SunSilk

Well-known member
  • Jan 3, 2016
    3,444
    201
    63
    Cardiff,UK
    machan 10-12Laks welata hoda wahanayak nadda machan normal use kerenna...lokuuma ekak wenna ona na thel kelama athi hodata..:baffled:
     

    ravindaj

    Well-known member
  • Sep 1, 2014
    1,408
    132
    83
    ඔය ගානට හොඳට තෙල් කරන එකක් නම් මරුටි තමයි.
     

    SunSilk

    Well-known member
  • Jan 3, 2016
    3,444
    201
    63
    Cardiff,UK
    ඔය ගානට හොඳට තෙල් කරන එකක් නම් මරුටි තමයි.

    maruti dan paranai neda machan thel kiwwe itin 12,15k wage kerenna..machan ara renault eke 1.9million welata wahanayak tiyanawa AMW eke ewa kohomada/?


    renault-kwid-default-image.png
     
    Last edited:

    Jagoris

    Well-known member
  • Jul 1, 2014
    437
    175
    83
    Posts: 2,182
    Join Date: Jan 2016
    Location: Cardiff,UK

    තිබුනත් එංගලන්තේ එවන්න ක්‍රමයක් නෑ බන්. ඔන්න bump කරා.:D
     

    Lakshan-Seram

    Well-known member
  • May 31, 2011
    24,754
    12,689
    113
    127.0.0.1:8080/Kandy
    mamath thawa ekak ganna inne.. car ekak.. adumagane Honda EK 3 ekakata wath yanna one ban.. 20laks wath wenawa.. mage lagath ubage budget eka tiyenawa.. eth thawa tika kalayak iwasanna one.. ubath thawa tikak iwasala ekak ganing..

    oya ganata kollekta gelapena ekakata tiyenne Honda EG8 eka wage thama.. eth den owa kala tiyenne ban..
     

    SunSilk

    Well-known member
  • Jan 3, 2016
    3,444
    201
    63
    Cardiff,UK
    mamath thawa ekak ganna inne.. car ekak.. adumagane Honda EK 3 ekakata wath yanna one ban.. 20laks wath wenawa.. mage lagath ubage budget eka tiyenawa.. eth thawa tika kalayak iwasanna one.. ubath thawa tikak iwasala ekak ganing..

    oya ganata kollekta gelapena ekakata tiyenne Honda EG8 eka wage thama.. eth den owa kala tiyenne ban..

    apoo eke thel kerenne na ban..:dull::dull:
     

    ryandok

    Well-known member
  • Oct 11, 2011
    13,684
    1
    3,804
    113
    වලපල්ලේ
    මගේ අදහස නං හදිස්සි නොවී ..චන්දයක් එනකන් ඉඳහන් ... සල්ලි ටික තියන්.. තව කියක් හරි එකතු කරගෙනම හොඳ එකක් ගනින් :)
     

    SunSilk

    Well-known member
  • Jan 3, 2016
    3,444
    201
    63
    Cardiff,UK
    මගේ අදහස නං හදිස්සි නොවී ..චන්දයක් එනකන් ඉඳහන් ... සල්ලි ටික තියන්.. තව කියක් හරි එකතු කරගෙනම හොඳ එකක් ගනින් :)

    iwasala hitiya ban..man lankawata awata pase hamadaama tax waduna misak adu une na ban....:(