අනේ එච්චර පුකේ අමාරුවක් නෑනෙ බං මේකෙ දදා උඹලට පුක කහගන්න දෙන්න. අනික නම්බර් Track කරන්නෙ අහවල් පුකේ අමාරුවකටද? මම තැන තැන හැංගිලා නෑනෙ. ඔය නම්බර් register කරල තියෙන ID එකේ තියෙනවා address එක. ලංකාවෙ ඕනම පොලීසියකින් request කරොත් නිකම්ම කොම්පැණිවලින් ඔය ID details හම්බෙනවා.
එ්ක කොරගන්ඩ බැරි පොන්න කමට රටේ නැති බොරු හද හද දදා, තව මනුස්සයෙක්ගෙ චරිත ඝාතනය කරන්ඩ කරන ඔය පොන්න සක්කිලි වැඩේ බරපතල කම උඹෙ මානසික රෝගෙට බෙහෙත් අරන් පොඩ්ඩක් මොළේ හොඳ වෙලා ඉන්න වෙලාවකවත් හොඳට හිතල බලහන්. සක්කිලි කමේ සීමාවක් තියා ගනින්.
කවුරු හරි අැත්තටම කරපු දෙයක් ගැන කොච්චර කියව කියව ගියා වුණත් එ්ක කමක් නෑ කියන්ඩ පුළුවන්. අඩු තරමෙ උඹ genuinely මම මේවා කරා කියල හිතාගෙන, අැත්ත නොදන්න නිසා confuse වෙලා මේවා කරනවා නම් එ්කවත් කමක් නෑ කියල හිතන්න පුළුවන්. හැබැයි උඹෙ නංගිට මැසේජ් කරා කියල දාල තිබ්බ වෙලාවෙ මම එ්ක ගැන කෙලින්ම අැවිත් උඹත් එක්ක කතා කරානෙ නේද? මතක අැතිනෙ. සාමාන්යයෙන් මම ගොන් අාතල්වලට උත්තර දෙන් නෑ, හැබැයි අැත්තටම කාටම හරි කෙල්ලෙක්ට එහෙම දෙයක් වෙලා තියෙනවද කියල දැන ගන්නයි මට ඕන වුණේ.
එදා කතා කරපු ටිකෙන් මම හොඳටම තේරුම් ගත්තා සහ මේකෙම 100% prove කරා උඹ genuinely එහෙම confuse වෙලා නැති බව. උඹ මම ඔය කිසිම දෙයක් කරේ නෑ හිතට එකඟව දැන දැනමයි මේවා කරන්නෙ. අන්න එ්ක සෑහෙන අවුලක් මචන්.
උඹ මම ඔය මොනවත් කරේ නෑ කියල හොඳටම දැන දැනම, හිතාමතාම මේකෙ අතේ පැළ වෙන බොරු කියවන එක ලේසි දෙයක් කියල හිතන්ඩ එපා මචන් හොඳේ? උඹ මට දෙහිවලට එන්ඩ කියල ගෙන්නගෙන අෑතින් ඉඳල photo video අරන්, පස්සෙ එ්වා පෙන්නලා මට් ගැහුවා අරක මේක කියල බොරු කියන එක joke එකක් කියල හිතන්නවත් පුළුවන්. හැබැයි මේවා එහෙම joke කියල හිතන්න එපා.
උඹෙ බාග මොළේට එහෙමයි කියල හිතුණට කරන්ඩ දෙයක් නෑ ඉතින්. Joke එකයි serious දේවලුයි තේරුම් ගන්ඩ බැරි ප්රශ්නයක් තියෙනවා නම් එ්වා උඹම විසඳගනින්.
දැන් අර කෙල්ලට inbox ගිහින් පුක දීපු එකට මම දාපු voice clip එක අහලා, එ්ක කරේ උඹ නෙවෙයි කියල එක reply එකක් දාල පළයන්කො
@Bimmer? (හීනෙන් අැහැරිලා Stunning_girl ට 2022 දි අවුරුදු 17 යි කියල දාපු එක edit කරපු එකේ මේකටත් හීනෙන්ම හරි reply දාපන්. නැත්තම් නින්ද ගියා වගේ ඉඳල පැය කීපයක් ගිහින් දාපන්.

) එතකොට දාන්නම් එ් උඹමයි කියල සාක්ෂි මේකෙම පරණ thread වලින්. උඹ වගේ screenshot අරන් edit කරල දාගෙන පුක දෙන් නෑ. දාල මකන්නෙත් නෑ.
රචනාවක් කියල හිත හදා ගනින් දැන්. මම රචනා ලිව්වම එ්වා බලල උඹට පයිය නගිනවා නම් එ්ක හරි හොඳක් වෙයිනෙ. හැබැයි අද නැතත් කවදාක හරි උඹෙ මොළේ ලෙඩේ සනීප වුණාට පස්සෙ තෝ කරපු පොන්න වැඩේ තරම මතක් කරල පසුතැවියන් අඩු ගාණෙ.
දැන දැනම, හිතාමතාම තව මනුස්සයෙක්ට ඔය වගේ අභූත චෝදනා කරනවා කියන්නෙ ලේසි වැඩක් කියල හිතන්න එපා. තව එකෙක් එක්ක තියෙන අැරියස් එකට උෟ ගැන විස්තර හොයලා හොයලා මොනවත්ම හොයා ගන්න බැරි වුණා නම් අඩු ගාණෙ එ්ක කෙලින් අැවිත් පිළිගන්න තරම් intellectual honesty එකක් තියා ගනින්. උඹත් ඉස්කෝලෙකට ගිය එකෙක්නෙ නේද? මොනවත් හොයා ගන්ඩ බැරි වුණාට පස්සෙ බොරු හද හද කියන සක්කිලියෙක් වෙන්ඩ එපා. විලි ලැජ්ජයි.
P. S. : A. L. Class. අනේ හුත්තිගෙ පුතෝ තෝම දැක්කනෙ නේද මම මේකෙ අඳුරන teaching කරන නංගිලාට අවශ්ය edexcel පොත් අරවා මේවා pdf හොයාගන්න තියෙනවද කියල thread දැම්මා? අන්න එ් වෙලාවෙ ඔය මේකෙම කවුරු හරි කියපු නිසා තමයි ඔය group වගයකට join වුණේ. එ් ගැන අහලත් post දාල අැති. උඩට ගිහින් බලහන් මම අයින් වුණාට post තාම අැතිනෙ. හොඳට බලහන් මේකෙ එ් tg post එක්ක ඔය pdf හොයල elakiri thread දාපු දවස් එක්කම compare කරල. එ්කත් මගෙ original මූණ තියෙන එ්වගෙන්.
පස්සෙ වැඩක් නැති නිසා අයින් වුණා තමයි. අැයි මට Telegram group එකකට join වෙන්ඩ අයින් වෙන්ඩ තොගෙන් අවසර ගන්ඩ ඕනද? එ් group වල මම sexual හෝ වෙන අනවශ්ය දෙයක් දාල තිබ්බා නම්, අඩු ගාණෙ gal Amda එකෙන් එහෙම group එකකට join වුණා කියල screenshot තියෙනවා නම් අාං එ්වා පෙන්නපන් පුළුවන් නම්. පෙන්නයි පක.
කියන්ඩ හුත්තක් අැත්තෙම නැති කමට තෝ වගේ පිදුරු ගහෙත් එල්ලිලා හුකන කැඳයෙක් නම් දැකලම නෑ නොදකින්.