මේකට තමා competition එක කියන්නෙ CTB නිසා PRIVATE BUS වල මිනිස්සු නෑ

deanXX

Well-known member
  • Oct 15, 2013
    21,597
    16,455
    113
    huththo EK eka kianne bayyange site eka. mekata hosting walata,maintenance walta salli denne higana jeppo nemene. meke innawanan apita one widiyata idapan ponz
    ගූ පෝට්ටු ඩෝබියෙක්ට ගූ යන්නම රිදිලා

    මදැයි ජෙප්පොන්ට කඩේ ගියා.. @elektro අැද්ද අැද්ද හූ හූ...:lol: