දකුණු ආසියාවේ විශාලතම හෝටලය | Cinnamon Life City of Dreams |❤️

sudumalli2009

Well-known member
  • Jul 10, 2010
    12,060
    3,778
    113
    මුහුද පැත්තේ..
    meka patta mona unath...

    mata thiyena prashne meka thiyena luxury facilities use karanna tharam customer base ekak thiyenawada? lankawata enawa da kiyana ekai

    kohomath me project ekata wena ratawala hoda promotion ekak yanawa athi kiyala hithenawa, lankawe nm mekata loku promotion camping ekak therumak nathi wadak
     
    • Like
    Reactions: SLhuman and Smartm

    Tricle_Buwa

    Well-known member
  • Sep 15, 2019
    12,915
    18,787
    113
    meka patta mona unath...

    mata thiyena prashne meka thiyena luxury facilities use karanna tharam customer base ekak thiyenawada? lankawata enawa da kiyana ekai

    kohomath me project ekata wena ratawala hoda promotion ekak yanawa athi kiyala hithenawa, lankawe nm mekata loku promotion camping ekak therumak nathi wadak
    ලංකාවෙ මිනිස්සුන් ව underestimate කරල ඔයා.. වෙන ඒව වගේම ඕකෙත් සෙනග පොරකයි වෙඩින් ගන්න එහෙම
     
    • Like
    Reactions: silent one

    dimuthmike

    Well-known member
  • Jan 26, 2010
    15,915
    9,723
    113
    meka patta mona unath...

    mata thiyena prashne meka thiyena luxury facilities use karanna tharam customer base ekak thiyenawada? lankawata enawa da kiyana ekai

    kohomath me project ekata wena ratawala hoda promotion ekak yanawa athi kiyala hithenawa, lankawe nm mekata loku promotion camping ekak therumak nathi wadak

    Shangri-la open කරනකොටත් ඔහොමනේ කට්ටිය කිව්වේ..
     
    • Like
    Reactions: Chimpanzee Putha

    sudumalli2009

    Well-known member
  • Jul 10, 2010
    12,060
    3,778
    113
    මුහුද පැත්තේ..
    ලංකාවෙ මිනිස්සුන් ව underestimate කරල ඔයා.. වෙන ඒව වගේම ඕකෙත් සෙනග පොරකයි වෙඩින් ගන්න එහෙම

    Shangri-la open කරනකොටත් ඔහොමනේ කට්ටිය කිව්වේ..
    ne bn mn kiuwe ehema nemei negative mind eken katha kala nemei wedding ganna unath, Accomadation unath option godak thiyenawane Issara Taj eka Kingsbury, Hilton, waters edge, Cinnamon Lake side wage dn ewata Shangri-la, ITC Rathnadeepa, Cinnamon Life eka wage me wage thawa option add wena tharamata lankawe customer base eka expand wela athi kiyala hithenne ne mata me thiyena economy ekath ekka... mata nm hithenne main target eka lankawata visit karana foreigners la

    mona unath me wage projects awata giyata karanne ne aniwaryen traget ekak athuwa neh karanne
     
    • Like
    Reactions: windows_ubuntu

    Ryker

    Well-known member
  • Oct 9, 2020
    1,958
    2,146
    113
    colombo
    දකුනු ආසියාව කියන්නෙ අමු ගද මුඩුක්කුවක්නෙ බල්ලො
    Ubala Wage un thama Europe gihin Suddange Toilat hodanne. Iya hutto Kujeethai

    Meke Comments dakkama penawa pattama Negative mind set ekak thiyena Gobbayo set ekama Ponilta idala thiyenawa kiyala
    ------ Post added on Oct 16, 2024 at 8:48 AM
     
    • Haha
    Reactions: speedmalli and dxx

    dxx

    Well-known member
  • Dec 26, 2011
    18,501
    22,170
    113
    Ubala Wage un thama Europe gihin Suddange Toilat hodanne. Iya hutto Kujeethai

    Meke Comments dakkama penawa pattama Negative mind set ekak thiyena Gobbayo set ekama Ponilta idala thiyenawa kiyala
    ------ Post added on Oct 16, 2024 at 8:48 AM

    උෟ රට තමා ඉන්නේ..😹
     
    • Haha
    Reactions: Ryker