no more projects like this anymore
light rail ekath cancelled kara
just migrate thama

jvp ponnayo geney investmente moko?
light rail nawaththuwe gota ne..![]()
ලංකාවෙ මිනිස්සුන් ව underestimate කරල ඔයා.. වෙන ඒව වගේම ඕකෙත් සෙනග පොරකයි වෙඩින් ගන්න එහෙමmeka patta mona unath...
mata thiyena prashne meka thiyena luxury facilities use karanna tharam customer base ekak thiyenawada? lankawata enawa da kiyana ekai
kohomath me project ekata wena ratawala hoda promotion ekak yanawa athi kiyala hithenawa, lankawe nm mekata loku promotion camping ekak therumak nathi wadak
meka patta mona unath...
mata thiyena prashne meka thiyena luxury facilities use karanna tharam customer base ekak thiyenawada? lankawata enawa da kiyana ekai
kohomath me project ekata wena ratawala hoda promotion ekak yanawa athi kiyala hithenawa, lankawe nm mekata loku promotion camping ekak therumak nathi wadak
ලංකාවෙ මිනිස්සුන් ව underestimate කරල ඔයා.. වෙන ඒව වගේම ඕකෙත් සෙනග පොරකයි වෙඩින් ගන්න එහෙම
ne bn mn kiuwe ehema nemei negative mind eken katha kala nemei wedding ganna unath, Accomadation unath option godak thiyenawane Issara Taj eka Kingsbury, Hilton, waters edge, Cinnamon Lake side wage dn ewata Shangri-la, ITC Rathnadeepa, Cinnamon Life eka wage me wage thawa option add wena tharamata lankawe customer base eka expand wela athi kiyala hithenne ne mata me thiyena economy ekath ekka... mata nm hithenne main target eka lankawata visit karana foreigners laShangri-la open කරනකොටත් ඔහොමනේ කට්ටිය කිව්වේ..
Ubala Wage un thama Europe gihin Suddange Toilat hodanne. Iya hutto Kujeethaiදකුනු ආසියාව කියන්නෙ අමු ගද මුඩුක්කුවක්නෙ බල්ලො
Ubala Wage un thama Europe gihin Suddange Toilat hodanne. Iya hutto Kujeethai
Meke Comments dakkama penawa pattama Negative mind set ekak thiyena Gobbayo set ekama Ponilta idala thiyenawa kiyala
------ Post added on Oct 16, 2024 at 8:48 AM