ithin oya kiyala thiyen ek hari ne bnuu hethan inne uu mahanayaka wage ekek kiyalada...
uu hethan inne uu mahanayaka wage ekek kiyalada...
Wtf.
Gotabaya - arrogant ( mama thami okkoma kare )
Sanjeewa - father of arrogant ( mama thami okkoma danne )
No proposal. Uba corona mul kale ICTA hadapu app eka promote karana kota mama mkd kiwwe failed kiyala. Thawa mkd demma mathak na mama kiwwa failed kiyala fail. Champikava genavath failed. Anura awath failed. Ona nam mama thawa aurudu 5 kin bump karanmam.ko ehenam daapan balanna ubalage proposal eka?![]()
මේ වගේ ආකල්ප තියෙන තියෙන උන් ඉද්දි කොයි වැඩක් වත් සාර්තක වෙන් නෑ. උඹ විතරක් නෙමෙයි ඔහොම හිතන උන් ඉන්නෙ. බහුතරය ඔහොම තමයි. මෙහෙම හිතල උබලත් ෆේල් රටත් ෆේල්No proposal. Uba corona mul kale ICTA hadapu app eka promote karana kota mama mkd kiwwe failed kiyala. Thawa mkd demma mathak na mama kiwwa failed kiyala fail. Champikava genavath failed. Anura awath failed. Ona nam mama thawa aurudu 5 kin bump karanmam.
There is Only one solution - Sri lanka should be a state of china or india.
Monewada bung me pissek wage kiywanne? Ochchara amrunan indiaweta palayanko ?No proposal. Uba corona mul kale ICTA hadapu app eka promote karana kota mama mkd kiwwe failed kiyala. Thawa mkd demma mathak na mama kiwwa failed kiyala fail. Champikava genavath failed. Anura awath failed. Ona nam mama thawa aurudu 5 kin bump karanmam.
There is Only one solution - Sri lanka should be a state of china or india.
Meka inna unta ratak manage karanna tharam experience uth na talentuth na. Ochcharatama molayak nedda ban oka therum ganna
Ubala reply danna epa ban mamama aurudu 5 kin bump karannam
මේ වගේ ආකල්ප තියෙන තියෙන උන් ඉද්දි කොයි වැඩක් වත් සාර්තක වෙන් නෑ. උඹ විතරක් නෙමෙයි ඔහොම හිතන උන් ඉන්නෙ. බහුතරය ඔහොම තමයි. මෙහෙම හිතල උබලත් ෆේල් රටත් ෆේල්
------ Post added on Apr 7, 2022 at 11:51 AM
No proposal.
Uba corona mul kale ICTA hadapu app eka promote karana kota mama mkd kiwwe failed kiyala. Thawa mkd demma mathak na mama kiwwa failed kiyala fail. Champikava genavath failed. Anura awath failed. Ona nam mama thawa aurudu 5 kin bump karanmam.
There is Only one solution - Sri lanka should be a state of china or india.
Meka inna unta ratak manage karanna tharam experience uth na talentuth na. Ochcharatama molayak nedda ban oka therum ganna
Aurudu 5 kata passe mama bump karannam poddak iwasala idapanko boruda aththeda kiyala pennannaMonewada bung me pissek wage kiywanne? Ochchara amrunan indiaweta palayanko ?![]()
Meka bookmark kara ganinko. Aurudu 5 kin goda giyanam ubala mata ona deyak kiyapanehenam please pupa nodi yanna
ehenam uba chineta palayan.. aathal eke controlled env ekaka inna puluwan..![]()
Bump kerela monewa keranneda?Aurudu 5 kata passe mama bump karannam poddak iwasala idapanko boruda aththeda kiyala pennanna
Meka bookmark kara ganinko
------ Post added on Apr 7, 2022 at 12:01 PM
Follow true talented people like charli munger, bufferet,carlos slim.Bump kerela monewa keranneda?
Whatever you say, you’re just a random faceless forum user while this guy has founded a multi million dollar company.
My point being, your attitude sucks - e kiyanne rata kese wethath umba fail.
Follow true talented people like charli munger, bufferet,carlos slim.
Island mentality ekin ain vela world level ekata thinka karapan ban.
Multi million $ redda thama ehanam mktada Goldman Saches lagen investment illanna oka start up ekak nemai.
Mama failed vunata kamak na mata GS 116 stocks and fractional sharaes (700+) thiyanava mage salli valin gaththuwa. Oya investment eka success vunath mata vasiyak thiyanava
David solomon avata passe gaththu okkoma decision hodai meka nethuwa ekata mama mage viruddathava dala uta email ekak demma echcharai mata puluwan mama porak nemai na mata reply awth na. Eth mata mage akameththa prakasha kirieema aithiyak thiyanava.
umbela wage un ekka katha kerela wedak na itin
patta porewal..anonymous forums wela pora talk denewa.
aduma gane real name eken Twitter eke oya tika kiyapan balanna..butt fuk wela enda wenne..