Youtube ගැන දන්න උන්ගෙන් උපදේශයක් අවශ්‍යයි.

Udenit

Junior member
  • Sep 23, 2020
    35
    60
    18
    Youtube ගැන දන්න උන්ගෙන් උපදේශයක් අවශ්‍යයි. මම ලෝකෙට ඇහෙන්න English වලින් අධ්‍යාපනික චැනල් එකක් කරන්න යනවා. ඒකෙ රට දාන්න ඔ්නෙ මොකද්ද USA? UK? AUS? ද INDIA ද? ලංකාව දැම්මොත් පේන්නෙ ලංකාවට විතරයි නිසා එහෙම ඇහුවෙ
     

    Avatar998

    Well-known member
  • Dec 16, 2014
    5,917
    5,087
    113
    Pandora
    දැන් ලංකාවට support නිසා LK දාන්ට. keyword දාද්දීන් හොදට research කරලා ටොප් country වල රෑන්ක් වෙන ඒවා බලන්ට