මම ගාව තියෙන්නේ ඔය msi එක. දැන් අරගෙන අවුරුදු 3 කට වැඩි. අවුලක් මුකුත් නම් නැ. වෙන ඉතින් comparison එකක් දෙන්න වෙන vga එකක් නැ.
හැබැයි එකත් එක්ක ගනිපු msi bazooka එක නම් දෙපාරක් කෙළ වුණා. දැන් gigabite motherboard එකක් පාවිච්ච් කරන්නේ. ඒක නිසා msi mb ගැන නම් විශ්වාසය අඩුයි.
හැබැයි එකත් එක්ක ගනිපු msi bazooka එක නම් දෙපාරක් කෙළ වුණා. දැන් gigabite motherboard එකක් පාවිච්ච් කරන්නේ. ඒක නිසා msi mb ගැන නම් විශ්වාසය අඩුයි.
