WSO2 සන්ජිවගේ පාර්ලිමේන්තුව

analytics

Well-known member
  • Jun 6, 2015
    1,348
    2,167
    113
    Screenshot 2022-04-07 at 11.10.50 AM.png



     

    Anonymous_Abstract

    Well-known member
  • Aug 7, 2018
    6,036
    4,570
    113
    Messier 87
    ko ehenam daapan balanna ubalage proposal eka? 🤔
    No proposal. Uba corona mul kale ICTA hadapu app eka promote karana kota mama mkd kiwwe failed kiyala. Thawa mkd demma mathak na mama kiwwa failed kiyala fail. Champikava genavath failed. Anura awath failed. Ona nam mama thawa aurudu 5 kin bump karanmam.

    There is Only one solution - Sri lanka should be a state of china or india.

    Meka inna unta ratak manage karanna tharam experience uth na talentuth na. Ochcharatama molayak nedda ban oka therum ganna
     

    thenukanc

    Well-known member
  • Oct 13, 2019
    254
    433
    63
    Gampaha
    at least he is proposing a workable solution. He has a vision of what to do and how to do it. ( I understand that there can be practical problems with the proposed approach, but still, he is suggesting something that can be done under the current constitution )

    No proposal. Uba corona mul kale ICTA hadapu app eka promote karana kota mama mkd kiwwe failed kiyala. Thawa mkd demma mathak na mama kiwwa failed kiyala fail. Champikava genavath failed. Anura awath failed. Ona nam mama thawa aurudu 5 kin bump karanmam.

    There is Only one solution - Sri lanka should be a state of china or india.
    මේ වගේ ආකල්ප තියෙන තියෙන උන් ඉද්දි කොයි වැඩක් වත් සාර්තක වෙන් නෑ. උඹ විතරක් නෙමෙයි ඔහොම හිතන උන් ඉන්නෙ. බහුතරය ඔහොම තමයි. මෙහෙම හිතල උබලත් ෆේල් රටත් ෆේල්
    ------ Post added on Apr 7, 2022 at 11:51 AM
     

    dayt0na

    Well-known member
  • Jan 2, 2012
    29,969
    28,894
    113
    No proposal. Uba corona mul kale ICTA hadapu app eka promote karana kota mama mkd kiwwe failed kiyala. Thawa mkd demma mathak na mama kiwwa failed kiyala fail. Champikava genavath failed. Anura awath failed. Ona nam mama thawa aurudu 5 kin bump karanmam.

    There is Only one solution - Sri lanka should be a state of china or india.

    Meka inna unta ratak manage karanna tharam experience uth na talentuth na. Ochcharatama molayak nedda ban oka therum ganna
    Monewada bung me pissek wage kiywanne? Ochchara amrunan indiaweta palayanko ? 🤣
     
    • Like
    Reactions: NaiRobi

    Anonymous_Abstract

    Well-known member
  • Aug 7, 2018
    6,036
    4,570
    113
    Messier 87


    මේ වගේ ආකල්ප තියෙන තියෙන උන් ඉද්දි කොයි වැඩක් වත් සාර්තක වෙන් නෑ. උඹ විතරක් නෙමෙයි ඔහොම හිතන උන් ඉන්නෙ. බහුතරය ඔහොම තමයි. මෙහෙම හිතල උබලත් ෆේල් රටත් ෆේල්
    ------ Post added on Apr 7, 2022 at 11:51 AM
    Ubala reply danna epa ban mamama aurudu 5 kin bump karannam
     

    හෙනයා

    Well-known member
  • May 23, 2014
    16,915
    17,146
    113
    Kottawa
    No proposal.

    ehenam please pupa nodi yanna ;-)(y)

    Uba corona mul kale ICTA hadapu app eka promote karana kota mama mkd kiwwe failed kiyala. Thawa mkd demma mathak na mama kiwwa failed kiyala fail. Champikava genavath failed. Anura awath failed. Ona nam mama thawa aurudu 5 kin bump karanmam.

    There is Only one solution - Sri lanka should be a state of china or india.

