Yadea ගත්ත අනාථ කුකුලො වරෙල්ලා

raman2

Well-known member
  • Feb 16, 2009
    10,008
    12,098
    113
    mu kiyanne Rs 2500 gane deela service 24 karanna onalu 70,000km duwanna. ethakota petrol bike wagemane
    Eletric bike ekak ochchra wiyadam karan ochchra parak service karanna ona naha.. owala engine oil, filter mukuth nahane..
    mu kata hari ahu wela..
    motor eka danna lakshayk yanawalu.. ehema electric bike wala 70,000 diwwata motor yanne naha..
    muta pissu ban..
     
    Last edited:

    tharuka1989

    Well-known member
  • Nov 2, 2014
    3,673
    3,040
    113
    Yadea group ekak tiyenawa FB eke ekata join una nan wisthara okkoma ganna puluwan(wadi hariyak banina post thamai tiyenne oke ikmanata battery eka bahinawa"lu")
     
    • Like
    Reactions: NRTG

    Ysa Karu

    Well-known member
  • May 29, 2014
    20,837
    1
    11,175
    113
    mu kiyanne Rs 2500 gane deela service 24 karanna onalu 70,000km duwanna. ethakota petrol bike wagemane
    Eletric bike ekak ochchra wiyadam karan ochchra parak service karanna ona naha.. owala engine oil, filter mukuth nahane..
    mu kata hari ahu wela..
    motor eka danna lakshayk yanawalu.. ehema electric bike wala 70,000 diwwata motor yanne naha..
    muta pissu ban..
    mu e petrol bike ekak ekka compare krnawa neda.eka service karana eka gana kiynne.audio eka hena awlne.pahadili na kiyna ewa
     
    • Like
    Reactions: NRTG

    raman2

    Well-known member
  • Feb 16, 2009
    10,008
    12,098
    113
    mu e petrol bike ekak ekka compare krnawa neda.eka service karana eka gana kiynne.audio eka hena awlne.pahadili na kiyna ewa
    na mu mulin electric bike eka 24 parak service karanna ona Rs 2500 gane deela 70,000km duwanna kiyala kiyanawa.. motor eka danna ona kiyala eke price ekath kiyanawa..
    math headphone daala ahuwe, hena himin ahenne, mu mic ekakata hariyata katha karanna danne naha..
     
    • Like
    Reactions: NRTG and Ysa Karu

    Ysa Karu

    Well-known member
  • May 29, 2014
    20,837
    1
    11,175
    113
    na mu mulin eletrci bike eka 24 parak service karanna ona Rs 2500 gane deela kiyala kiyanawa..
    math headphone daala ahuwe, hena himin ahenne, mu mic ekakata hariyata katha karanna danne naha..
    ow neda dan aye ahuwa :rofl:
    ev ehema service krn na neda
     
    • Like
    Reactions: NRTG

    kandahar

    Well-known member
  • Mar 19, 2011
    13,430
    17,410
    113
    na mu mulin electric bike eka 24 parak service karanna ona Rs 2500 gane deela 70,000km duwanna kiyala kiyanawa.. motor eka danna ona kiyala eke price ekath kiyanawa..
    math headphone daala ahuwe, hena himin ahenne, mu mic ekakata hariyata katha karanna danne naha..
    Matathh danui service seen eka meter une. Ehema service karanna nadda ban ?

    යාලුවෙක් නම් හොඳ තම්බ්නෙල් එකක් හදල දීපිය...
    Apo owa gas Yana wada. Abans eke un sue karoth
    ------ Post added on Feb 7, 2025 at 4:47 PM

    ow neda dan aye ahuwa :rofl:
    ev ehema service krn na neda
    Karanne ma nadda?
    ------ Post added on Feb 7, 2025 at 4:48 PM
     

    raman2

    Well-known member
  • Feb 16, 2009
    10,008
    12,098
    113
    Matathh danui service seen eka meter une. Ehema service karanna nadda ban ?
    oke ithin service kiyala wash/clean karanna thama thiyenne.. ewa gedara unath karanna puluwan..
    oke brake pawa disc nisa drum galola sudda karanna dekuth naha, chain or belt mukuth naha adjust karanna..

    habai ithin gaththa tanin boruwata andala gaana kapanawada danna naha..
     
