machan 10-12Laks welata hoda wahanayak nadda machan normal use kerenna...lokuuma ekak wenna ona na thel kelama athi hodata..


ඔය ගානට හොඳට තෙල් කරන එකක් නම් මරුටි තමයි.
Posts: 2,182
Join Date: Jan 2016
Location: Cardiff,UK
තිබුනත් එංගලන්තේ එවන්න ක්රමයක් නෑ බන්. ඔන්න bump කරා.![]()
Bump
mamath thawa ekak ganna inne.. car ekak.. adumagane Honda EK 3 ekakata wath yanna one ban.. 20laks wath wenawa.. mage lagath ubage budget eka tiyenawa.. eth thawa tika kalayak iwasanna one.. ubath thawa tikak iwasala ekak ganing..
oya ganata kollekta gelapena ekakata tiyenne Honda EG8 eka wage thama.. eth den owa kala tiyenne ban..


apoo eke thel kerenne na ban..![]()
ikman try karahan
ow ban owa aran thel save karanna ba.. karanna deyak na ithin.. toyota nissan ewa ita hapan man hithanne ewa parana unata gana wedi..


ow ban magen gaanata tiyenne indian ewa thama...

apahu denna puluwan ekak ganin hadissiyakata wath deeganna puluwan ekak..
mama nam kiyanne tikak iwasapan kiyala thama..

මගේ අදහස නං හදිස්සි නොවී ..චන්දයක් එනකන් ඉඳහන් ... සල්ලි ටික තියන්.. තව කියක් හරි එකතු කරගෙනම හොඳ එකක් ගනින්![]()
