SunSilk

Well-known member
  • Jan 3, 2016
    3,444
    201
    63
    Cardiff,UK

    Lakshan-Seram

    Well-known member
  • May 31, 2011
    24,754
    12,689
    113
    127.0.0.1:8080/Kandy
    iwasala iwasala inne ban dan...mehe awata passe hamadama bus eken thama gaman giyeth,office giyeth..:dull:

    hmm.. mata ekak tiyena nisa ganak ne.. oka thama GF kiyanneth mata.. iwasanna kiwwama oyata nam mokada ekak tiyenawa ne kiyala..

    ow.. kathawa atta.. bus wala yanna giyahama epa wenawa nam thama.. denata market tiyena ekak ganin ehenam passe wikunanna hari..

    aye wahana aduwei da wedi wei da danne na.. mama nam thawa awruddak iwasanawa :rolleyes:

    http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=1643744

    http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=1489574

    meke tibba threads wagayak..
     

    SunSilk

    Well-known member
  • Jan 3, 2016
    3,444
    201
    63
    Cardiff,UK
    hmm.. mata ekak tiyena nisa ganak ne.. oka thama GF kiyanneth mata.. iwasanna kiwwama oyata nam mokada ekak tiyenawa ne kiyala..

    ow.. kathawa atta.. bus wala yanna giyahama epa wenawa nam thama.. denata market tiyena ekak ganin ehenam passe wikunanna hari..

    aye wahana aduwei da wedi wei da danne na.. mama nam thawa awruddak iwasanawa :rolleyes:

    http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=1643744

    http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=1489574

    meke tibba threads wagayak..

    ela ela thanks..:love::love:
     

    san2d3

    Well-known member
  • Jan 1, 2010
    7,660
    3,383
    113
    Bandarawela
    oya budget eke europe , korean ekakata yanna epa. Maruti gannawanam basic ma ekakin 2010 walin passe ekak hodata balala ganna. nattam itin patta gahapu CE 90 thiyenawa.
     

    SunSilk

    Well-known member
  • Jan 3, 2016
    3,444
    201
    63
    Cardiff,UK
    oya budget eke europe , korean ekakata yanna epa. Maruti gannawanam basic ma ekakin 2010 walin passe ekak hodata balala ganna. nattam itin patta gahapu CE 90 thiyenawa.

    marutiye athula chora ban eka hariyanne na..:dull::dull: CE 90 paranai ban..aurudu 26k parana wahanekata laksha 12k denna dukai ban..
     
    Last edited: