මූ කියන කතාව ඇත්තද. ඕකා මගෙ යාළුවෙක්. මට එව්වෙ බලපිය කියලා මුලින්මම
mu e petrol bike ekak ekka compare krnawa neda.eka service karana eka gana kiynne.audio eka hena awlne.pahadili na kiyna ewamu kiyanne Rs 2500 gane deela service 24 karanna onalu 70,000km duwanna. ethakota petrol bike wagemane
Eletric bike ekak ochchra wiyadam karan ochchra parak service karanna ona naha.. owala engine oil, filter mukuth nahane..
mu kata hari ahu wela..
motor eka danna lakshayk yanawalu.. ehema electric bike wala 70,000 diwwata motor yanne naha..
muta pissu ban..
na mu mulin electric bike eka 24 parak service karanna ona Rs 2500 gane deela 70,000km duwanna kiyala kiyanawa.. motor eka danna ona kiyala eke price ekath kiyanawa..mu e petrol bike ekak ekka compare krnawa neda.eka service karana eka gana kiynne.audio eka hena awlne.pahadili na kiyna ewa
ow neda dan aye ahuwana mu mulin eletrci bike eka 24 parak service karanna ona Rs 2500 gane deela kiyala kiyanawa..
math headphone daala ahuwe, hena himin ahenne, mu mic ekakata hariyata katha karanna danne naha..
Matathh danui service seen eka meter une. Ehema service karanna nadda ban ?na mu mulin electric bike eka 24 parak service karanna ona Rs 2500 gane deela 70,000km duwanna kiyala kiyanawa.. motor eka danna ona kiyala eke price ekath kiyanawa..
math headphone daala ahuwe, hena himin ahenne, mu mic ekakata hariyata katha karanna danne naha..
Apo owa gas Yana wada. Abans eke un sue karothයාලුවෙක් නම් හොඳ තම්බ්නෙල් එකක් හදල දීපිය...
Karanne ma nadda?ow neda dan aye ahuwa
ev ehema service krn na neda
oke ithin service kiyala wash/clean karanna thama thiyenne.. ewa gedara unath karanna puluwan..Matathh danui service seen eka meter une. Ehema service karanna nadda ban ?
මම යාඩියා ඒජන්ට් කෙනෙක් ගෙන් ඇහුවා, ඌ කියනවා 3000න් සර්විස් කරන එක බැටරි වලට හොදයි ලු , 3000ක් ලු සර්විස් එක. කිමී එකට රුපියලක් ලු ගානක් නැහැ ලු.oke ithin service kiyala wash/clean karanna thama thiyenne.. ewa gedara unath karanna puluwan..
oke brake pawa disc nisa drum galola sudda karanna dekuth naha, chain or belt mukuth naha adjust karanna..
habai ithin gaththa tanin boruwata andala gaana kapanawada danna naha..
battery eke monada ban service karanna thiyenne, oke thiyenne seal type lead acid battery ekak..මම යාඩියා ඒජන්ට් කෙනෙක් ගෙන් ඇහුවා, ඌ කියනවා 3000න් සර්විස් කරන එක බැටරි වලට හොදයි ලු , 3000ක් ලු සර්විස් එක. කිමී එකට රුපියලක් ලු ගානක් නැහැ ලු.
මෝටර් කතාව google කරාම නම් ඇත්ත වගේ.
ඕකෙ බැටරියෙන් කිමී 70000ක් පදින්න පුළුවන්ද ?
Moratuwe Yadea showroom eken poddak ahapan AI me 3000n service karanna kiyala datha galawanne kiyala.battery eke monada ban service karanna thiyenne, oke thiyenne seal type lead acid battery ekak..
ona nam charge karanna puluwan ochcharai..
normal electric bike or car wala ehema motor yanne naha ban lakshayak diwwath.. oya specific model eka gana danne naha.. habai ithin giyath Warranty walin ganna puluwan athi.. oke eka eka part walata 18 months to 3 year dakawa warranty denawa kiyala dakka marketing kola wala..