Youtube Monetize කරනකොට මෙහෙම එනවනේ බන් ?

code320c

Well-known member
  • Jul 12, 2015
    877
    156
    63
    Youtube Monetize කරනකොට මෙහෙම එනවනේ බන් ?

    මගේ Youtube Channel එක Monetize කරන්න හදනකොට මෙහෙම එනවනේ බන් ? මොකද මේකට කරන්න ඕනි ? මට ඕනි මගේ Yutube Channel එකට Google Adsense එක add කරගන්න.

    2cqnxxz.jpg


    Re-enable monetization කියලනේ තියෙන්නේ බන්.. මොකක්ද මේකට කරන්න පුළුවන් .. දන්න කෙනෙක් එකක් help එකක් දියන්කෝ

    2qta0pl.jpg


    20pcwh2.jpg
     

    sithija.h

    Well-known member
  • Nov 21, 2008
    9,679
    5,904
    113
    Matara
    unbata kiyanne mage 2M+ view thiyana YouTube account ekata thama Adsense daganna bari una kiyahanko bn:no::no::no:

    mata meh appiriya wela inne:growl::growl::growl:
     

    tha123

    Well-known member
  • Mar 4, 2015
    6,665
    1
    6,346
    113
    Country ek SL widihta adsense hdnna pluwnda? Youtube ekn pay krnne nthi mkkhri issra thbba neda?
     

    sithija.h

    Well-known member
  • Nov 21, 2008
    9,679
    5,904
    113
    Matara
    adoo ai ban e

    Anemanda bn, mama issara website ekakata adsense hadanna giya bn, eh nisa mage eh adsense acc eka ekata apply karanna denne na bn, wena adsense acc ekak dannath ba, eh redirection page eke mokakhari awlak thiyanawa bn

    Matath wade epa wela allala dala thiyenne bn

    Kattiya msg dada Acc eka salli welata illanawa bn :D
     

    WwW.lk

    Well-known member
  • Nov 4, 2009
    11,387
    762
    113
    kurunegala
    unbata kiyanne mage 2M+ view thiyana YouTube account ekata thama Adsense daganna bari una kiyahanko bn:no::no::no:

    mata meh appiriya wela inne:growl::growl::growl:

    mama kiyanne wena kenekge namata ex ammage namata hadahan naththam ube nama keti karala hadahan address wenas karala,e kiyanne road wenuwata para wagee dala copyright allapu video na neda? oka hada ganna puluwan ban matanam hithenne
     
    • Like
    Reactions: sithija.h

    WwW.lk

    Well-known member
  • Nov 4, 2009
    11,387
    762
    113
    kurunegala
    Anemanda bn, mama issara website ekakata adsense hadanna giya bn, eh nisa mage eh adsense acc eka ekata apply karanna denne na bn, wena adsense acc ekak dannath ba, eh redirection page eke mokakhari awlak thiyanawa bn

    Matath wade epa wela allala dala thiyenne bn

    Kattiya msg dada Acc eka salli welata illanawa bn :D

    monawa sambanda channel ekakda ban sub 2k+ thiyeda adsense nathuwa wena network ekakata join weyan ban adsense denne naththam
     

    sithija.h

    Well-known member
  • Nov 21, 2008
    9,679
    5,904
    113
    Matara
    monawa sambanda channel ekakda ban sub 2k+ thiyeda adsense nathuwa wena network ekakata join weyan ban adsense denne naththam

    mama kiyanne wena kenekge namata ex ammage namata hadahan naththam ube nama keti karala hadahan address wenas karala,e kiyanne road wenuwata para wagee dala copyright allapu video na neda? oka hada ganna puluwan ban matanam hithenne

    Mama eh channel eke Cartoon upload karanne bn, Sinhala Cartoon,
    Kisima copyright seen ekak nam na bn, ehema kisima awlak na,
    Mehemai bn mama oka passe wadiya pannuwe naththeth mage nirmana nemei neh bn owa, kattiya godak asawen comment kara kara balana nisa math ithin danawa bn arehen mehen hoyagena, record karala hema, mata kattiya balana ekama athi bn, eh nisamai wadiya salli passe pannuwe naththe,

    ehema nathnam mama oka google karala, dawas 3-4k waya karala hari adsense active karagannawa, magema mahansiyen hadapu videos ekata damma nam,

    unba mokada hithanne bn?
     

    WwW.lk

    Well-known member
  • Nov 4, 2009
    11,387
    762
    113
    kurunegala
    Mama eh channel eke Cartoon upload karanne bn, Sinhala Cartoon,
    Kisima copyright seen ekak nam na bn, ehema kisima awlak na,
    Mehemai bn mama oka passe wadiya pannuwe naththeth mage nirmana nemei neh bn owa, kattiya godak asawen comment kara kara balana nisa math ithin danawa bn arehen mehen hoyagena, record karala hema, mata kattiya balana ekama athi bn, eh nisamai wadiya salli passe pannuwe naththe,

    ehema nathnam mama oka google karala, dawas 3-4k waya karala hari adsense active karagannawa, magema mahansiyen hadapu videos ekata damma nam,

    unba mokada hithanne bn?

    ow eka hoda hamadeema salli neme kiyala,anyway good luck apith youtube eken thamath katun balanawa ban podi un ekka good luck ,fun ekata karana eka ne,
     

    sithija.h

    Well-known member
  • Nov 21, 2008
    9,679
    5,904
    113
    Matara
    ow eka hoda hamadeema salli neme kiyala,anyway good luck apith youtube eken thamath katun balanawa ban podi un ekka good luck ,fun ekata karana eka ne,

    Ehenam aniwa unba mage channel ekenuth cartoon balala athi, Youtube or Google search eke sinhala cartoon kiyala gahuwath enne mage channel eka thamai ;)

    Ela ela bn :) :)