    Meka inna unta ratak manage karanna tharam experience uth na talentuth na. Ochcharatama molayak nedda ban oka therum ganna

    ehenam uba chineta palayan.. aathal eke controlled env ekaka inna puluwan.. ;-)
     

    Anonymous_Abstract

    Well-known member
  • Aug 7, 2018
    6,036
    4,570
    113
    Messier 87
    Monewada bung me pissek wage kiywanne? Ochchara amrunan indiaweta palayanko ? 🤣
    Aurudu 5 kata passe mama bump karannam poddak iwasala idapanko boruda aththeda kiyala pennanna

    ehenam please pupa nodi yanna ;-)(y)



    ehenam uba chineta palayan.. aathal eke controlled env ekaka inna puluwan.. ;-)
    Meka bookmark kara ganinko. Aurudu 5 kin goda giyanam ubala mata ona deyak kiyapan
    ------ Post added on Apr 7, 2022 at 12:01 PM
     
    • Like
    Reactions: හෙනයා

    dayt0na

    Well-known member
  • Jan 2, 2012
    29,969
    28,894
    113
    Aurudu 5 kata passe mama bump karannam poddak iwasala idapanko boruda aththeda kiyala pennanna


    Meka bookmark kara ganinko
    ------ Post added on Apr 7, 2022 at 12:01 PM
    Bump kerela monewa keranneda?

    Whatever you say, you’re just a random faceless forum user while this guy has founded a multi million dollar company.

    My point being, your attitude sucks - e kiyanne rata kese wethath umba fail.
     

    Anonymous_Abstract

    Well-known member
  • Aug 7, 2018
    6,036
    4,570
    113
    Messier 87
    Bump kerela monewa keranneda?

    Whatever you say, you’re just a random faceless forum user while this guy has founded a multi million dollar company.

    My point being, your attitude sucks - e kiyanne rata kese wethath umba fail.
    Follow true talented people like charli munger, bufferet,carlos slim.

    Island mentality ekin ain vela world level ekata thinka karapan ban.

    Multi million $ redda thama ehanam mktada Goldman Saches lagen investment illanna oka start up ekak nemai.

    Mama failed vunata kamak na mata GS 116 stocks and fractional sharaes (700+) thiyanava mage salli valin gaththuwa. Oya investment eka success vunath mata vasiyak thiyanava
     

    dayt0na

    Well-known member
  • Jan 2, 2012
    29,969
    28,894
    113
    Follow true talented people like charli munger, bufferet,carlos slim.

    Island mentality ekin ain vela world level ekata thinka karapan ban.

    Multi million $ redda thama ehanam mktada Goldman Saches lagen investment illanna oka start up ekak nemai.

    Mama failed vunata kamak na mata GS 116 stocks and fractional sharaes (700+) thiyanava mage salli valin gaththuwa. Oya investment eka success vunath mata vasiyak thiyanava
    🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️
    umbela wage un ekka katha kerela wedak na itin

    patta porewal..anonymous forums wela pora talk denewa.

    aduma gane real name eken Twitter eke oya tika kiyapan balanna..butt fuk wela enda wenne..
     
    • Like
    Reactions: vito

    Anonymous_Abstract

    Well-known member
  • Aug 7, 2018
    6,036
    4,570
    113
    Messier 87
    🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️
    umbela wage un ekka katha kerela wedak na itin

    patta porewal..anonymous forums wela pora talk denewa.

    aduma gane real name eken Twitter eke oya tika kiyapan balanna..butt fuk wela enda wenne..
    David solomon avata passe gaththu okkoma decision hodai meka nethuwa ekata mama mage viruddathava dala uta email ekak demma echcharai mata puluwan mama porak nemai na mata reply awth na. Eth mata mage akameththa prakasha kirieema aithiyak thiyanava.

    Twitter eka kiyala vedak thiyanavada ban. Podda podda stokes gana vedi karala major share holder level awama directly fuck karanna puluwan ai hadissi. Eka sera billioner venna ba na warren bufferet ta aurudu 33 giya billioner venna.

    Kalayak ai iwasapan aduma gane aurudu 5k vath iwasapan