අම්මෝ වසබි කියන්නේ සයිනයිඩ් වගේනේ, පට්ටම සරයි බොසාWasabi ekka kanne. Wasabi walata bade amaru wadi wenawa![]()
අම්මෝ වසබි කියන්නේ සයිනයිඩ් වගේනේ, පට්ටම සරයි බොසාWasabi ekka kanne. Wasabi walata bade amaru wadi wenawa![]()
ඔව්. ගිනිකූරු ඔලුවක් තරමට ඩිංගක් කෑවත් ඉතිං එලොව සිහි වෙනවා. හැබැයි මාළු කෑල්ලෙ ගාල කද්දි එහෙම නෑ මට නං.අම්මෝ වසබි කියන්නේ සයිනයිඩ් වගේනේ, පට්ටම සරයි බොසා
අපෝ මම එකපාරක් කාල බැලුව. කටේ ඒ සර යන්නේ නෑ විනාඩි දහයක් විතර යනකම්. මේ වසාබි අල වගයක් ගෙනාව අපේ මාම කෙනෙක් ජපන් ඉඳන් එනකොට. එදා තමයි කෑවේ.ඔව්. ගිනිකූරු ඔලුවක් තරමට ඩිංගක් කෑවත් ඉතිං එලොව සිහි වෙනවා. හැබැයි මාළු කෑල්ලෙ ගාල කද්දි එහෙම නෑ මට නං.
Wasabi godak ganan. Green gold kiyala kiyanne. Godak restaurant wala denne horse radish and mustard mix ekak wasabi paste kiyala.අපෝ මම එකපාරක් කාල බැලුව. කටේ ඒ සර යන්නේ නෑ විනාඩි දහයක් විතර යනකම්. මේ වසාබි අල වගයක් ගෙනාව අපේ මාම කෙනෙක් ජපන් ඉඳන් එනකොට. එදා තමයි කෑවේ.
ඇත්තද බන්. මම නම් එක දන්නේ නෑ අර මාම කාරය අපේ ගෙවල් කිට්ටුව පොරක්. උ මේවා දෙතුන් පාරක් ගෙනල්ල උගේ ගෙවල් පිටිපස්සේ ඇල අයිනේ වගා කරා බන්. ෂුවර් එකටම විකුනන්න වෙන්න ඇති එහෙනම්. හැදුනද දන්නේ නම් නෑ.Wasabi godak ganan. Green gold kiyala kiyanne. Godak restaurant wala denne horse radish and mustard mix ekak wasabi paste kiyala.
My wife doesn't eat sashimi. However, I do eat these and my son loves it too. Sashimi carries a risk of parasites & bacteria.සෝස් ටිකක් එක්ක කන්නේ. එක දවටලා තියෙන්නේ මුහුදු ඇල්ගී කොළයකින්. එක නිසා රස තියෙනවා කියනවා නෙ. මන් කාල නම් නැහැ. @imhotep
Nuwara Eliya wage nam poddak hadenna athi Eth hariyata neweyi. Wasabi walata godak adu temperature ekak wagema stable climate ekak ona mama ahala thiyana widihata. Japane wunath Hama thanama hadanna ba kiyalayi kiyanne.ඇත්තද බන්. මම නම් එක දන්නේ නෑ අර මාම කාරය අපේ ගෙවල් කිට්ටුව පොරක්. උ මේවා දෙතුන් පාරක් ගෙනල්ල උගේ ගෙවල් පිටිපස්සේ ඇල අයිනේ වගා කරා බන්. ෂුවර් එකටම විකුනන්න වෙන්න ඇති එහෙනම්. හැදුනද දන්නේ නම් නෑ.
හැදුනද නම් දන්නේ නෑ බන්. මට මතකයි පොර හිටෙව්ව කීප පාරක්ම. ග්රීන්හවුස් එකක් වගේ වට කරල තිබ්බ. පොර ඉස්සර ගින්ස එකේ වැඩ කරලා තියෙන්නේ .Nuwara Eliya wage nam poddak hadenna athi Eth hariyata neweyi. Wasabi walata godak adu temperature ekak wagema stable climate ekak ona mama ahala thiyana widihata. Japane wunath Hama thanama hadanna ba kiyalayi kiyanne.
Mehe wikunanawa nam ithin oya Nihonbashi wage ewata thamayi. Un mehen ganiyi kiyanna ba ithin.