උබත් දැන් අත්වැඩට බැහැල වගේ. ඇයි වයිපරේ තරහවෙලා අම්මලගෙ ගෙදර ගියාද?

නෑඋබත් දැන් අත්වැඩට බැහැල වගේ. ඇයි වයිපරේ තරහවෙලා අම්මලගෙ ගෙදර ගියාද?![]()
A kawda Kohedda Kiyala Hoyala Balala Adaala Neethimaya Kriya Maarga Ganivi.
ඒ මොකටද නීතිමය ක්රියාමාර්ග ගන්නේ?A kawda Kohedda Kiyala Hoyala Balala Adaala Neethimaya Kriya Maarga Ganivi.
Thanks for the Update.
Aka Api Balagannam.ඒ මොකටද නීතිමය ක්රියාමාර්ග ගන්නේ?
Aka Api Balagannam.
Ape Gahanu Anith Gahanu wage Baluwenna denna Baaha Jathiyak washayen.
Apita Ape Hama Gahanu Kenama Watinawa.
Ape Gahanu Kiyanne Anunge Manadola Pinawana Aya Newei.
AkataHariyana Wena Jaateen Innawa Onawatath Wadaa..
"Dahama" Uagannana "Paaasal" wala "Nila Anduma" ta "Buriya" Peynna Thiyena Eka "Aniwaarya" Karana Jaathiye Type eke Jathiyak Newei Apey Aya.
උබලගෙ ගෑනු උබලට වඩා අපිට වටිනව. අන්න ඒක දැනගනින් ෆ්රෙන්Aka Api Balagannam.
Ape Gahanu Anith Gahanu wage Baluwenna denna Baaha Jathiyak washayen.
Apita Ape Hama Gahanu Kenama Watinawa.
Ape Gahanu Kiyanne Anunge Manadola Pinawana Aya Newei.
AkataHariyana Wena Jaateen Innawa Onawatath Wadaa..
"Dahama" Uagannana "Paaasal" wala "Nila Anduma" ta "Buriya" Peynna Thiyena Eka "Aniwaarya" Karana Jaathiye Type eke Jathiyak Newei Apey Aya.

Math danna eyalage genu lamai dennek innava..harima lassnai...උබලගෙ ගෑනු උබලට වඩා අපිට වටිනව. අන්න ඒක දැනගනින් ෆ්රෙන්![]()
කොහොමද පාතිමාලගෙ පුකවල්? @AhhhCapaCapaMath danna eyalage genu lamai dennek innava..harima lassnai...
A kawda Kohedda Kiyala Hoyala Balala Adaala Neethimaya Kriya Maarga Ganivi.
Thanks for the Update.