lankawe aduwatama ganne puluwan front camera thiyena android phone eka mokakda kiyala dannawada? Galaxy ace ekak thamai kalin baluwe eunath eke front camera nane



meka android neweine?![]()
http://st2.gsmarena.com/vv/pics/samsung/samsung-galaxy-gio-1.jpg
meka thamai mama use karanne habai front camera naha maxxa phone eka
Meketh front camera nane.


Meketh front camera nane.
Mona video calling da kiyala dannam ACE ekakma ganna hithenawa.![]()
ow mchn, font cam eka nm nah. habai hodai oka.
. 5mp da koheda cam eka neda
. cam eka nm maxxa 

Sony Ericsson Xperia ray
ගන්නවනම් මෙන්න බාන්ඩෙ........
අඩුත් නෑ වැඩිත් නෑ........
![]()
http://st2.gsmarena.com/vv/pics/samsung/samsung-galaxy-gio-1.jpg
meka thamai mama use karanne habai front camera naha maxxa phone eka