ඇයි බන් ගෑනු ආදරේ කරලා කසාදත් බැදලා , පස්සේ වෙන වෙන උන් එක්ක සෙට් වෙන්නෙ... කොහොමද එහෙම කරන්න පුලුවන් වෙන්නෙ? එතකොට ආදරේ කියන්නේ බොරුවක්ද?

Psiko

Well-known member
  • Mar 10, 2023
    13,975
    13,876
    113
    🤍
    මම ගොඩක් දැකලා තියෙනවා.. හස්බන් දුර පලාතක හරි රට හරි ගිහින් නම් ලොවෙත් වෙන එකෙක් ගහනවා ගෑනිට,,,

    එතකොට ආදරේ කියන්නේ බොරුවක්ද?

    මගේ ප්‍රශ්ණේ ඒකයි


    725838514_122226461150360922_2611917200993563229_n.jpg
     
    • Haha
    Reactions: clumsyhulk

    Grand_Canyons

    Well-known member
  • Jul 18, 2022
    366
    476
    63
    මම ගොඩක් දැකලා තියෙනවා.. හස්බන් දුර පලාතක හරි රට හරි ගිහින් නම් ලොවෙත් වෙන එකෙක් ගහනවා ගෑනිට,,,

    එතකොට ආදරේ කියන්නේ බොරුවක්ද?

    මගේ ප්‍රශ්ණේ ඒකයි


    725838514_122226461150360922_2611917200993563229_n.jpg
    නැතුව උබලට ළමයි හදන්න මොලෙන් හදලා දෙන මායාවක් නේ ආදරේ කියන්නේ.
     

    Shamal3001

    Well-known member
  • Sep 22, 2021
    7,241
    12,049
    113
    උඹ සතුටින් ජොබ් එකක් කරන් ලස්සන ගෙදරක ජීවත්වෙනවා..දවසක උඹට දාර බඩගින්නක් හැදෙනවා...උඹ වටේට ඉන්න යාලුවෝ බුරියානු මික්ස් රයිස් කකා ඉන්නවා...උඹ දකිනවා...උඹ කරන්නේ ..ඒ කඩේකින් ලස්සන මට්න් බුරියානි එකක් ගෙනත් කෝක් එකක් තියාගෙන බොනවා... බඩ පෙරලෙන්න ගන්නවා.....ඊට පස්සේ උඹ වැසිකිලි යනවා...දැන් උඹ බඩගින්න නිවාගත්තා....

    හැබැයි බඩ ගිනි උනා කියලා උඹ මුලු ගේම ගිනි තිබේබේ නෑ..මට්න් එකක් ඕඩර් කරලා තමයි කෑවා...

    ආපහු තවත් දවසක් උදා වෙනවා (දැන් මුල ඉදන් කියවපන්)

    බඩගින්න = සෙක්ස්
    ආදරය = නිවස , ජොබ් එක වගේ දෙයක්

    ගිනි තියන්නේ නෑ..ආදරය..සෙක්ස් කියන්නේ බඩගින්න වගේ දෙයක්...මට්න් බුරියානි එක කියන්නේ නරක කෙල්ල....
     

    baba-chuti

    Well-known member
  • Feb 27, 2017
    7,173
    10,031
    113
    baduwak bandoth kohemath ehamai. dubai wala mage apratment eke hitiya lanakwe couple ekak. kari pukak ban tiyenne. awilla 2months walin vage eki ta thamai mulin job eka set wune. eki dwasak office party kiyala kollek ekka beach gihin photo tika mattu. ekita panna panna ghauwa. uge yaluwo awilla alluwe.
     
    • Love
    Reactions: Psiko

    Psiko

    Well-known member
  • Mar 10, 2023
    13,975
    13,876
    113
    🤍
    baduwak bandoth kohemath ehamai. dubai wala mage apratment eke hitiya lanakwe couple ekak. kari pukak ban tiyenne. awilla 2months walin vage eki ta thamai mulin job eka set wune. eki dwasak office party kiyala kollek ekka beach gihin photo tika mattu. ekita panna panna ghauwa. uge yaluwo awilla alluwe.
    Rata yan unta badu set wenawa wadi neda
     
    • Haha
    Reactions: clumsyhulk

    speedmalli

    Well-known member
  • Nov 22, 2011
    21,615
    17,700
    113
    Auckland
    ගෑනු වේසියො කියල අපහාස වින්දට පිරිමි එවුන් වටේ ගිහින් පොරක් වෙන්න හදන සීන් එකක් තමා තියෙන්නෙ

