ගන්න බැලුවේ එකක් තව අඩු වෙයිද .ආපහු වැඩි වෙයිද . ඩොලර් එකේ ගානත් බැලුවම ශේප්
na ban.man baluwe heat katanadare ehema kohomada kiyala .use akrapu aya athinemanufacture wenas kiyala dekka gaman penawa
warranty 1 year wedi kiyala dekka gaman penawa
uba pottada
Ehemma kiyanna be MSI unat me VENTUS kiyanne MSI wala low endma model eka. So MSI gaming X, Supreme X wala qulity eka VENTUS wala ne. Mu dala thiyena cards deke quality dekama eka wage warranty wediyen dena eka gattanam harizotech eka top rated ompany ekak nami nissa chutak adui
msi hoda brand ekak nissa tikak ganan.msi ekata yana eka hodai.
Ubata duka hithena kathawak kiyannda.. Zotac RTX3070 mulinma awe 120ta bn.. matanam hithenneama aye adu wenne ne kiyalagannath hitenava,ba kiyalath hitenava.,
thava adu veida
ow $ rate ekath ekka baluwama gana hari ,Ubata duka hithena kathawak kiyannda.. Zotac RTX3070 mulinma awe 120ta bn.. matanam hithenneama aye adu wenne ne kiyala
MSI for sure.ගන්න බැලුවේ එකක් තව අඩු වෙයිද .ආපහු වැඩි වෙයිද . ඩොලර් එකේ ගානත් බැලුවම ශේප්
ZOTAC GAMING GTX 1660 SUPER 6GB - 117,000 - 2 years warranty.
MSI GTX 1660 SUPER VENTUS 6GB - 119,000 - 3 years warranty