රටක් ගෙනියන්න කියන තරම් ලේසි නෑලු.

nai_silva

Banned
Nov 18, 2015
5,091
504
0
රටක් ගෙනියන්න කියන තරම් ලේසි නෑලු.

ණය ගෙවන්න රටේ සල්ලි නෑලු...
දූශන අඩු කරලා සල්ලි ගොඩක් රටට ඉතිරි කලාලු...
රටක් ගෙනියන්න කියන තරම් ලේසි නෑලු...
.
.
.
.
.

කියන විදිහට මහින්ද, රටේ සල්ලි කොල්ල කමින් නයත් ගෙවාගෙන මිනිස්සුන්ගෙන් අනවශ්‍ය බදු අය කරගන්නේ නැතුව අපූරුවට රට කරගෙන ආවානේ..
ආ... කරන්න බෑ කිව්ව යුද්දයකුත් ඉවර කරානේ...තව අවුරුදු ගානකට සිදු නොවූ සංවර්දනයකුත් වුනානේ...

එතකොට කොරන්න බැරි දේවල් කරන්න පුලුවන් කියලා රට භාර ගත්තේ මොකද??
මටනම් තේරෙන්නේ නෑ..
කරන්න බැරිනම්
කරන්න පුලුවන් කෙනෙක්ට දුන්නනම් නේද හොද??
 

ucakila

Well-known member
  • Mar 31, 2007
    5,055
    1,935
    113
    33
    gelioya-Kandy- kesbewa-Fort
    ණය ගෙවන්න රටේ සල්ලි නෑලු...
    දූශන අඩු කරලා සල්ලි ගොඩක් රටට ඉතිරි කලාලු...
    රටක් ගෙනියන්න කියන තරම් ලේසි නෑලු...
    .
    .
    .
    .
    .

    කියන විදිහට මහින්ද, රටේ සල්ලි කොල්ල කමින් නයත් ගෙවාගෙන මිනිස්සුන්ගෙන් අනවශ්‍ය බදු අය කරගන්නේ නැතුව අපූරුවට රට කරගෙන ආවානේ..
    ආ... කරන්න බෑ කිව්ව යුද්දයකුත් ඉවර කරානේ...තව අවුරුදු ගානකට සිදු නොවූ සංවර්දනයකුත් වුනානේ...

    එතකොට කොරන්න බැරි දේවල් කරන්න පුලුවන් කියලා රට භාර ගත්තේ මොකද??
    මටනම් තේරෙන්නේ නෑ..
    කරන්න බැරිනම්
    කරන්න පුලුවන් කෙනෙක්ට දුන්නනම් නේද හොද??

    තව අවුරුදු 5ක් කොරන්න දීලම බලන්න තිබුනෙ.ග්‍රීසියේ උනා වගේ තමයි වෙන්නෙ.

    ණයට කකා show එක දාගෙන ඉන්න පුලුවන් ඕනි එකෙක්ට ඒත් ඒක හැමදාම කරන්න බෑ
     

    sulakshana99

    Member
    Apr 20, 2012
    515
    48
    0
    තව අවුරුදු 5ක් කොරන්න දීලම බලන්න තිබුනෙ.ග්‍රීසියේ උනා වගේ තමයි වෙන්නෙ.

    ණයට කකා show එක දාගෙන ඉන්න පුලුවන් ඕනි එකෙක්ට ඒත් ඒක හැමදාම කරන්න බෑ

    :):):):):):):):)
     

    KDH

    Well-known member
  • Jul 4, 2014
    18,428
    8,591
    113
    රූකඩ රාජ්ජේ
    කොරන්න බැරි සුත්තවල් කොරන්න ගියාම ඔහොම තමා ඉතින්. පවු බන් මේ පොන්න ආණ්ඩුව.

    මහා එකා මැරෙන්න කලින් ලෝකේ තියෙන හැම රටම වන්දනා කරනවා. උට කරන්න වැඩක් ඇත්තෙම නෑ.