    ඉතින් ඕක තෙරුන් අරන් එක එකාට අපහාස කර කර යන්නෙ නැතුව ගෑනියෙක් ටෝක් කරන් හුකල පාඩුවෙ ජීවත් වෙයන් බන්
     

    baba-chuti

    Well-known member
  • Feb 27, 2017
    7,173
    10,031
    113
    Rata yan unta badu set wenawa wadi neda
    ow ban. thawa Lebanon muslim kellek hitiya. hamme ban. cheese kalla. eki yalu wela hitiya pakistan karyek ekka. ape apratment eke partition 4 tibba. mage paritition ehama pathe eki hitiye. night sadde ahenawa ahh ahh ganawa. kari athal yako. eki kitchen innkota pukata diwa danna asai. ekith kotuwak panala mattu wela aru gahauwa. eki pihiyak aragen aye gahuwoth bella kapagannawa kiyala baya kala. eki eeta passe room eken giyata passe aru night tisse call kara kara ada ada aye gennuwa.
     

    rangana26

    Well-known member
  • Feb 21, 2013
    9,696
    13,475
    113
    උබල කොහේ හරි දැකල තියෙනවද පතිවතගැන, පතිවත රකින ගැනු අගය කරලා කතා කරනවා


    සමාජ පිරිහීම . ගොඩක් අම්මලට දුට පතිවත ගැන උපදෙස් දෙන්න බෑ
     

    banda065

    Well-known member
  • Apr 20, 2007
    4,513
    6,210
    113
    ආදරෙ කියල එකක් නෑ බන්
    තමුන්ගෙ ශාරිරික මානසික සමාජිය අවශ්‍යතා ඉටු කරගන්න process එකට කියන වචනයක් විතරයි ආදරෙ කියන්නෙ
     
    • Like
    • Love
    Reactions: Psiko and monson

    olu bakka

    Well-known member
  • Aug 18, 2011
    22,873
    23,560
    113
    ආදරේ බොරු නෙමෙයි ඒ උනාට ආදරේ කරන්න පුලුවන් එක්කෙනෙක්ට විතරකුත් නෙමෙයි.
     

    Udee KJ

    Well-known member
  • Feb 10, 2023
    5,035
    4,483
    113
    වටේ යන ගෑනු දැක්කට නොයන ගෑනු දකින්නේ නෑනේ. ඒකයි අවුල. නොයන ගෑනුත් ඕනතරං ඉන්නවා. වැඩේ කියන්නේ උන් කිය කිය යන්නෙ නෑ අපි වටේ යන්නෙ නෑ කියලා. අනික උන්ගෙ ලීක් වෙන්න දේකුත් නෑනේ. ඉතිං අපි දකින්නෙ නෑ.
     

    SK29

    Well-known member
  • Apr 14, 2017
    7,491
    8,863
    113
    man nam hitanne, sex karana eka athal unata dennekta eka digata ekata inna eka amarui e nisa thama adaraya kiyana de hadila tyenne. for a long term bond between two people.

    saththungeth kalathurakin thiyenawa man hitanne.
     

    Smartm

    Well-known member
  • Jul 19, 2008
    20,216
    20,851
    113
    හස්තිශෛලපුර
    උඹ සතුටින් ජොබ් එකක් කරන් ලස්සන ගෙදරක ජීවත්වෙනවා..දවසක උඹට දාර බඩගින්නක් හැදෙනවා...උඹ වටේට ඉන්න යාලුවෝ බුරියානු මික්ස් රයිස් කකා ඉන්නවා...උඹ දකිනවා...උඹ කරන්නේ ..ඒ කඩේකින් ලස්සන මට්න් බුරියානි එකක් ගෙනත් කෝක් එකක් තියාගෙන බොනවා... බඩ පෙරලෙන්න ගන්නවා.....ඊට පස්සේ උඹ වැසිකිලි යනවා...දැන් උඹ බඩගින්න නිවාගත්තා....

    හැබැයි බඩ ගිනි උනා කියලා උඹ මුලු ගේම ගිනි තිබේබේ නෑ..මට්න් එකක් ඕඩර් කරලා තමයි කෑවා...

    ආපහු තවත් දවසක් උදා වෙනවා (දැන් මුල ඉදන් කියවපන්)

    බඩගින්න = සෙක්ස්
    ආදරය = නිවස , ජොබ් එක වගේ දෙයක්

    ගිනි තියන්නේ නෑ..ආදරය..සෙක්ස් කියන්නේ බඩගින්න වගේ දෙයක්...මට්න් බුරියානි එක කියන්නේ නරක කෙල්ල....
    වැසිකිලිය මොකක්ද