අනූ ටොට්ටර ඩෙනිය පොර gay ද බයි ද? සල්ලි ආවෙ කලින් bf ගෙන්?

tharakaf

Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,634
    75,646
    113
    Uba kohomada danne?
    Sudda marunama Care giver ta depala aithi wenne nane neethiyen. Uta kalin liyala tiyenna epai.
    හුත්තො, තොපිලා නේද ඒ රටේ ඉන්නෙ? හොයලා අපිටත් කියපන්.

    මම මුගෙ දන්නෙ මෙච්චරයි, මූව කාලයක් හෙනට උස්සලා තිබ්බා අර ලහිරු පොන්නයා. දැන්නම් ඩබල ලොකු ආස්‍රයක් නෑ.

    තව මූ මුල්ම yatch එක කියලා එකක් අරන් ශෝ එකක් දැම්මා, පස්සෙ නොන්ඩි උනා රෙන්ට් කරලා කියලා.
     

    Shamal3001

    Well-known member
  • Sep 22, 2021
    7,235
    12,043
    113
    kopi-kade-263x180.jpg
    අබිලිං මිය ගියේ නැත. අබිලිං ජීවමානයි...
     

    shenat

    Well-known member
  • May 13, 2007
    58,704
    87,084
    113
    ආශ්චර්යමත් රටක
    හුත්තො, තොපිලා නේද ඒ රටේ ඉන්නෙ? හොයලා අපිටත් කියපන්.

    මම මුගෙ දන්නෙ මෙච්චරයි, මූව කාලයක් හෙනට උස්සලා තිබ්බා අර ලහිරු පොන්නයා. දැන්නම් ඩබල ලොකු ආස්‍රයක් නෑ.

    තව මූ මුල්ම yatch එක කියලා එකක් අරන් ශෝ එකක් දැම්මා, පස්සෙ නොන්ඩි උනා රෙන්ට් කරලා කියලා.

    අඩුකුලේ වැඩ හොයන්නෙ උබලනෙ. උබලම හොයල කියපල්ලා. 🤭

    මූ ගැන දැක්ක පළවෙනි දවසෙම උගේ cleaning web site එකට ගිහින් බැලුවා. ඒක දැක්ක ගමන් හිතුණා ඒකෙන් නං ඔච්චර දෙයක් කරා වෙන්න බෑ කියලා.
     
    • Like
    Reactions: tharakaf

    Bulathaa

    Well-known member
  • Nov 28, 2020
    4,155
    5,842
    113
    වාද විවාද කරන්න ඇයි උඹ මිගෙට්ටුවත්තෙ ගුණානන්ද ද? අනේ පලයන් වේසිගෙ පුතා යන්න. විවාද කරන්න තරම් මහ ලොකු මොළකාරයා :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:
    පවු හුත්තො අරූ. :lol:
     

    tarson

    Well-known member
  • Feb 25, 2009
    8,818
    6,056
    113
    මූ ගැන දැක්ක පළවෙනි දවසෙම උගේ cleaning web site එකට ගිහින් බැලුවා. ඒක දැක්ක ගමන් හිතුණා ඒකෙන් නං ඔච්චර දෙයක් කරා වෙන්න බෑ කියලා.

    ඔව් ඌගෙ ක්ලීනින් බිස්නස් එකෙන් ඕව කරන්න බෑ.

    ඌට සල්ලි කාගෙන් හරි හම්බුනත් කමක් නෑ, ලන්කාවෙ එවුන්ව "මම දියුනු උනේ පොඩියට ක්ලීනින් බිස්නස් කරල, උබලත් කරපල්ල, මම වගේ වැඩ්ඩෙක් වෙයන්" වගේ ගූ ම බොරු ටෝක් ඉශූ කරනකොට තමයි පුකේ ඇරගන්නෙ ඕක.

    ලන්කාවෙ මිනිස්සු රැවටිලා දුක් වෙනව උන් කලාට හරියන්නෙ නෑනෙ කියල. ටොට්ටර දෙනියගෙ පයිය ලොකු ඇති ඒකයි අපිට හරියන්නෙ නැත්තෙ වගේ හිතනව ලන්කාවෙ එවුන් පව්.

    ඒත් ඌ පුක දීල දීල පුක ගෙවෙනකන් හොයපුව කියල තමයි පේන්නෙ.
     
    • Like
    Reactions: shenat

    hichchiputha

    Well-known member
  • Jan 3, 2018
    40,014
    35,947
    113
    වොන්ඩර් ලැන්ඩ්
    ආ, ඒක තමයි එහෙනම් ඇත්ත ස්ටෝරිය.