    :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

     
    • Like
    Reactions: erozan

    chinmak

    Well-known member
  • Oct 27, 2014
    9,814
    8,027
    113
    මෙන්න මෙතන...
    තව අවුරුදු 5ක් කොරන්න දීලම බලන්න තිබුනෙ.ග්‍රීසියේ උනා වගේ තමයි වෙන්නෙ.

    ණයට කකා show එක දාගෙන ඉන්න පුලුවන් ඕනි එකෙක්ට ඒත් ඒක හැමදාම කරන්න බෑ

    :yes::yes::yes::yes::yes::yes:
     

    badsheriff

    Member
    Dec 14, 2015
    60
    8
    0
    පාන් බැරිනම් කේක් කාපියව්.. රටත් කාපියව්.. තොපිවත් අන්තිමට හැදෙයිනෙ අම්මපා... :growl::growl:
     
    • Like
    Reactions: rajitha_ks

    hzr27

    Well-known member
  • Jan 28, 2011
    1,333
    331
    83
    තව අවුරුදු 5ක් කොරන්න දීලම බලන්න තිබුනෙ.ග්‍රීසියේ උනා වගේ තමයි වෙන්නෙ.

    ණයට කකා show එක දාගෙන ඉන්න පුලුවන් ඕනි එකෙක්ට ඒත් ඒක හැමදාම කරන්න බෑ


    :):):):):)
     

    rocat90

    Well-known member
  • Dec 14, 2012
    10,841
    1,392
    113
    තව අවුරුදු 5ක් කොරන්න දීලම බලන්න තිබුනෙ.ග්‍රීසියේ උනා වගේ තමයි වෙන්නෙ.

    ණයට කකා show එක දාගෙන ඉන්න පුලුවන් ඕනි එකෙක්ට ඒත් ඒක හැමදාම කරන්න බෑ



    දැන් වත් හැදෙන්නේ නැ
     

    BINGU_PUTHA

    Well-known member
  • Apr 26, 2013
    12,108
    5,915
    113
    canada
    මේක හේතුව

    විපක්ෂය තිබ්බේ පල් වේවි හරි හමන් නායකයෙක් නැතිව අවුරුදු 20 විතර. ඒ කාලය තුල හොද වැඩපිළිවෙලක් එක්ක ශක්තිමක් නායකයෙක් හිටියනම් අවුරුදු 10-15 විතර කලින් රට අල්ලලා. දැන් ආණ්ඩුවේ ඉන්නේ මොක්කුද? එදා වෙලා ටුවර් වගේ අය වැය හදන්නේ. රනිල් කියන්නේ ආර්ථික කප්පිතෙක් කියල පත්තර වලින් පුම්බන්න හැදුවට රනිල්ගේ යථාර්තය අපි අය වයෙන් දැක්ක (2001 අගමැති කාලේ වගේම ). රනිල්ට බලය අල්ලන්න බැරි නිසා තමයි, වෙන එකෙක් දාල බලය ගත්තේ දහසක් බොරු කියල පතුරුවල. දැන් ඒවායේ ප්‍රතිපල බුක්ති විදිනවා.

     

    BINGU_PUTHA

    Well-known member
  • Apr 26, 2013
    12,108
    5,915
    113
    canada
    තව අවුරුදු 5ක් කොරන්න දීලම බලන්න තිබුනෙ.ග්‍රීසියේ උනා වගේ තමයි වෙන්නෙ.

    ණයට කකා show එක දාගෙන ඉන්න පුලුවන් ඕනි එකෙක්ට ඒත් ඒක හැමදාම කරන්න බෑ

    මේක අනුමානයක් විතරයි.
    මට පෙන හින....................

    ඔහොම JR ගේ කලෙත් හිතුව ණය ගන්නකොට.

    මහින්ද තව අවුරුදු 4 හරි ඇදගෙන යන්න තිබ්බ එහෙම නේද? :lol::lol: මේ ආණ්ඩුව ඇවිල්ල දහසක් බොරු පොරොන්දු දීල කරගන්න බැරිව එක අවුරුද්දෙන්ම ඩවුන්...

