කව්ද බස් ගැමුනුද කිව්වෙඊලග ස්ටේජ්
ඒසි ඕන නෑ. ඖක නවත්තපන්.....මචං ඔන්න ඔය දොර ඇරපන්..ඉස්සරහයි පස්ස දොරෙයි
පස්සට යන්න පස්සට යන්න...ඉස්සරහට යන්න...
ආරේ යං......
ටිකෙන් ටික පරිවර්තනය විය
බයි හීනකව්ද බස් ගැමුනුද කිව්වෙඊලග ස්ටේජ්
ඒසි ඕන නෑ. ඖක නවත්තපන්.....මචං ඔන්න ඔය දොර ඇරපන්..ඉස්සරහයි පස්ස දොරෙයි
පස්සට යන්න පස්සට යන්න...ඉස්සරහට යන්න...
ආරේ යං......
ටිකෙන් ටික පරිවර්තනය විය
බයි හීනuta app eken balanna puluwan bus eke senaga innawada nedda kiyala okata naginna kalinමෙච්චර සෙනගක් ඉන්න වෙලාවක රෝද පුටුවක මනුස්සයෙක් නගින්න බස් හෝල්ට් එකක හිටියොත් ඒ රෝද පුටුවට යන ඉඩට හරියන්න ඇතුලේ ඉන්න මිනිස්සු හිත උණු වෙලා බහිනවද? නැත්තන් රෝද පුටුවේ ඉන්න මනුස්සය බස් එකේ යන එක අතාරින්න වෙනවද?![]()

dala yanawaමෙච්චර සෙනගක් ඉන්න වෙලාවක රෝද පුටුවක මනුස්සයෙක් නගින්න බස් හෝල්ට් එකක හිටියොත් ඒ රෝද පුටුවට යන ඉඩට හරියන්න ඇතුලේ ඉන්න මිනිස්සු හිත උණු වෙලා බහිනවද? නැත්තන් රෝද පුටුවේ ඉන්න මනුස්සය බස් එකේ යන එක අතාරින්න වෙනවද?![]()

@KOTA NIHAL හෙට උදේ 6.45ට කිරිබත්ගොඩ...ude 7 kadawatha eke kiribathgodin pitipassen negapan jack sure![]()
uta app eken balanna puluwan bus eke senaga innawada nedda kiyala okata naginna kalin![]()
pennanawa. "fully loaded" kiyala load numehema pennanne na ban. math app eka dagena inne.
කිරිබත්ගොඩට 7.15ට ආව නම් ඇති ඇප් එකේ වෙලාව පෙන්නනව@KOTA NIHAL හෙට උදේ 6.45ට කිරිබත්ගොඩ...
තෝ දාන් හිටියට යන්නෙ නෑනෙ හෙට ඕනෙ නම් වරෙන් යන්නehema pennanne na ban. math app eka dagena inne.
මෙච්චර සෙනගක් ඉන්න වෙලාවක රෝද පුටුවක මනුස්සයෙක් නගින්න බස් හෝල්ට් එකක හිටියොත් ඒ රෝද පුටුවට යන ඉඩට හරියන්න ඇතුලේ ඉන්න මිනිස්සු හිත උණු වෙලා බහිනවද? නැත්තන් රෝද පුටුවේ ඉන්න මනුස්සය බස් එකේ යන එක අතාරින්න වෙනවද?![]()