    කොහොමද ඒ වේසාව ලන්කාවෙ අහින්සක කොල්ලන්ට කෙල්ලන්ට දෙන ටෝක්ස් 💩

    "මම වගේ බින්දුවෙන් ක්ලීනින් බිස්නස් පටන් ගන්න, දියුනු වෙන්න පුලුවන්, මාව ආදර්ශෙට ගන්න" කියල ඌ කියන්නෙ.

    කෙයා ගිවර් කතාවක් නෙමෙයි නෙ, ගොඩක් උන් කියන්නෙ ඒ සුද්ද මුගෙ කොලු සීන් එක කියල, මූගෙ පුක් හිලට ලව් නිසා ලිව්වලු ඔක්කොම මැරෙන්න කලින්.

    මූත් කපටි කමින් මැරෙනකන් ඇරගත්ත කියල තමයි මිනිස්සු කියන්නෙ.

    ඒ කියන්නෙ ඌ වගේ කවෘ හරි සුද්දෙක්ට කියල ඇරගෙන පුකේ හිල ලොකු කරගන්න කියල ඌ කියන්නෙ 🍑🍩🍆😩💦

    පව් ලන්කාවෙ එවුන් එහෙම කට ඇරගෙන මුගෙ දියුනු වීමේ මග අහනව ඇති 🤡

    ehema suddek matat set karapan renna tiyena pukane ban dingak ariyama moko wenne
     
    • Haha
    Reactions: tarson

    shenat

    Well-known member
  • May 13, 2007
    58,704
    87,084
    113
    ආශ්චර්යමත් රටක
    ඔව් ඌගෙ ක්ලීනින් බිස්නස් එකෙන් ඕව කරන්න බෑ.

    ඌට සල්ලි කාගෙන් හරි හම්බුනත් කමක් නෑ, ලන්කාවෙ එවුන්ව "මම දියුනු උනේ පොඩියට ක්ලීනින් බිස්නස් කරල, උබලත් කරපල්ල, මම වගේ වැඩ්ඩෙක් වෙයන්" වගේ ගූ ම බොරු ටෝක් ඉශූ කරනකොට තමයි පුකේ ඇරගන්නෙ ඕක.

    ලන්කාවෙ මිනිස්සු රැවටිලා දුක් වෙනව උන් කලාට හරියන්නෙ නෑනෙ කියල. ටොට්ටර දෙනියගෙ පයිය ලොකු ඇති ඒකයි අපිට හරියන්නෙ නැත්තෙ වගේ හිතනව ලන්කාවෙ එවුන් පව්.

    ඒත් ඌ පුක දීල දීල පුක ගෙවෙනකන් හොයපුව කියල තමයි පේන්නෙ.

    උබ කියන කතාව 100% හරි. මම ඕක මේකෙ සිය සැරයක් කියල ඇති. “ගේමක් ගහපු වැඩ්ඩෙක්” කියලා ලංකාවෙ පෙන්නන බහුතරයක් ඔය විදියම තමයි.

    Low IQ උන්ට කිව්වට තේරෙන්නෙ නෑ.
     

    Thiefx

    Well-known member
  • Aug 27, 2021
    1,889
    3,380
    113
    Maha loku sallikaraya wage talks dunnata mokada vesak balanna kolamba gihin aaye gamata aapu banda wage tawama talks denne. Watea inna unta kanak ahenna naa muge success story eka ahala.

    Muuyi anit eka tamai NZ wala inna bathalayaa. Mun dennagema tyenne attention ona scene ekak. Kochchara salli tibunat attention eka hambuwela neti case ekak tyenne. Harihaman politician kenekta ahuwuna nam me wage pissonge antima satha 50 wenakamma huuran kanna puluwan attention deela.
     

    avishkaw

    Well-known member
  • Mar 9, 2016
    299
    251
    63


    මූ අවුරුදු 5-6 න් දියුනු උනාලු නේ, 🤡

    සමහරු කියනව ඌට පවර්බෝල් ලොතරැයිය ඇදුනලු ඇමරිකාවෙදි. ☠️ (දැන් ඔස්ට්‍රේලියාවෙ)

    සමහරු කියනව මෙයා අයිස් වික්කලු, කොලු කාරයෙක් ලු, පයි ඉරුවලු ඒ පැත්තෙ හිටපු ලොකු කුඩු බිස්නස් කාරයෙක් ගෙ, ඌ මලාම මූට ආවලු උගෙ අකවුන්ට් වල සල්ලි.🍆💦

    සමහරු කියනව මෙයා gay ලු කලින් බෝයි ෆ්‍රෙන්ඩ් අපරාද වලට සම්බන්ද නැති නාකි හම්බඩ පට්ට සල්ලි කාරයෙක් ලු, ඌ මලාලු මූට ඔක්කොම ලියල දීල. 🍆🍆

    මූ කියන්නෙ මූ හෙන මහන්සියෙන් බිස්නස් කරල දියුනු උනා කියල.

