Sure da ehema na Kiyala...පව්
හොරෙන් රට පැනපු එකෙක් වෙන්න ඇති බං උන් එහෙම නෑ
Gota haana kotath mehema thamai kattiya kiwwe...
Sure da ehema na Kiyala...පව්
හොරෙන් රට පැනපු එකෙක් වෙන්න ඇති බං උන් එහෙම නෑ
Sure da ehema na Kiyala...
Gota haana kotath mehema thamai kattiya kiwwe...
Hmm.. That's trueහැම දියුණු රටකම ඔය 'අවුල' තියෙනවා...
උන් සිස්තම් එකකට යද්දි එකෙන් පිට යන්නෙම නෑ වගේ... Triaging තමයි මුලින්ම කරන්නේ... Life threatening නැත්තං ඉතිං පැය ගානක් ඉන්න බලන් යන්න වෙන්නේ![]()
System ekata anuwenan wade giye..othena suddek hitiyath marenta one….mu Lankawe hinda ganan aran na kiyela nane kohewath…@shenat හැම ත්රඩ් එකටම හොට දාන උබ කෝ
මෙන්න මුන් දුබුරු හමට සලකන විදිය ගැන බොරු දානවා , බංකොලොත් රටවල් වල ඉන්න අපි මොනාද බන් දන්නේ ?
ඔසී දෙවියා ඇවිත් මේ බොරු කියන වුන්ට පුකට දෙකක් ගහපන්කෝ![]()
Brown skin wela emergency ekak set unoth baduma thama.
Amo keri racist oya royal hospital un.brown skin nan tissue ekak iluwath genalla denne ne.
මිඩියාත් ලංකාව වගේ තමයි ලෙඩා මැරුණත් බඩ සුද්දයි , සිස්ටම් එක පිටින් දාලා ඇත හොදගනී .System ekata anuwenan wade giye..othena suddek hitiyath marenta one….mu Lankawe hinda ganan aran na kiyela nane kohewath…
System eka awl nan ekath hadanta one.මිඩියාත් ලංකාව වගේ තමයි ලෙඩා මැරුණත් බඩ සුද්දයි , සිස්ටම් එක පිටින් දාලා ඇත හොදගනී .
මේ ඉන්නේ ඔසී කාලා හිටපු වුන්ගේ එෂ්පිරියංස් එක ,