Dialog AirFiber Help

CoolMan88

Well-known member
  • Dec 27, 2012
    6,783
    2,802
    113
    Na machn addons tiyenwalu, meka 5g mobile licens eken dena nisa, mobile packages walata tiyena addons lu tiyenne

    Mama hotline call karala ban ahuwe. Un addon thiyenawa kiyanne extra GB ganna puluwan ekata. Work and Learn/Social media wage packages mekata nehe kiwwa.
     
    • Like
    Reactions: lilman

    hapriyankara

    Well-known member
  • May 6, 2008
    5,381
    4,719
    113
    නොපෙනෙන මානයේ
    Air fiber thiyana areas koheda?
    meken balanna

    https://dialog.lk/support/coverage
    Machn pluwan nam air fiber walata available addon wala screenshots tikak daapnko, netflix social media package prices ehema
    1786438451234.png


    1786438699990.png
     

    code_infinity

    Well-known member
  • Sep 20, 2023
    229
    265
    63
    Data balance eka roll over wenawa

    View attachment 268719
    First month witrai roll over wenne. Ita passe na. 5G air fiber kiuwata mobile 5G walin tama wada krnne.connection eka 100mbps+ hamawelema tibba. Dn aran masayak wge habai. 5G nathi 4G area walath mn test kla ethakotath 100mbps+ tiyenwa. Habai 4G usage peak area ekaka nm kohomda danne na.
     

    shepard1500

    Active member
  • Apr 9, 2025
    230
    189
    43
    Oya okkoma danaganna wenne hotline katha karala thama. Mata podi deyak danaganna ona. Airfiber thama.thiyenne colombo wala eka area ekaka podi circle ekaka neda. Thama.wena kohetawath awith nane?
    ehema na.
    5g thiyena hama area ekema denawa. map eka balanna.
     

    JilbuwaT

    Well-known member
  • Aug 3, 2015
    608
    385
    63
    i am using it as a backup connection for SLT fiber - when there is a issue on SLT fiber buggers take ages to fix it.
     

    lilman

    Well-known member
  • May 10, 2009
    41,147
    54,897
    113
    Colombo
    i am using it as a backup connection for SLT fiber - when there is a issue on SLT fiber buggers take ages to fix it.

    Airfibre Router එක අපිට අරන් සෙට් කරගන්න දෙනවද ? නැත්නම් උන් ඇවිල්ලද සෙට් කරන්නෙ ?
     
    • Like
    Reactions: revox

    EVC

    Well-known member
  • Sep 15, 2008
    28,993
    21,207
    113
    add on thiyenawa
    speed limit wenawidiyata ganna puluwan
    1000 pannapasse limit wena widiyata
     

    lilman

    Well-known member
  • May 10, 2009
    41,147
    54,897
    113
    Colombo
    අපිට සල්ලි දීල රවුටර් එක අරන් ගිහින් සෙට් කරගන්න පුලුවන්ද ? නැත්නම් ආකේඩ් එකට සල්ලි පේ කලාම උන් ඇවිල්ලද හයි කරල දෙන්නෙ ?
     

    code_infinity

    Well-known member
  • Sep 20, 2023
    229
    265
    63
    අපිට සල්ලි දීල රවුටර් එක අරන් ගිහින් සෙට් කරගන්න පුලුවන්ද ? නැත්නම් ආකේඩ් එකට සල්ලි පේ කලාම උන් ඇවිල්ලද හයි කරල දෙන්නෙ ?
    mn gatte offer eka yaddi. un awith set krla denwa
     

    thriloka

    Well-known member
  • Apr 28, 2022
    890
    970
    93
    mn gatte offer eka yaddi. un awith set krla denwa
    සෙට් කරල දෙනව කියන්නෙ බන් ඒක outdoor unit එකක් වගේද? 4g router එක වගේ තැන් තැන් වලට ගෙනියන්න අමාරුද?
     