    • Like
    Reactions: NRTG and kandahar

    kandahar

    Well-known member
  • Mar 19, 2011
    13,430
    17,410
    113
    oke ithin service kiyala wash/clean karanna thama thiyenne.. ewa gedara unath karanna puluwan..
    oke brake pawa disc nisa drum galola sudda karanna dekuth naha, chain or belt mukuth naha adjust karanna..

    habai ithin gaththa tanin boruwata andala gaana kapanawada danna naha..
    මම යාඩියා ඒජන්ට් කෙනෙක් ගෙන් ඇහුවා, ඌ කියනවා 3000න් සර්විස් කරන එක බැටරි වලට හොදයි ලු , 3000ක් ලු සර්විස් එක. කිමී එකට රුපියලක් ලු ගානක් නැහැ ලු.

    මෝටර් කතාව google කරාම නම් ඇත්ත වගේ.

    ඕකෙ බැටරියෙන් කිමී 70000ක් පදින්න පුළුවන්ද ?
     
    • Like
    Reactions: NRTG

    raman2

    Well-known member
  • Feb 16, 2009
    10,008
    12,098
    113
    මම යාඩියා ඒජන්ට් කෙනෙක් ගෙන් ඇහුවා, ඌ කියනවා 3000න් සර්විස් කරන එක බැටරි වලට හොදයි ලු , 3000ක් ලු සර්විස් එක. කිමී එකට රුපියලක් ලු ගානක් නැහැ ලු.

    මෝටර් කතාව google කරාම නම් ඇත්ත වගේ.

    ඕකෙ බැටරියෙන් කිමී 70000ක් පදින්න පුළුවන්ද ?
    battery eke monada ban service karanna thiyenne, oke thiyenne seal type lead acid battery ekak..
    ona nam charge karanna puluwan ochcharai..

    normal electric bike or car wala ehema motor yanne naha ban lakshayak diwwath.. oya specific model eka gana danne naha.. habai ithin giyath Warranty walin ganna puluwan athi.. oke eka eka part walata 18 months to 3 year dakawa warranty denawa kiyala dakka marketing kola wala..
     
    • Like
    Reactions: Ysa Karu and NRTG

    Nidarshana_k

    Well-known member
  • Feb 19, 2022
    29,859
    1
    51,815
    113
    ප*යාගල
    sorry.com
    1. . 2. 3. .
     

    mayadmax

    Well-known member
  • Apr 24, 2007
    6,305
    4,661
    113
    oita wada jara non branded chinese kattak aurudu 8k padinawa. kalin padapu eka gatta dawase indala hodala thiya meloke sansarayak karala na charge karanwa padinawa vitarai. acid battery eken tama 30kilo yanna puluwan. gedara solar thiyanawa nam transport cost eka 0i. yaku kadunot hadala padapalla ko. lease daala koti ganan benz ganna puluwan 3-5laks padala visi karat mokada
     

    kandahar

    Well-known member
  • Mar 19, 2011
    13,430
    17,410
    113
    battery eke monada ban service karanna thiyenne, oke thiyenne seal type lead acid battery ekak..
    ona nam charge karanna puluwan ochcharai..

    normal electric bike or car wala ehema motor yanne naha ban lakshayak diwwath.. oya specific model eka gana danne naha.. habai ithin giyath Warranty walin ganna puluwan athi.. oke eka eka part walata 18 months to 3 year dakawa warranty denawa kiyala dakka marketing kola wala..
    Moratuwe Yadea showroom eken poddak ahapan AI me 3000n service karanna kiyala datha galawanne kiyala.
     
    • Like
    Reactions: NRTG