මේකා හීන ලෝකෙකද බන් ඉන්නේ?අන්න ඒකයි. කයිවාරු, බංකොළොත් පොන්නයන්ට අනුරගෙන් ඉගෙනගන්න කියාපන් රටවල් කරන හැටි![]()
ඩොලර් එක බහින්නෙ ඩොලර් එකට ඩිමාන්ඩ් එකක් නැති නිසා, සරලවම වාහන ඇතුලුව ගොඩක් ආනායන වලට කෙලවලා. ලංකාව ඇතුලට සල්ලි එන්නෙ නෑ. අද දැක්කා tourism වලින් සල්ලි එනවා අඩුයි කියලා.USD eka bahinne mehema karana nisada? @IndrajithGamage HIQ Lol
බෑ බෑ කරන්න බෑ උපරිම තව මාස 3යිදෙසැම්බර් වෙනකොට රට ලස්සන ආතල් තැනක තියෙයි![]()
මිනිස්සුන්ගේ රීරි මාංශ උරා බීල දඅන්න ඒකයි. කයිවාරු, බංකොළොත් පොන්නයන්ට අනුරගෙන් ඉගෙනගන්න කියාපන් රටවල් කරන හැටි![]()
22ට විරුද්ධව දාපු පෙත්සම් වලට තීන්දුව ආන්ඩුවෙන්ම...එතකොට අධිකරනයෙ වැඩේ කරන්නෙත් ආන්ඩුවද දැන්
තුම්වෙනි පාරට ඇරගත්තෙ. මුලින්ම සිරාගෙන් ඇරගත්තා දෙවනියට සර්ගෙන් ඇරගත්ත දැන් කොටාගෙන්.මරු වැඩේ ලංකාවේ සොන්යන්ට උනේ
රට හද්න්න ගිහින්![]()
ඩොලර් එක බහින්නෙ ඩොලර් එකට ඩිමාන්ඩ් එකක් නැති නිසා, සරලවම වාහන ඇතුලුව ගොඩක් ආනායන වලට කෙලවලා. ලංකාව ඇතුලට සල්ලි එන්නෙ නෑ. අද දැක්කා tourism වලින් සල්ලි එනවා අඩුයි කියලා.
ඊට අමතරව දැන් බිලියන 2.5ක් හොයන්න ඕනා මාස 4න් ඒ කියන්නෙ මුන් ආයි මාර්කට් එකෙන් ගන්නවා. ආයි ඩොලර් ඉල්ලුම වැඩි වෙලා ඩොලර් එක ආයි නගින්න ගන්නවා.
මෙට්රො බස් බලන් අතේ ගහන උන් තාම දැකලා නැතුව ඇති උද්දමනය 7.5% කියලා, මාස 3 4ක් තිස්සෙ දිගටම ඕක වැඩි වෙනව. හැබැයි නිව්ස් වල මුකුත් යන්නෙ නෑ. සිරස වගේ උන් වෙන උන් නිව්ස් දාල ඩෝබියන්ගෙ අවදාන වෙනස් කරලා තියෙන්නෙ.![]()
![]()
දෙසැම්බර් වෙනකොට රට ලස්සන ආතල් තැනක තියෙයි![]()
https://www.facebook.com/61575634487882/photos/සුපිරිකොමන්ට්/122180250524854482/?set=a.122111505620854482
දෙසැම්බර් වල රට වැටෙන්න රට බංකොළොත් කරපු වැඩ බැරි පොන්නප්පු නෙවෙයි දැන් ජනාධිපති![]()
යුද්ධ තිබ්බ නැතා තාම බොරතෙල් බැරල් එකක ගාන අඩු වෙලා නෑ.
කලින් තිබ්බ 100 රේන්ජ් එකේම තමයි තියෙන්නෙ.
ත්රේඩ් දාන වෙලේ ඕක පොඩ්ඩක් සර්ච් කරල බැලුවනන් සෑහෙන කාලයක් ඉතුරුයි.
ඕක war එකට කලින් 50 ගනන් වල තිබ්බෙ. ලංකාවෙ ගාන වැඩි කරපු දවස් වල 90 තිබ්බෙ. කිසි වෙනසක් වෙලා නෑ.![]()
Crude Oil WTI (OIL)
Real-time derived - Currency in USD 86.64 -0.19(-0.22%)
Closed·21/08
Kanchanata yama commission eka adu karanam aduwata denna thibba.ඕක war එකට කලින් 50 ගනන් වල තිබ්බෙ. ලංකාවෙ ගාන වැඩි කරපු දවස් වල 90 තිබ්බෙ. කිසි වෙනසක් වෙලා නෑ.