    :lol::lol::lol:
     
    Last edited:

    GuneBhai

    Well-known member
  • Dec 23, 2011
    15,156
    713
    113
    60 වත්ත
    මේක අනුමානයක් විතරයි.
    මට පෙන හින....................

    ඔහොම JR ගේ කලෙත් හිතුව ණය ගන්නකොට.

    මහින්ද තව අවුරුදු 4 හරි ඇදගෙන යන්න තිබ්බ එහෙම නේද? :lol::lol: මේ ආණ්ඩුව ඇවිල්ල දහසක් බොරු පොරොන්දු දීල කරගන්න බැරිව එක අවුරුද්දෙන්ම ඩවුන්...

    :lol::lol::lol:

    මහින්දයාට රට කරන්න යන්න පුලුවන් උනේ චීනේ ණය දීපු නිසා අත දිග ඇරලා. ඒකට යහපාලක‍යෝ ආව ගමන් චීනෙට බැනලා උන්ව තරහ කර ගත්තා. දැන් උන් ලන්කාව දිහා ඇහැක් ඇරල බලන්නෙ නෑ. යහපාලකයො හිතන් හිටියෙ උන්ට බටහිර රටවල් ණය දෙයි කියල. ඒකට ලෝක බැංකුව ණය දෙන්න යන්නෙ දහසක් කොන්දේසි එක්ක. ඒකයි මෙදා පාර අයවැයට කෙල උනේ.
     

    BINGU_PUTHA

    Well-known member
  • Apr 26, 2013
    12,108
    5,915
    113
    canada
    මහින්දයාට රට කරන්න යන්න පුලුවන් උනේ චීනේ ණය දීපු නිසා අත දිග ඇරලා. ඒකට යහපාලක‍යෝ ආව ගමන් චීනෙට බැනලා උන්ව තරහ කර ගත්තා. දැන් උන් ලන්කාව දිහා ඇහැක් ඇරල බලන්නෙ නෑ. යහපාලකයො හිතන් හිටියෙ උන්ට බටහිර රටවල් ණය දෙයි කියල. ඒකට ලෝක බැංකුව ණය දෙන්න යන්නෙ දහසක් කොන්දේසි එක්ක. ඒකයි මෙදා පාර අයවැයට කෙල උනේ.

    පණ්ඩිත කමට කරගත්තු වැඩ මේවා. දැන් තමයි චිනේ අගය මුන්ට තේරිලා තියෙන්න.

    අමෙරිකාවත් චීනෙට ණයයි

    :lol::lol::lol::lol:
     

    GuneBhai

    Well-known member
  • Dec 23, 2011
    15,156
    713
    113
    60 වත්ත
    පණ්ඩිත කමට කරගත්තු වැඩ මේවා. දැන් තමයි චිනේ අගය මුන්ට තේරිලා තියෙන්න.

    අමෙරිකාවත් චීනෙට ණයයි

    :lol::lol::lol::lol:

    දැන්වත් ෙත්රිලා කියල මම හිතන් නෑ බන්. සල්ලි ඔ්න කමට තමයි ඔය ෙබාරැ හිතවත් කම... රනිලා ෙකාෙහාමත් සුද්දාෙග් හුරතලා...
     

    BINGU_PUTHA

    Well-known member
  • Apr 26, 2013
    12,108
    5,915
    113
    canada
    දැන්වත් ෙත්රිලා කියල මම හිතන් නෑ බන්. සල්ලි ඔ්න කමට තමයි ඔය ෙබාරැ හිතවත් කම... රනිලා ෙකාෙහාමත් සුද්දාෙග් හුරතලා...

    එක ඇත්ත. අඩුගානේ 2001 වැරදි වත් නැවත කරන්නැතිව හදාගන්න තිබ්බ. කලින් UNP ආණ්ඩුවල ජරා ප්‍රතිපති නම් අඩුවක් නැතිව කරගෙන යනවා.