankawe it company karayo wage un danne php I javaine. Yako uba JavaScript dannawanm monada yakooo adure athaganne. Bahapan react walata. Ita passe node /express igena ganin. Ita passe ubata hitei WordPress kiyanne mona labbakda kiyala. Aashwadaya widapan web develop wala.
     
    • Like
    Reactions: dinushadre