    මූගෙ ඇත්ත කතාව මොකක්ද?

    අනිවා ඉතින් තනි පචයක් ඉතින් මූ මේ කබ්බෙක් ක්ලීනින් වලින් බිස්නස් කරල මෙච්චර දේවල් පොඩි කාලෙකින් කලා කියන්නෙ.

    එකෙක් වත් කියන්නෙ නෑ මූ ජෙනුයින් පොරක් කියල. ඒකත් විශේශත්වයක් මම මේ ප්‍රශ්නෙ අහන්න.

    ගොඩක් උන් කියන්නෙ කලින් උගෙ කොල්ලගෙන් හම්බුනු දේපල කියල. මූට ලමයිත් ඉන්නව, ඒ කියන්නෙ බයි සෙක්සුවල් පොරක් වගේ නේ? 🍑

    ape akkalath 2011 idan Ausi inne Citizen habai job karala business karala tama hamba kale... danata gewal 6k tiyenava melbanwal 2k ekka... avurudu 5n nan goda yanna be
     

    sinhawanshaya

    Well-known member
  • Jul 28, 2024
    13,937
    11,373
    113
    වාද විවාද කරන්න ඇයි උඹ මිගෙට්ටුවත්තෙ ගුණානන්ද ද? අනේ පලයන් වේසිගෙ පුතා යන්න. විවාද කරන්න තරම් මහ ලොකු මොළකාරයා :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:
    @රෝසි ආච්චි online, keyboard එක අතේ, expert story
    හැම topic එකකටම expert වගේ කටේ.
    Question එක technical — answer එක attitude,
    Evidence හොයද්දි suddenly "මට ඒක ඕන නෑ, dude."

    SEO ගැන talk, algorithm ගැන wisdom,
    හැබැයි Wordfence එක ආවම — 403 system! 403 story
    Tech guru energy, confidence max,
    Security wall එකක් දැක්කම "ISP?" — that's the facts.

    Domains.lk ගියා, Wordfence said "No", domains
    403 screen එක දැක්කා — nowhere to go.
    මම කිව්වෙ logic, උඹ දුන්නෙ swagger,
    Google එකේ ranking එකට කලින් firewall එකට surrender.
    💪

    cc @starcred007 @Udee KJ @GeeBeePee @HKavinda @tharakaf @tas @Psiko @Nidarshana_k @Hasistranger
     
    Last edited:

    ekpeters

    Well-known member
  • Nov 18, 2024
    987
    542
    93
    කෝ අර ක්ලීනි කරල, ක්ලීනිං කොම්පැනියකුත් දාල ලංකාවේ අයටත් පාර්ට් ටයිම් ක්ලීනිං ජොබ් දීපු චෙෆ්? සෑහෙන්න වීඩියෝ දැම්මා කොරෝනා කාලෙන් පස්සේ.. දැන් හොයා ගන්නත් නෑ
     

    Thiefx

    Well-known member
  • Aug 27, 2021
    1,889
    3,380
    113
    කෝ අර ක්ලීනි කරල, ක්ලීනිං කොම්පැනියකුත් දාල ලංකාවේ අයටත් පාර්ට් ටයිම් ක්ලීනිං ජොබ් දීපු චෙෆ්? සෑහෙන්න වීඩියෝ දැම්මා කොරෝනා කාලෙන් පස්සේ.. දැන් හොයා ගන්නත් නෑ
    Umba kiyanne duminda da?? Uuta nam track bn. Hebeyi u e dawas wala covid kaale financially struggle karana ayata badumalu dena wedak organise kala. Uta nm cleaning contract naa. Antimata kollo uwa bite ekata gatta.
     

    ekpeters

    Well-known member
  • Nov 18, 2024
    987
    542
    93
    Umba kiyanne duminda da?? Uuta nam track bn. Hebeyi u e dawas wala covid kaale financially struggle karana ayata badumalu dena wedak organise kala. Uta nm cleaning contract naa. Antimata kollo uwa bite ekata gatta.
    ඔව් එයා තමයි.. චෙෆ් දුමින්ද.. එයාට පේජ් කීපයක් තිබ්බ.. එයා දැන් මොකො වෙලා තියෙන්නේ... හැම එකකම ක්ලීනිං වීඩියෝ, ධනාත්මක චින්තනය, ඕස්ට්‍රේලියාවෙ කල්චර්, මිනිස්සු ගැන, කෑම හදන ක්‍රම ගැන දැම්මා.. දැන් අතුරුදහන්
     
    • Like
    Reactions: Thiefx