    pasindu007

    Active member
  • Jun 19, 2007
    435
    143
    43
    Dialog AirFiber use karana un innawada?
    1. 200/300 GB package eka iwara unoth extra GB ganan wedida?
    2. Work and Learn/Social Media packages wenama add karaganna puluwanda?
    3. Connection eka stable da?
    4. Dialog Play channels/movies baladdi data adu wenawada?
    5. Overall satisfaction eka kohomada?
    1: Sure naha. Me month eke Extra 300GB mata hambuna
    2: Try kale naha thama. Web browsing free of charge (Last month eke 42 GB free)
    3: Ow awulak unema naha thama. 5G signal godak strong naha mama inna area ekata but 300mbps + enawa
    4: Naha Viu mini eke okkoma free
    5: 4G router ekata wada 5 time wage better

    සෙට් කරල දෙනව කියන්නෙ බන් ඒක outdoor unit එකක් වගේද? 4g router එක වගේ තැන් තැන් වලට ගෙනියන්න අමාරුද?
    Free offer ekak set une. Portable ekak normal 4G router ekata wada lokui. Current giya welawe 8 hours wage battery backup eka thibba.
    ------ Post added on Aug 12, 2026 at 6:36 PM

    Free Upgrade දෙනවා existing packages තියෙන අයට. මට offer කලා මම ගත්තේ නැහැ. අයේ සලකල බලන්න ඕනේ.
    මට තියෙන ලොකුම ප්‍රශ්නේ 5g නැති වෙලාවට 4g හම්බෙනවා ද කියලා
    Modes 3k thiyenawa. 5G eke green light eken strong signal (350 mbps+ enawa kiwwa ) 5G Yellow light (More than 100mbps+ kiyala kiwwe mage nam eken 300+mbps enawa). 4G signal walin thama use welanam naha
    ------ Post added on Aug 12, 2026 at 6:39 PM
     

    thriloka

    Well-known member
  • Apr 28, 2022
    890
    970
    93
    1: Sure naha. Me month eke Extra 300GB mata hambuna
    2: Try kale naha thama. Web browsing free of charge (Last month eke 42 GB free)
    3: Ow awulak unema naha thama. 5G signal godak strong naha mama inna area ekata but 300mbps + enawa
    4: Naha Viu mini eke okkoma free
    5: 4G router ekata wada 5 time wage better


    Free offer ekak set une. Portable ekak normal 4G router ekata wada lokui. Current giya welawe 8 hours wage battery backup eka thibba.
    ------ Post added on Aug 12, 2026 at 6:36 PM


    Modes 3k thiyenawa. 5G eke green light eken strong signal (350 mbps+ enawa kiwwa ) 5G Yellow light (More than 100mbps+ kiyala kiwwe mage nam eken 300+mbps enawa). 4G signal walin thama use welanam naha
    ------ Post added on Aug 12, 2026 at 6:39 PM
    මමත් try කරනව බන් ඒත් කොලඹින් පිට address එක නිසා free offer එක නෑ fuck.
     
    • Wow
    Reactions: lilman

    randext86

    Well-known member
  • Feb 24, 2009
    1,662
    1,967
    113
    Here and there


    Free offer ekak set une. Portable ekak normal 4G router ekata wada lokui. Current giya welawe 8 hours wage battery backup eka thibba.
    ------ Post added on Aug 12, 2026 at 6:36 PM


    Modes 3k 1786540163[/DATETIME]
    කොහොමද free offer ඒක සෙට් වුනේ? උන් කතා කෙරුවා නැත්තං arcade එකට ගිහිල්ලා ගත්තද?
     

    pasindu007

    Active member
  • Jun 19, 2007
    435
    143
    43
    කොහොමද free offer ඒක සෙට් වුනේ? උන් කතා කෙරුවා නැත්තං arcade එකට ගිහිල්ලා ගත්තද?
    mama 4G connection eka 10 years wage use karanawa. Ekata set une. Langama dialog ekata yanna 2 days wage athulatha Dialog eken enawa awith speed test karala connection eka denawa