🔴🔴 එළකිරි සත්දියවර - අදියර 3 - අපේම එකෙක්ට 🔴🔴

Walter White

Well-known member
  • Nov 20, 2019
    43,648
    125,226
    113
    දෙහිවල
    @Walter White මම දැන් පසන්ට කතා කරා. උට මේකේ අයගෙන් උදව්වක් ඕන කිව්ව හොද ඇස් ඩොකෙක් හොයාගන්න.. ඔයා උව බලන්න ගියාම උට ඕන මොන වගේ උදවුව්වක්ද, මොන වගේ ට්‍රිට්මන්ට් කරන ඩොකෙක්ද කියල හරියට විස්තර අහගන්න. එයා කිව්වා ඒ විස්තර ඔක්කොම එක්ක මේකේ එයා වෙනුවෙන් ත්‍රෙඩ් එකක් දාන්න කියල. ඊට පස්සේ මේකේ අය eye specialist කෙනෙක් හොයා ගන්න උදවු කරාවි කියල එයා හිතනව.
    ඒ වැඩේ කරන්න පසන් වෙනුවෙන්.
    Mama eka karannam Machan

    දැනට තත්වය පහතින් 👇 👇 👇

    tharakaf25,000.00
    Error365!25,000.00
    Kolama30,000.00
    u_make_me_sick_20,000.00
    Robinhood wage ekek10,000.00
    Lionzzz10,000.00
    pazzy1210,000.00
    powers10,000.00
    Draco Malfoy10,000.00
    Janithsl8810,000.00
    Bekam10,000.00
    Batfleck25,645.00
    MrFrog25,000.00
    sachith1992072625,000.00
    හෙනයා25,000.00
    Inigo Montoya10,000.00
    dimuthmike10,000.00
    nupus10,000.00
    Podi puthas10,000.00
    rx_storm_aight5,000.00
    sandaru1rox5,000.00
    clumsyhulk6,969.00
    zid20215,000.00
    planner1235,000.00
    clumsyhulk5,000.00
    BODHIEE5,000.00
    waparc5,000.00
    wpril55,000.00
    MihiCherub5,000.00
    Feraz5,000.00
    Solo Rider7,000.00
    Pools5,000.00
    SK298,000.00
    animation2,000.00
    clumsyhulk5,000.00
    itguy775,000.00
    AnuradhaRa2,000.00
    RottenCOLT5,000.00
    Bad_horse5,000.00
    Amith04245,000.00
    PoweruseR5,000.00
    mr.bauwwa5,000.00
    wtsamantha10,000.00
    iambanda5,000.00
    devops2,386.00
    Aiden Pearce2,500.00
    EzioAuditore5,000.00
    NaiRobi19,997.74
    Ysa Karu5,000.00
    Tricle_Buwa10,000.00
    u.saradiyel3,000.00
    Daminduwa5,000.00
    London Mahathun15,000.00
    509,497.74
     
    Last edited:

    pazzy12

    Well-known member
  • Feb 16, 2011
    5,579
    6,895
    113
    Gedara
    නියමයි නියමයි පහු ගිය ටිකේ මේ පැත්‍තෙ එන්න බැරි උනා මේකෙ අප්ඩේට් එකක් බලන්න. සතුටුයි කට්ටිය ගැනම
     

    Yudewwa

    Well-known member
  • Oct 8, 2023
    4,297
    6,007
    113
    නියමයි නියමයි පහු ගිය ටිකේ මේ පැත්‍තෙ එන්න බැරි උනා මේකෙ අප්ඩේට් එකක් බලන්න. සතුටුයි කට්ටිය ගැනම
    හෙට වෝල්ටර් වයිට් අයිය යනවා පසන්ස්නූප් බලන්න. අපිට හරියටම විස්තරයක් දැනගන්න පුළුවන්
     

    -333-

    Well-known member
  • Aug 3, 2014
    10,395
    13,318
    113
    33
    ෆින්ලන්ඩ්
    @Walter White මම දැන් පසන්ට කතා කරා. උට මේකේ අයගෙන් උදව්වක් ඕන කිව්ව හොද ඇස් ඩොකෙක් හොයාගන්න.. ඔයා උව බලන්න ගියාම උට ඕන මොන වගේ උදවුව්වක්ද, මොන වගේ ට්‍රිට්මන්ට් කරන ඩොකෙක්ද කියල හරියට විස්තර අහගන්න. එයා කිව්වා ඒ විස්තර ඔක්කොම එක්ක මේකේ එයා වෙනුවෙන් ත්‍රෙඩ් එකක් දාන්න කියල. ඊට පස්සේ මේකේ අය eye specialist කෙනෙක් හොයා ගන්න උදවු කරාවි කියල එයා හිතනව.
    ඒ වැඩේ කරන්න පසන් වෙනුවෙන්.
    Dr. SALVIN KARAHIN ARACHCHIGE
    Dr. MANGALA DHANAPALA
    Dr. KAPILA BANDUTHILAKA
     

    Lovtus

    Well-known member
  • Apr 26, 2015
    13,086
    21,593
    113
    @Lovtus මොකද කියන්නෙ? ලොකු පිංකමක් නෙද මෙක නම්?
    අනිවාර්යෙන් ඔව්. මිනිස්සු වුනාම මේ වගේ වැඩ කරන්න ඕන. ඒක තමයි මිනිස්සුන්ගේ තියෙන quality එක
     

    Yudewwa

    Well-known member
  • Oct 8, 2023
    4,297
    6,007
    113
    machoo salli deela iwerede . taama account ekete danne puluwande ?
    පුලුවං මචං. තව මාසයක් වගේ එකතු කරනව. පුලු පුලුවන් වෙලාවට දෙන්න.

