පැහැදිලි නැහැ වෙන්නේ මොකද්ද කියන එක
Monkey D Dragon Well-known member Sep 22, 2024 6,272 6,792 113 East Blue (Goa Kingdom) Aug 28, 2026 #1 පැහැදිලි නැහැ වෙන්නේ මොකද්ද කියන එක
StealthySeeker Well-known member Mar 15, 2024 2,441 3,143 113 Aug 28, 2026 #2 Wedi thiyanna thibbe, aparade
vito Well-known member May 5, 2008 10,969 1 12,312 113 අදාළ නෑ නේ Aug 28, 2026 #3 adu kule wesige puthaala tikak wage
IndrajithGamage Well-known member Oct 6, 2022 13,983 2 15,740 113 Aug 28, 2026 #4 Monkey D Dragon said: පැහැදිලි නැහැ වෙන්නේ මොකද්ද කියන එක Click to expand... හුංගා
R rangana26 Well-known member Feb 21, 2013 9,698 13,475 113 Aug 28, 2026 #6 IndrajithGamage said: හුංගා Click to expand... මේ විඩියෝ එකේ ලන්කවේ ප්රසිද්ධ software companies 2ක CEO a ලා දෙන්නෙක් ඉනවා. පුලුවන් නම් අදුනගනින්
IndrajithGamage said: හුංගා Click to expand... මේ විඩියෝ එකේ ලන්කවේ ප්රසිද්ධ software companies 2ක CEO a ලා දෙන්නෙක් ඉනවා. පුලුවන් නම් අදුනගනින්
IndrajithGamage Well-known member Oct 6, 2022 13,983 2 15,740 113 Aug 28, 2026 #7 rangana26 said: මේ විඩියෝ එකේ ලන්කවේ ප්රසිද්ධ software companies 2ක CEO a ලා දෙන්නෙක් ඉනවා. පුලුවන් නම් අදුනගනින් Click to expand... Software CEO ලා දෙන්නයි, සෑහෙන ප්රසිද්ධ Doctor කෙනෙකුයි.
rangana26 said: මේ විඩියෝ එකේ ලන්කවේ ප්රසිද්ධ software companies 2ක CEO a ලා දෙන්නෙක් ඉනවා. පුලුවන් නම් අදුනගනින් Click to expand... Software CEO ලා දෙන්නයි, සෑහෙන ප්රසිද්ධ Doctor කෙනෙකුයි.