ඔවු බන් මේකේ කිසි වැරද්දක් නැහැ. මේ කාර් පිස්සා මරු කියවනවා. අනිත් පැත්තේ ඕන තරම් ඉඩ තියෙනවා. ටිකක් ඉවසල යන්න පුළුවන්.
යකෝ පැහැදිලිව එහා පැත්තෙන් වාහනේ ගන්න පුලුවන් වෙනකොට පකටද සොරි කියන්නෙ? අයින්කරලමනෙ නවත්තලා තියෙන්නෙත්. ගන්න බැරි වෙන්න බ්ලොක් කරලා තිබ්බානම් අන්න කෑගැහුවට අවුලක් නෑ.waraddak nathi wenna bane ban....oya wage podi paraka wahane nawaththala yanne kohomada? nathara nokara wahanema hitiya nam onna poddak hari waraddak na kiyanna thibba..... anik naki dial eka poddak hina wela sorry kiyala shape una nam car eke buwath ochchara gema illanne na.....u me waraddak thiyan atha paya dik karan kiyawanna awa nisa thamai arutath mala panne....
ටුක් වලට එවා අදාල නැ වැදපල්ලාමු හැබැයි gate එක පැත්තෙන් නැවැත්තුවා නම් පාරටත් ඉඩ තියෙනවා
ube logic eke widiyata yako one paraka eka lane eka block wenna nawathanna puluwan ne....driver hadisiye gamanak yana ekek nam anith paththe okkoma wahana tika ghin iwara wenakan nawaththan inna oneda? pare ohoma nawaththala yanna ba itin uba kohoma kiwwath....යකෝ පැහැදිලිව එහා පැත්තෙන් වාහනේ ගන්න පුලුවන් වෙනකොට පකටද සොරි කියන්නෙ? අයින්කරලමනෙ නවත්තලා තියෙන්නෙත්. ගන්න බැරි වෙන්න බ්ලොක් කරලා තිබ්බානම් අන්න කෑගැහුවට අවුලක් නෑ.

Waraddak netththe nee nneme waraddak tynawa.ඔවු බන් මේකේ කිසි වැරද්දක් නැහැ. මේ කාර් පිස්සා මරු කියවනවා. අනිත් පැත්තේ ඕන තරම් ඉඩ තියෙනවා. ටිකක් ඉවසල යන්න පුළුවන්.
ekath ohoma gonek wage para madde waahana nawattala yana dial ekak wenna athiube logic eke widiyata yako one paraka eka lane eka block wenna nawathanna puluwan ne....driver hadisiye gamanak yana ekek nam anith paththe okkoma wahana tika ghin iwara wenakan nawaththan inna oneda? pare ohoma nawaththala yanna ba itin uba kohoma kiwwath....![]()
3 Wheel dial eka Gate eka wahana gaman hitiye, oota eka kiyanna thibba, Kunuharupen amathaddi Car eke dial ekatath mala panala banna..![]()
පාර සම්පූර්ණයෙන්ම බ්ලොක් කරා නම් උඹ කියපු කතාව හරි, එත් මූ අනිත් පැත්තේ ලොරියක් යන්න තරම් ඉඩ තියල අයින් කරේ. එහෙම අවුලක් නැහැ.Waraddak netththe nee nneme waraddak tynawa.
Mehema wahana nawattannaa be. Para madde muu nawattala tynne. Eka waradiy
පාර සම්පූර්ණයෙන්ම බ්ලොක් කරා නම් උඹ කියපු කතාව හරි, එත් මූ අනිත් පැත්තේ ලොරියක් යන්න තරම් ඉඩ තියල අයින් කරේ. එහෙම අවුලක් නැහැ.

Awlak nette ne ban.පාර සම්පූර්ණයෙන්ම බ්ලොක් කරා නම් උඹ කියපු කතාව හරි, එත් මූ අනිත් පැත්තේ ලොරියක් යන්න තරම් ඉඩ තියල අයින් කරේ. එහෙම අවුලක් නැහැ.
මුළු පාරේම ගෙවල්වල උන් එලියට බැහැල බලනවා පිස්සා බනින්නේ කාටද කියල.Habai gaanu kenek awa ne gate eka aragena. Hire ekata katha karala eliyata enakam da danne na hitiye.
පාර සම්පූර්ණයෙන්ම බ්ලොක් කරා නම් උඹ කියපු කතාව හරි, එත් මූ අනිත් පැත්තේ ලොරියක් යන්න තරම් ඉඩ තියල අයින් කරේ. එහෙම අවුලක් නැහැ.