youtube help

-Nipuna1989-

Well-known member
  • Sep 3, 2009
    4,877
    585
    113
    MaTaRa
    machan youtube wala video idm walin DL karanna puluwanda.mage youtube wala HD video vitarak Auto DL wenna ahanawa.but normal video walata ehema na.mata vidihak kiyanawada idm walin withrak karana hati...

    machan idm wala add url ekata youtube video eke url eka dammath page eka Dl wenne.help!!!!!


    mama chrom use karanne.

    firefox nam plugins tiyena nisa lesi
     

    Santa

    Well-known member
  • Mar 15, 2007
    8,483
    247
    63
    ශැණ්ඨාළණ්ථේ
    ow machan dl karanna puluwan...video eka play weddi mehema tab ekak enne nadda?


    ohmh5g.jpg
     

    Malinga

    Well-known member
  • Jul 20, 2006
    61,301
    1,013
    113

    IDM eke Tools> Options gihin

    eeke General Tab eke thiyana

    IDM Download panel for web-players in browser kiyana thana edit gihin full mode ho mini mode daala adaala files type select karanna. eeta passe browser eka restart karala ganna balanna.



    Right click karanna oona Web Page eke
     

    Chrisanthie

    Member
    Aug 17, 2006
    1,059
    56
    0
    You can D/L all You Tube videos on Real Player.

    At the time u install Real Player, u must OK the D/L facility.
     

    -Nipuna1989-

    Well-known member
  • Sep 3, 2009
    4,877
    585
    113
    MaTaRa
    dan wade hari

    macho chrom,opera walata display wenne na.IE ,firefox tamai.display wenne.mama firefox walata bassa.eka on wenna tika welawaka giyata browser speed eka ela.crash wenne nane.mama chrom use kare .makath lesi ne


    macho chrom wala elakiri eke thred dana kota api hituwoth font size eka wenas karanna eke ban code ekka wadenne.firefox ehema awul naa.aparade mama chrom use kare.