    Ada yanne wenne naha Machan.
    Heta thamai yanna wenne
    ලිස්ට් එකේ අප්ඩේට් එකක් දාන්න මචං.
    ------ Post added on Aug 29, 2026 at 4:27 PM
     

    Walter White

    Well-known member
  • Nov 20, 2019
    43,648
    125,226
    113
    දෙහිවල
    මේ තමයි කොල්ලනි දැන් තත්වය
    මම පසන්ට කතාකරලා තියෙන්නේ. හැකි ඉක්මනින් මම කොල්ලව හම්බෙන්න යනවා 👇 👇

    අපේ අදහස සැප්තැම්බර් මැද වෙනකන් එකතුකරන වැඩටික කරන්න

    tharakaf25,000.00
    Error365!25,000.00
    Kolama30,000.00
    u_make_me_sick_20,000.00
    Robinhood wage ekek10,000.00
    Lionzzz10,000.00
    pazzy1210,000.00
    powers10,000.00
    Draco Malfoy10,000.00
    Janithsl8810,000.00
    Bekam10,000.00
    Batfleck25,645.00
    MrFrog25,000.00
    sachith1992072625,000.00
    හෙනයා25,000.00
    Inigo Montoya10,000.00
    dimuthmike10,000.00
    nupus10,000.00
    Podi puthas10,000.00
    rx_storm_aight5,000.00
    sandaru1rox5,000.00
    clumsyhulk6,969.00
    zid20215,000.00
    planner1235,000.00
    clumsyhulk5,000.00
    BODHIEE5,000.00
    waparc5,000.00
    wpril55,000.00
    MihiCherub5,000.00
    Feraz5,000.00
    Solo Rider7,000.00
    Pools5,000.00
    SK298,000.00
    animation2,000.00
    clumsyhulk5,000.00
    itguy775,000.00
    AnuradhaRa2,000.00
    RottenCOLT5,000.00
    Bad_horse5,000.00
    Amith04245,000.00
    PoweruseR5,000.00
    mr.bauwwa5,000.00
    wtsamantha10,000.00
    iambanda5,000.00
    devops2,386.00
    Aiden Pearce2,500.00
    EzioAuditore5,000.00
    NaiRobi19,997.74
    Ysa Karu5,000.00
    Tricle_Buwa10,000.00
    u.saradiyel3,000.00
    Daminduwa5,000.00
    London Mahathun15,000.00
    SagaxConatusV5,000.00
    Nidarshana_k2,500.00
    516,997.74
     

    Yudewwa

    Well-known member
  • Oct 8, 2023
    4,297
    6,007
    113
    මේ තමයි කොල්ලනි දැන් තත්වය
    මම පසන්ට කතාකරලා තියෙන්නේ. හැකි ඉක්මනින් මම කොල්ලව හම්බෙන්න යනවා 👇 👇

    අපේ අදහස සැප්තැම්බර් මැද වෙනකන් එකතුකරන වැඩටික කරන්න

    tharakaf25,000.00
    Error365!25,000.00
    Kolama30,000.00
    u_make_me_sick_20,000.00
    Robinhood wage ekek10,000.00
    Lionzzz10,000.00
    pazzy1210,000.00
    powers10,000.00
    Draco Malfoy10,000.00
    Janithsl8810,000.00
    Bekam10,000.00
    Batfleck25,645.00
    MrFrog25,000.00
    sachith1992072625,000.00
    හෙනයා25,000.00
    Inigo Montoya10,000.00
    dimuthmike10,000.00
    nupus10,000.00
    Podi puthas10,000.00
    rx_storm_aight5,000.00
    sandaru1rox5,000.00
    clumsyhulk6,969.00
    zid20215,000.00
    planner1235,000.00
    clumsyhulk5,000.00
    BODHIEE5,000.00
    waparc5,000.00
    wpril55,000.00
    MihiCherub5,000.00
    Feraz5,000.00
    Solo Rider7,000.00
    Pools5,000.00
    SK298,000.00
    animation2,000.00
    clumsyhulk5,000.00
    itguy775,000.00
    AnuradhaRa2,000.00
    RottenCOLT5,000.00
    Bad_horse5,000.00
    Amith04245,000.00
    PoweruseR5,000.00
    mr.bauwwa5,000.00
    wtsamantha10,000.00
    iambanda5,000.00
    devops2,386.00
    Aiden Pearce2,500.00
    EzioAuditore5,000.00
    NaiRobi19,997.74
    Ysa Karu5,000.00
    Tricle_Buwa10,000.00
    u.saradiyel3,000.00
    Daminduwa5,000.00
    London Mahathun15,000.00
    SagaxConatusV5,000.00
    Nidarshana_k2,500.00
    516,997.74
    නියමයිනෙ අපේ එකමුතුව