WSO2 සන්ජිවගේ පාර්ලිමේන්තුව

Edward Kenway

Well-known member
  • Jan 8, 2015
    12,657
    14,282
    113
    hari ban ela
    products tika hoyagattu dawasaka dapanko :lol:
    නෑ නෑ product මුලින් කියන්නේ ඇයි අපි පිළිවෙලට යමු උඹ ඔය product වල එල්ලුනේ පස්සෙනේ. :rofl:

    උඹේ පලවෙනි post එක defend කරපංකෝ අඬන්නේ නැතුව :lol:
     

    Jack_Sparrow

    Well-known member
  • Jun 16, 2008
    42,533
    1
    16,926
    113
    Black Pearl
    නෑ නෑ product මුලින් කියන්නේ ඇයි අපි පිළිවෙලට යමු උඹ ඔය product වල එල්ලුනේ පස්සෙනේ. :rofl:

    උඹේ පලවෙනි post එක defend කරපංකෝ අඬන්නේ නැතුව :lol:

    products tika gana ahuwama uba checkmate una neda :lol: btw kohenda boruwa ahulagatte? uba hadapu boruwak da?
     

    Edward Kenway

    Well-known member
  • Jan 8, 2015
    12,657
    14,282
    113
    products tika gana ahuwama uba checkmate una neda :lol: btw kohenda boruwa ahulagatte? uba hadapu boruwak da?

    ඇයි බං මේ සරල ප්‍රශ්නෙට උත්තර දෙන්න බය? උඹේ පලවෙනි post එකනේ? :rofl:
     

    Edward Kenway

    Well-known member
  • Jan 8, 2015
    12,657
    14,282
    113
    dan mama hoyagatte ubawa kora wena prashne, "monada wikunanna giya products?"
    නෑ නෑ product මුලින් කියන්නේ ඇයි අපි පිළිවෙලට යමු උඹ ඔය product වල එල්ලුනේ පස්සෙනේ. :rofl:

    උඹේ පලවෙනි post එක defend කරපංකෝ අඬන්නේ නැතුව :lol:
     

    Jack_Sparrow

    Well-known member
  • Jun 16, 2008
    42,533
    1
    16,926
    113
    Black Pearl
    නෑ නෑ product මුලින් කියන්නේ ඇයි අපි පිළිවෙලට යමු උඹ ඔය product වල එල්ලුනේ පස්සෙනේ. :rofl:

    උඹේ පලවෙනි post එක defend කරපංකෝ අඬන්නේ නැතුව :lol:

    itin ubane thread eke mulinma product gana kiwwe mama eka gana ahuwa witarai
    thread eke dala tiyena proposal eka gana uba katha karanne naha
    eke manussaya products wagayak wikunuwa kiyala boruwak damma
    e products monada wikunanne giye kiyala ahuwama ubata uttara naha :lol:
     

    Edward Kenway

    Well-known member
  • Jan 8, 2015
    12,657
    14,282
    113
    itin ubane thread eke mulinma product gana kiwwe mama eka gana ahuwa witarai
    thread eke dala tiyena proposal eka gana uba katha karanne naha
    eke manussaya products wagayak wikunuwa kiyala boruwak damma
    e products monada wikunanne giye kiyala ahuwama ubata uttara naha :lol:
    නෑ නෑ product මුලින් කියන්නේ ඇයි අපි පිළිවෙලට යමු උඹ ඔය product වල එල්ලුනේ පස්සෙනේ. :rofl:

    උඹේ පලවෙනි post එක defend කරපංකෝ අඬන්නේ නැතුව :lol:
     

    Jack_Sparrow

    Well-known member
  • Jun 16, 2008
    42,533
    1
    16,926
    113
    Black Pearl
    නෑ නෑ product මුලින් කියන්නේ ඇයි අපි පිළිවෙලට යමු උඹ ඔය product වල එල්ලුනේ පස්සෙනේ. :rofl:

    උඹේ පලවෙනි post එක defend කරපංකෝ අඬන්නේ නැතුව :lol:

    ubata thread eke palaweni post eke content eka defend karanna bariwa mokatada ban mama ekata reply defend karanne
    products wikunana giya ekatane math reply kale :lol:
     

    Edward Kenway

    Well-known member
  • Jan 8, 2015
    12,657
    14,282
    113
    ubata thread eke palaweni post eke content eka defend karanna bariwa mokatada ban mama ekata reply defend karanne
    products wikunana giya ekatane math reply kale :lol:
    නෑ නෑ product මුලින් කියන්නේ ඇයි අපි පිළිවෙලට යමු උඹ ඔය product වල එල්ලුනේ පස්සෙනේ. :rofl:

    උඹේ පලවෙනි post එක defend කරපංකෝ අඬන්නේ නැතුව :lol:
     

    Jack_Sparrow

    Well-known member
  • Jun 16, 2008
    42,533
    1
    16,926
    113
    Black Pearl
    නෑ නෑ product මුලින් කියන්නේ ඇයි අපි පිළිවෙලට යමු උඹ ඔය product වල එල්ලුනේ පස්සෙනේ. :rofl:

    උඹේ පලවෙනි post එක defend කරපංකෝ අඬන්නේ නැතුව :lol:

    piliwelata yamu itin uba palaweni post eka defend karanna ekata passe mama post damme ubala kalata passe eelangata mama mage palaweni post eka defend karannam
    ube palaweni post eka defend unoth mage okkoma post invalid wenawane :lol:

    porak nam kelinma dapan menna me products wikunanna giya mechchara ganakata kiyala kiyapan
    eka kiyaganna baha kiyanne ape me argument ekama therumak naha uba patta pal boruwak kiyapu nisa
     

    Edward Kenway

    Well-known member
  • Jan 8, 2015
    12,657
    14,282
    113
    piliwelata yamu itin uba palaweni post eka defend karanna ekata passe mama post damme ubala kalata passe eelangata mama mage palaweni post eka defend karannam
    ube palaweni post eka defend unoth mage okkoma post invalid wenawane :lol:

    porak nam kelinma dapan menna me products wikunanna giya mechchara ganakata kiyala kiyapan
    eka kiyaganna baha kiyanne ape me argument ekama therumak naha uba patta pal boruwak kiyapu nisa
    නෑ නෑ product මුලින් කියන්නේ ඇයි අපි පිළිවෙලට යමු උඹ ඔය product වල එල්ලුනේ පස්සෙනේ. :rofl:

    උඹේ පලවෙනි post එක defend කරපංකෝ අඬන්නේ නැතුව :lol:
     

    Jack_Sparrow

    Well-known member
  • Jun 16, 2008
    42,533
    1
    16,926
    113
    Black Pearl
    නෑ නෑ product මුලින් කියන්නේ ඇයි අපි පිළිවෙලට යමු උඹ ඔය product වල එල්ලුනේ පස්සෙනේ. :rofl:

    උඹේ පලවෙනි post එක defend කරපංකෝ අඬන්නේ නැතුව :lol:

    පොරත් ඉතින් ගෝටා ආපු ගමන් දූවගෙන ගිහින් WSO2 products වගයක් විකුනන්න හදල බැරි උනාම තරහ උන ඩයල් එකනේ. ඔය specialist ලට දෙන්න ඕනේ කියන්නේ එයත් එහෙම spicialist කෙනෙක් ඒ නිසා අවස්ථාවක් ලැබෙයි කියල චුටි බලාපොරොත්තුවක් තියාගෙන තමයි ඉතින්. :P

    හර්ෂගේ සද්දයක් නෑ නේද :rofl:
    products tika damu wikunanna giyapu hati ekkama bro
    mekane oyage very first post in the thread or else accept this

     

    Edward Kenway

    Well-known member
  • Jan 8, 2015
    12,657
    14,282
    113
    products tika damu bro mekane oyage very first post in the thread or else accept this



    කක්කා ගිහිල්ලද කොල්ලෝ දැන් දැන් reply දාන්නේ? :rofl:

    lol wikunala monawa gannada ban ? LKR? :lol:
    You are refering a government who hasn't got forex to buy fuel and gas vs a company who had to peg LKR salaries against USD

    fuel genna salli tibba ehema kiyala software products walata dollar million ganan denna naha :lol:
    products tika puluwanda kiyanna dan? sirawata uba kohomada ban ohoma products wikunanna giya kiyala

    mage post eka weradi naha mokada mama years gana specify kale nahane :lol: uba hituwada 2020 march vehicle import karapu eka ban kale salli godak tiyana nisa kiyala, hari 2020 gas, petrol tibba habai no vehicle imports, 2022 weddi vehicle imports, gas, diesel, electricity naha

    e wagema mata kiyanna ona une struggle ekaka inna government LKR amount wedak naha already international client la inna companies walata
    itin oka weradiy kiyala prove karanna tiyana ekama widiyata "monada products?" kiyana ekata answer kaloth tamai, mokada eken calculate karanna puluwanne hamba wena amount :lol:

