හනිමූන් හොටෙල් ටිප්ස් ෆෝ නිව්බි - Part 2

NewUserDoo

Member
Jul 9, 2020
8
22
3
පලවෙනි එක මෙතනින්.

ගොඩක් වටින උත්තර ලැබුනා හැමෝගෙන්ම. කවුරුත් ජෝක් එකට ගත්තෙ නෑ. ඒකට තෑම්ස්.

දැන් ඊලඟ ප්‍රශ්න ටික. (අපි බඳින්න කලින් සෙස් කරල නැති ලැජ්ජ බයට හැදිච්ච කොල්ලො. මේවට උත්තර අපි වගේ හැමෝටම වැදගත් වෙයි.)

මොනාද හොඳ කොන්ඩම්? ඩියුරෙක්ස් vs මූඩ්ස් vs Other?

ඩිලේ ස්ප්‍රේ එහම ෆාමසි වල තියෙනව ද? සුපර් මාකට්ස් වල තියෙනවද? ඒවා යූස් කරාම ඕරල් වලට අව්ලක් නැද්ද?

තව මොනාද ටිප්ස්?
 

your_love

Well-known member
  • Apr 7, 2012
    14,112
    1
    11,128
    113
    Aparade Kellata Mithuri wage Tablets ganna kiwwa nan hari badinna masekata kalin idan. Ethakota condom one na. BTW if it's too late , Go for durex
     
    • Like
    Reactions: NewUserDoo

    Mr.Thor

    Well-known member
  • Sep 26, 2011
    5,403
    3,778
    113
    Colombo
    Wedding eka dawase oya magul karana epa, hodata kala nidaganin. Puluwanm rata surprise wenna gift ekak deepan.

    Passe next day nivi sanasille wadeta bahapan. Good Luck :D
     
    • Like
    Reactions: NewUserDoo

    RLT4U

    Well-known member
  • Dec 12, 2006
    12,491
    1
    10,613
    113
    ගෙදර බන් !!
    Uba ahanne okkoma ubata sapa ganna puluwan dewal.
    Kella/wife ganath hithapan machan.

    Ubala kalin sex karala athule dala naththam aniwa hoda lubricant ekak aragena yanna.
    Condom walin Durex thamai ithin hoda. Moods aluak na. Habai dots/ripple thiyena ewa aragena yanna epa.

    Durex eke thin eka hodata feel wenawa. eka geniyapan.
    Ay yako condom danne?

    Ubala awashyama de karala nadda koheda?
    Ubala denna giye nadda paul salasum niladaraniya meet wenna?
     
    • Like
    Reactions: NewUserDoo

    NewUserDoo

    Member
    Jul 9, 2020
    8
    22
    3
    Uba ahanne okkoma ubata sapa ganna puluwan dewal.
    Kella/wife ganath hithapan machan.


    Uba ahanne okkoma ubata sapa ganna puluwan dewal.
    Kella/wife ganath hithapan machan.

    ehma deyak naha machan. sapa newe mata informative wenna ona une 😁

    Durex eke thin eka hodata feel wenawa. eka geniyapan.
    Ay yako condom danne?

    kella mithuri bonna wadi kamaththak thibune na wedimata kalin mahath wela shape eka awl yai kiyla. :ROFLMAO:

    Ubala awashyama de karala nadda koheda?
    Ubala denna giye nadda paul salasum niladaraniya meet wenna?

    nahane. :rolleyes:



    ganita adarei nam owa bonna denna epa hadapu rateth ban karala thiyenne

    yasmin kiyana eka awlak nadda?
     
    Last edited:

    qwee123

    Well-known member
  • Jun 17, 2011
    1,367
    199
    63
    Wedding dawasa kiyanne harima busy day ekak bn. Mama bandiddi Unath hadila hitiye 😂😂😂 Watunne nathuwa pudumai poruwen. Umbata edata nam karanna thiyenne kellath ekka hondata kaala nidaganna eka thama.

    Protection gana kiyanwanm Condoms samahara ayata allergic ethakota ewa use kaloth awl. Poddak eka balanna wenawa condoms use karanna kalin. Delay spray mokatada bola danma 😂 Mul kale kellonta godak oka enjoyable na bn tika dawasak yanawa ethakan hanuma darapalanawa wage karanna yanna epa all natural karapn. Sex kiyana de dennama ekathu wela explore karapn eka tikak hemita karanna one wadak

    Hope this helps;-) All the best and good luck !!!
     
    • Love
    Reactions: NewUserDoo

    Mandalorian

    Well-known member
  • Mar 26, 2020
    2,847
    6,447
    113
    Mandalore
    අයි වුඩ් සජෙස්ට් යූ ටු ප්ලේ විත් හර් බැක්යාඩ් ඉන් ද ෆස්ට් නයිට්. :rolleyes:

    තෑන්ක්ස් ෆොර් යුවර් කයින්ඩ් ඇඩ්වයිස් :love2:
     
    • Love
    Reactions: Kolama

    ride_out

    Well-known member
  • Aug 18, 2015
    2,876
    1,577
    113
    condom walin ganan shape ekak nan stamina hodai. eke delay condom ekak. ecchara gananuth na.
    a unata oya dawas walata delay wadak na ban. kellata sex enjoy karanda ban. kadila tika dawasak yanakan ridenawa ganawa witharai
    lubricant ekak aran palayan yaddi.
     
    • Love
    Reactions: NewUserDoo

    RLT4U

    Well-known member
  • Dec 12, 2006
    12,491
    1
    10,613
    113
    ගෙදර බන් !!
    awashyama de mokakda??
    Mid wife hmbenna ynna oni marry kranna klindaaa??

    Ow, badinna inna couples walata eyala avashya thorathuru denawa.
    E sadaha wenama vadamulu karanawa. Godak useful information denawa machan.

    * honeymoon eka gana,
    * ita passe paul givithe gewana hati,
    * lamai hadanna inna kalaval gana visthara,
    * Ikmanin lamai hadanna balporoththu wenawa nam lamayata avashya poshanaya laba ganimata avashya dewala.
    ex -: Kama varga / vitamin warga / Folic acid supplements
    * Bood group eka match wenawada balanawa.

    Mevata lajjai kiyala noya inna epa.
    Mokada badala kohomath lamayek hadana kota yanna wenawa ne. Ithin badinna kalin gihin podi adahasak araganna eka godak watinawa.

    Godak kello Folic acid supplement ganne badata 3months wage unama.
    Godak hodai baba badata ena kalima wage Folic acid ganna puluwan nam. Ewa gana hari thorathuru danne nathi nisa ganna kal yanawa. Eth api kalin idalama dannawa nam api ewa gana awadanayan innawane. Anna e wage thamai.