machanla mage pc ake xp copies dekak install karala tiyenava akak vada karanne nae mama kohomada aka remove karala anit xp copyyata kelinma boot venna danne 





xp ban xp copies 2ka tiyenava akak remove karanne kohomadamachang what is your current working OS ?


1. Right-click My Computer, and then click Properties.
-or-
Click Start, click Run, type sysdm.cpl, and then click OK.
2. On the Advanced tab, click Settings under Startup and Recovery.
3. Under System Startup, click Edit.
http://support.microsoft.com/kb/289022
ookata gihin edit karanna oyaage anith xp eka. vada nokara xp eekata adaala settings tika delete karala danna. ehemath naththum auto oyaage vada karana eken boot vena vidiyata hadala OS select time eka adu karanna.





mekenuth boot selection aka vitarai neda machan delete venne ita passe manually anit files delete karanna puluvan neda1. Right-click My Computer, and then click Properties.
-or-
Click Start, click Run, type sysdm.cpl, and then click OK.
2. On the Advanced tab, click Settings under Startup and Recovery.
3. Under System Startup, click Edit.
http://support.microsoft.com/kb/289022
ookata gihin edit karanna oyaage anith xp eka. vada nokara xp eekata adaala settings tika delete karala danna. ehemath naththum auto oyaage vada karana eken boot vena vidiyata hadala OS select time eka adu karanna.
mekenuth boot selection aka vitarai neda machan delete venne ita passe manually anit files delete karanna puluvan neda
thanks machan uba karapu udavvata vade hari dan mama anit partition aka format karanava thanks againow eeta passe oyaa daala thiyana Partition eka format karala danna. habai Active Partition eka format karanna epaa. bohovita oyaage active aththe C: eka. moko eeka format kaloth anith xp ekath vada nokara yai.