    අඩු ගානේ 2020 fuel තිබ්බද කියලවත් කියපන්කො :lol: ඔව් කියනවා නෑ කියනවා මොකක්ද අයිසේ මේක? :lol:
     
    • Haha
    Reactions: Jack_Sparrow

    Jack_Sparrow

    Well-known member
  • Jun 16, 2008
    42,533
    1
    16,926
    113
    Black Pearl
    කක්කා ගිහිල්ලද කොල්ලෝ දැන් දැන් reply දාන්නේ? :rofl:







    අඩු ගානේ 2020 fuel තිබ්බද කියලවත් කියපන්කො :lol: ඔව් කියනවා නෑ කියනවා මොකක්ද අයිසේ මේක? :lol:

    පොරත් ඉතින් ගෝටා ආපු ගමන් දූවගෙන ගිහින් WSO2 products වගයක් විකුනන්න හදල බැරි උනාම තරහ උන ඩයල් එකනේ. ඔය specialist ලට දෙන්න ඕනේ කියන්නේ එයත් එහෙම spicialist කෙනෙක් ඒ නිසා අවස්ථාවක් ලැබෙයි කියල චුටි බලාපොරොත්තුවක් තියාගෙන තමයි ඉතින්. :P

    හර්ෂගේ සද්දයක් නෑ නේද :rofl:


    hari ban ela 2020 fuel tibba lankawata salli tiyanawa
    mama weradiy uba hari :lol: wikunanna giya products tikai wikunanna giya ganan tikai kiyamuda danwath?


    me video eke metana idan tika ubata set wenawa maruwata
     

    Edward Kenway

    Well-known member
  • Jan 8, 2015
    12,657
    14,282
    113
    hari ban ela 2020 fuel tibba lankawata salli tiyanawa
    mama weradiy uba hari :lol: wikunanna giya products tikai wikunanna giya ganan tikai kiyamuda danwath?


    me video eke metana idan tika ubata set wenawa maruwata



    1) නෑ මගේ post එක හරි 2020 ලංකාවේ fuel තිබ්බේ නෑ
    2) මගේ පොස්ට් එක වැරදි සංජීව ස' මගේ ලිංගික සහකරුවා

    එකක් තෝරගනින් කෝ එතකොට කියන්නම් :lol:
     

    Jack_Sparrow

    Well-known member
  • Jun 16, 2008
    42,533
    1
    16,926
    113
    Black Pearl
    1) නෑ මගේ post එක හරි 2020 ලංකාවේ fuel තිබ්බේ නෑ
    2) මගේ පොස්ට් එක වැරදි සංජීව ස' මගේ ලිංගික සහකරුවා

    එකක් තෝරගනින් කෝ එතකොට කියන්නම් :lol:

    හරි බන් එල උඹට products ටික කියන්න බැරි නම් රහසක් විදියට තියාගන්න්නකෝ :lol:
    උඹට ටික කියන්න බැරි open source products වගයක් විකුනන්න හදල බැරි උනාම තරහ උනා කියලත් පිලිගන්න ඕනිද?



    පොරත් ඉතින් ගෝටා ආපු ගමන් දූවගෙන ගිහින් WSO2 products වගයක් විකුනන්න හදල බැරි උනාම තරහ උන ඩයල් එකනේ. ඔය specialist ලට දෙන්න ඕනේ කියන්නේ එයත් එහෙම spicialist කෙනෙක් ඒ නිසා අවස්ථාවක් ලැබෙයි කියල චුටි බලාපොරොත්තුවක් තියාගෙන තමයි ඉතින්. :P

    හර්ෂගේ සද්දයක් නෑ නේද :rofl:
     

    Edward Kenway

    Well-known member
  • Jan 8, 2015
    12,657
    14,282
    113
    හරි බන් එල උඹට products ටික කියන්න බැරි නම් රහසක් විදියට තියාගන්න්නකෝ :lol:
    උඹට ටික කියන්න බැරි open source products වගයක් විකුනන්න හදල බැරි උනාම තරහ උනා කියලත් පිලිගන්න ඕනිද?



    1) නෑ මගේ post එක හරි 2020 ලංකාවේ fuel තිබ්බේ නෑ
    2) මගේ පොස්ට් එක වැරදි සංජීව ස' මගේ ලිංගික සහකරුවා

    එකක් තෝරගනින් කෝ එතකොට කියන්නම් promise :lol:
     
    • Haha
    Reactions: Jack_Sparrow