Dialog AirFiber use karana un innawada?
1. 200/300 GB package eka iwara unoth extra GB ganan wedida?
2. Work and Learn/Social Media packages wenama add karaganna puluwanda?
3. Connection eka stable da?
4. Dialog Play channels/movies baladdi data adu wenawada?
5. Overall satisfaction eka kohomada?
1: Sure naha. Me month eke Extra 300GB mata hambuna
2: Try kale naha thama. Web browsing free of charge (Last month eke 42 GB free)
3: Ow awulak unema naha thama. 5G signal godak strong naha mama inna area ekata but 300mbps + enawa
4: Naha Viu mini eke okkoma free
5: 4G router ekata wada 5 time wage better
සෙට් කරල දෙනව කියන්නෙ බන් ඒක outdoor unit එකක් වගේද? 4g router එක වගේ තැන් තැන් වලට ගෙනියන්න අමාරුද?
Free offer ekak set une. Portable ekak normal 4G router ekata wada lokui. Current giya welawe 8 hours wage battery backup eka thibba.
------
Post added on Aug 12, 2026 at 6:36 PM
Free Upgrade දෙනවා existing packages තියෙන අයට. මට offer කලා මම ගත්තේ නැහැ. අයේ සලකල බලන්න ඕනේ.
මට තියෙන ලොකුම ප්රශ්නේ 5g නැති වෙලාවට 4g හම්බෙනවා ද කියලා
Modes 3k thiyenawa. 5G eke green light eken strong signal (350 mbps+ enawa kiwwa ) 5G Yellow light (More than 100mbps+ kiyala kiwwe mage nam eken 300+mbps enawa). 4G signal walin thama use welanam naha
------
Post added on Aug 12, 2026 at 6:39 PM