පැහැදිලි නැහැ වෙන්නේ මොකද්ද කියන එක
Monkey D Dragon Well-known member Sep 22, 2024 6,266 6,789 113 East Blue (Goa Kingdom) Friday at 2:17 PM #1 පැහැදිලි නැහැ වෙන්නේ මොකද්ද කියන එක
StealthySeeker Well-known member Mar 15, 2024 2,441 3,142 113 Friday at 2:20 PM #2 Wedi thiyanna thibbe, aparade
vito Well-known member May 5, 2008 10,967 1 12,304 113 අදාළ නෑ නේ Friday at 2:24 PM #3 adu kule wesige puthaala tikak wage
IndrajithGamage Well-known member Oct 6, 2022 13,966 2 15,713 113 Friday at 2:32 PM #4 Monkey D Dragon said: පැහැදිලි නැහැ වෙන්නේ මොකද්ද කියන එක Click to expand... හුංගා
R rangana26 Well-known member Feb 21, 2013 9,695 13,473 113 Friday at 4:02 PM #6 IndrajithGamage said: හුංගා Click to expand... මේ විඩියෝ එකේ ලන්කවේ ප්රසිද්ධ software companies 2ක CEO a ලා දෙන්නෙක් ඉනවා. පුලුවන් නම් අදුනගනින්
IndrajithGamage said: හුංගා Click to expand... මේ විඩියෝ එකේ ලන්කවේ ප්රසිද්ධ software companies 2ක CEO a ලා දෙන්නෙක් ඉනවා. පුලුවන් නම් අදුනගනින්
IndrajithGamage Well-known member Oct 6, 2022 13,966 2 15,713 113 Friday at 4:06 PM #7 rangana26 said: මේ විඩියෝ එකේ ලන්කවේ ප්රසිද්ධ software companies 2ක CEO a ලා දෙන්නෙක් ඉනවා. පුලුවන් නම් අදුනගනින් Click to expand... Software CEO ලා දෙන්නයි, සෑහෙන ප්රසිද්ධ Doctor කෙනෙකුයි.
rangana26 said: මේ විඩියෝ එකේ ලන්කවේ ප්රසිද්ධ software companies 2ක CEO a ලා දෙන්නෙක් ඉනවා. පුලුවන් නම් අදුනගනින් Click to expand... Software CEO ලා දෙන්නයි, සෑහෙන ප්රසිද්ධ Doctor කෙනෙකුයි.