මචං උබලා engine oil (full synthetic 0W-20) මාරුකරන්නේ කොච්චර කාලෙකට වරක් ද ? ගොඩක් වෙලාවට ඔය කියන 5000Km හෝ 6 months කියන දේ බොරුවට හදාගත්ත දෙයක් නේද ? අපි හැම service එකේදිම oil filter එකත් මරුකරනවනම්. 7000-8000 වත් දුවන්න පුළුවන් නේද ? දැන් work from home හින්දා වැඩිය දුවන්නේ නෑ. මාස ගණන ගත්තොත් උබලා කොපමණ කාලෙකින් service කරන්නේ ?
හැ බැයි මටගත්ට ගමන් කෙලින්ම කොහෙවත් යන්නේ නැතිව service එකට දාන්න ලු. මම එක නිකන් දැම්මේ.